Czesc!!Gdzie moge sie podpiac do centralnego z alarmem??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czesc!!
Zakladal juz ktos alarm do Espero?. Chcialbym podpiac sie do centralnego zamka tak aby w momencie dezaktywacji alarmu otwieralo sie auto, alarm ma funkcje sterowania centralnym. Probowalem sie podpiac do silownika mastera w drzwiach kierowcy ale dziala tylko zamykanie . Pozatym w pilocie mam sterowanie jeszcze jednym kanalem i tak mysle zeby zrobic tez otwieranie bagaznika na pilota , jak szalec to szalec . Ktos by mogl mi pomoc? slowem lub jakas aplikacja elektryki espero . Z gory dzieki i pozdrawiam, Piotrek
  
 
przy dubrych układach jutro dom ci odpowiedz.
potrzebuję jednak informacji o alarmie a konkretnie to:
czy ten twój alarm ma rzeczywiście interfejs centralnego
to znaczy podaj ile jest przewidzianych przewodów do sterowania centralnym i co podają po załączeniu i wyłączeniu alarmu.
te ionformacje powinny być w instrukcji.
Jeśli jest tylko jeden przewód i podaje masę lub plus po załączeniu to nie masz interfejsu i trza go kupić.
  
 
To nie bylo fabrycznie alarmu w esperze?, w moim jak byl kupowany w salonie to od razu autoalarm z centralnym mialem w cenie
  
 
Auto mialo alarm ale poginely piloty no i klops, najtaniej bylo podpiac nowy alarm. Pozatym stary niesterowal centralnym !!?.
Nowy alarm:

http://www.batex.hg.pl/alarm%20frodo.htm

Wydaje mi sie ze jest dobrze przygotowany do wspolpracy z centralnym. Mozesz pisac fachowo bo siedze w elektronice juz od lat . Noto czekam

Aha i jeszcze jedno bo licytuje na allegro jakas serwisowke do espero 1800 stron w postaci elektronicznej? jest wogole cos takiego czy to moze jakis kawal?
  
 
Cytat:
2003-09-14 00:41:59, SaPeR_ pisze:
To nie bylo fabrycznie alarmu w esperze?, w moim jak byl kupowany w salonie to od razu autoalarm z centralnym mialem w cenie


Fabrycznie nie. Każdy salon dawał jaki mu się podoba
  
 
nie miałem czasu zajrzeć ale zwykle bywa tak.
alarm (interfejs) do sterowania centralnym ma dwa przewody które
podają "-" , I po włączeniu, II po wyłączeniu alarmu.
w siłowniku "master" (drzwi kierowcy) treba znależć przewód
na którym podanie "-" otwiera zamek oraz przewód na którym podanie "-" zamyka.
należy połączyć odpowiednie alarmu i siłownika.
Podobnie jeśli sterowanie jest "+". alarm powinien mieć opcję zmiany "bieguna" sterującego. lub ma dodatkowe przewody =
na zasadzie przekażnika podpinasz to co chcesz mieć na wyjściu.
Jeżeli jest tylko jeden podający "-" po załączeniu alarmu , musisz ewidentnie dodać interfejs.

Na koniec sposób dobry na wszystko (np. zamek pnełmatyczny merca) - dodatkowy siłownik do oryginalnego mastera.
  
 
luknołem schemacik.
no to szukaj tych przewodów w siłowniku master i powinna chodzić
sprawdż tylko co podaje alarm a co steruje siłownikiem.
jak by co to dwa przekażniki i przemianujesz