| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2006-07-24 13:40:02 Jasli nie wiesz co to zaworek iglicowy to raczej nie grzeb w gaźniku.
Kup/pożycz książkę o maluchu i poczytaj. A tak na marginesie to po co zakładać zawór z elektrodyszą ?? Ja bym go raczej wyrzucił ![]() |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2006-07-24 13:59:42 ojojjj... widze że ktos nawet nie wie gdzie pływak jest a co gorsze jak zmierzy odległośc...
pavlus dobrze mówiu do książki serwisowej tam wszystko znajdziesz |
zolo Fiat 126p Kraśnik | 2006-07-24 14:16:20 skan ksiazki
![]() |
tomek_inc Łódź | 2006-07-24 15:31:54 dzięki ![]() |
cypherius F&F Sympatyk czarny/niebieski Płock/Słupno | 2006-07-24 16:52:21 albo antykwariat. pelno tego |
tomek_inc Łódź | 2006-07-24 21:25:22 no nie no, sprawdzałem gaźnik i pływak i zawór iglicowy i wygląda na to, że wszystko jest ok. Co innego może to być jeżeli nie np. gaźnik? |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2006-07-24 22:21:35 panie gaźnik to średnio ma wspólnego z tym że ci na jeden gar nie pali, to juz ktos powiedział...
ale to że nie pali na jeden gar może miec wspólne z: -wadliwa cewka -wadliwe przewody -wadliwa świeca badź przykat.... aha... jak masz ustawiony aparat zapłonowy?? no i jeszcze jedno najważniejsze na jakiego ci ten elektro zawór przecież to najwiekszy szid!! |
tomek_inc Łódź | 2006-07-24 23:26:53 nie wiem, ale już mówię że nie ma . teraz jest mechaniczna. Przewody i świece i zapłon przerwa są dobre bo jest bardzo ładna iskierka ![]() |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2006-07-24 23:34:26 a cewka??
|
tomek_inc Łódź | 2006-07-25 12:43:49 no przecież iskra jest |
HNT F&F Sympatyk był 126R-5 2x BMWe30 ... Mikołów | 2006-07-25 21:18:51 A jak z klawiaturą? pewnie odkręciłeś pokrywe klawy żeby do gaznika dojsc, to zobacz czy wszystko oki ze sprezynami zaworów, dzwigienką itp...
ostatnio przyjezdzał do nas 2 razy maluszek na warsztat- ciągle mu dzwigienka zaworów spadała- ale sprezyny byly ok, luz na zaworach wyregulowany i ... po 2 dniach zas przyjechal... okazalo sie ze winne było gniazdo zaworowe luzne, a za 2 razem wypadło całkiem i zablokowalo zawór w pozycji otwartej- to akurat wydechowy był. W Twoim przypadku nadal skłaniał bym sie do tezy że przyrozkrecaniu gaznika do kanału dolotowego mogł sie dostac jakis syf lub podkladka , nakretka i zablokowac ssacy zawor jako otwarty- bo skoro mwisz ze jest iskra, i zapłon dobrze ustawiony... no chyba ze uszczelke spod głowki wydmuchało przy niepracujacym cylindrze... |
DAWCY 126 1242ccm Żywiec (Bystra) | 2006-07-25 22:39:17 Najlepiej ściągnij pokrywke klawiatury i pokreć trochę walem. Zlukaj jak zawory pracują.
PS: czy jesteś pewny że silnik pracuje na 1 garnek?? |
tomek_inc Łódź | 2006-07-26 15:57:19 no odłączyłem jedną świecę i chodził dalej
|
kszlakrider Dzięgielów | 2006-07-31 11:58:16 1. jak masz iskrę na wyciągniętej swiecy to nic nie znaczy bo w cylindrze masz "troche" inne warunki pracy.
2. iskrę będziesz miał zawsze jak se dasz przerwę odpowiednią nie zależnie jak będzie aparat ustawiony więc nie traktuj tego tak że "jest iskra to wszystko jest dobre" Jeżeli masz rozdzielaczowy zapłon to poczyść kpółkę i palec. Jak masz bezrozdzielaczowy to zamień kable na cylindrach albo poprzekładaj świece i tak drogą dedukcji dojdziesz co cię dupie.powodzenia. |
tomek_inc Łódź | 2006-08-04 09:36:57 dobra, sry,że mnie nie było ale nie miałme czasu zająć się moim kaszlaczkiem. Więc powiedzmy, że coś tam wpadło. Co mogło zatkać albo zablokować? Jak się tam do tego dostać? Czy żeby rozkręcić silnik potrzeba jakiś specjalnych umiejętności albo przyrządów ??
Mi też się zdaje że to coś z tym. |