| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
forti F&F Wolny Słuchacz :) Bmw E36 325i i E38 7 ... Wroclaw | 2003-07-29 18:34:15 sugestie ?
dioda te male raczej nie duze albo regulator |
Marjusz F&F Wolny Słuchacz :) 80' 2.0 i T3 WrocłaW | 2003-07-29 19:11:06 Przy pracującym silniku zciągnij kleme z aku. aby być absolutnie pewnym, że to alternator, a nie pikus instalacji sygnalizacyjnej, przy sprawnym alternatorze silnik powiniem nadal pracować. Jeżeli zgaśnie można podejrzewać np. stojan. Zróć uwagę na połączenia na alternatorze, może się coś tylko wypięło. |
Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2003-07-29 19:31:56 Wyraź chęć, to się u Ciebie zaloguję i coś pomyślimy. W końcu jestem elektronikiem z wykształcenia. OT mówiłem gościowi o kołach, ta pała się rozmyśliła, a wcześniej moje chciał wykręcać. |
Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2003-07-29 20:42:28 No ja niestety tez mam problem z ładowaniem |
krzych Malaria kraków | 2003-07-30 01:31:36 Grzesiek powiem tak że ja w twoim przypadku sprawdziłbym kabel przy rozruszniku (przy automacie) tam jest kabeloczko o ono moze byc luźne.
Ja tak miałem u siebie i kupiłem nowe kabeloczko zagniotłem i jak narazie jest spox |
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2003-09-14 12:38:17 przepraszam, że odświeżam stary temat, ale potrzebuję pilnej pomocy właśnie. za jakieś 30 min jadę w trasę, a przed chwilą zapaliła się kontrolka ładowania na stałe (przy każdych obrotach to samo natężenie światła). dla przypomnienia niedawno tylko czasami mrugała. kabel przy rozruszniku jest ok, klemy też, masa też |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2003-09-14 13:23:34 Ja stawiam na szczotki!! |
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2003-09-14 13:28:17 ok, dzięki... oby to było to, to jutro na miejscu wymienię... bo po drodze raczej nie ma co liczyć na sklep czynny.. mam nadzieję że przejadę na samym aku |
Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2003-09-14 14:04:14
Spoko, ja jeździłem Kantem bez ładowania w sumie kilka godzin (co najmniej 2) a sam aku przed włożeniem dawał 9V i nawet sprawdzałem jeszcze na nim wczesniej (na pracujacym silniku) swiatla, dmuchawe i regulowałem silnik Na trasie ok. 40km na w pełni zdrowym akumulatorze (>13V) po dojechaniu napięcie spadło z tego co pamietam o 0,3V |
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2003-09-14 16:44:38 no i dojechałem dosącza nowego |
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2003-09-14 16:46:37 btw sczotki raczej nie, bo osstatnio miałem ładowanie na wolnhych ok15V poz maniereglera |
frytol ferrari 126 elegance Płock | 2003-09-14 20:51:27 kiedy bedziesz w lacku ? mozemy sie ustawic bo to 20km od plocka, bedzie garaz, narzedzia, sklep z czesciami na miejscu, jakies czesci tez leza w garazu, z evilem chetnie pomozemy |
kubis_the_best Grudziądz | 2003-09-16 00:16:37 przyczy moze byc wiele.podam kilka z nich : za slabo naciagniety pasek klinowy,popsuty kondensator,wyrobione szczotki albo poprostu masz slabo zalapana mase od silnika |
hopsik Wielgomłyny | 2003-09-16 10:18:25 popieram pomysł z kabelkami.....sprawdź kabelki od alternatora do rozrusznika i gruby od rozrusznika do akumulatora
Miałem u siebie to samo jak i paru moich kumpli...w większości przypadków okazało się że bylo coś nie tak z kabelkami.....w moim przypadku kabelek od rozrusznika do akumulatora byl ślicznie naderwany nad wachaczem (czego nie było widać)...a ładowanko się żarzyło i wkurwiało. Wszelkie badanie miernikiem itp itd nic nie da(bo to jest linka--chociaż sie naderwie to prad pomiarowy miernika jest tak malutki ze tego nie wychwyci miernik a duzy prad ładowania bedzie dalej nadpal przewod )....obejrz sobie dokładnie te kabelki----alternator>rozrusznik i rozrusznik>akumulator |
hopsik Wielgomłyny | 2003-09-16 10:19:20 popieram pomysł z kabelkami.....sprawdź kabelki od alternatora do rozrusznika i gruby od rozrusznika do akumulatora
Miałem u siebie to samo jak i paru moich kumpli...w większości przypadków okazało się że bylo coś nie tak z kabelkami.....w moim przypadku kabelek od rozrusznika do akumulatora byl ślicznie naderwany nad wachaczem (czego nie było widać)...a ładowanko się żarzyło i wkurwiało. Wszelkie badanie miernikiem itp itd nic nie da(bo to jest linka--chociaż sie naderwie to prad pomiarowy miernika jest tak malutki ze tego nie wychwyci miernik a duzy prad ładowania bedzie dalej nadpal przewod )....obejrz sobie dokładnie te kabelki----alternator>rozrusznik i rozrusznik>akumulator |
hopsik Wielgomłyny | 2003-09-16 10:21:25 popieram pomysł z kabelkami.....sprawdź kabelki od alternatora do rozrusznika i gruby od rozrusznika do akumulatora
Miałem u siebie to samo jak i paru moich kumpli...w większości przypadków okazało się że bylo coś nie tak z kabelkami.....w moim przypadku kabelek od rozrusznika do akumulatora byl ślicznie naderwany nad wachaczem (czego nie było widać)...a ładowanko się żarzyło i wkurwiało. Wszelkie badanie miernikiem itp itd nic nie da(bo to jest linka--chociaż sie naderwie to prad pomiarowy miernika jest tak malutki ze tego nie wychwyci miernik a duzy prad ładowania bedzie dalej nadpal przewod )....obejrz sobie dokładnie te kabelki----alternator>rozrusznik i rozrusznik>akumulator |
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2003-09-17 23:13:10 kurde, frytol, dzięki za chęci, ale niestety pojawiłem się na necie tylko na chwilę będąc w sączu i potem od razu do łącka co do kabli - masa nowa jak pisałem, kabeloczko przy rozruszniku ok, możnaby sprawdzić resztę kabla idącego do aku. tylko cały czas mnie zastanawia, czy to możliwe, by wskazywało ładowanie 15V i jednocześnie problem tkwił po stronie kabelków. czy chodzi o ten kondensatorek u góry alta?? bo jeśli tak, to urwała mi się jakiś czas temu jego oprawka i gonił sobie swobodnie, więc możliwe, że coś się z nim stało aha, w drodze powrotnej zagotowałem hamulce |
MCQUEEN F&F Sympatyk Fiat 127 Łódź | 2003-09-17 23:38:38 Ja znowu mam problem następującej treści:
Alternator ładuje poprawnie <13V, natomiast przy aku jest już tylko 12 i to na niewłączonych światłach... jak włącze światełka to rzaży się kontrolka ładowania... co jest? Diody (znowu?) |