| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2003-09-15 17:59:44 Wczoraj minął roczek od momentu zakupu evo IV Pragnę go podsumować:
*zdublowałem, a nawet przekroczyłem przebieg poprzedniego właściciela. Miał w momencie kupna 25200 (przez 8 lat) a ja w rok zrobiłem 27100. Kilka napraw * Wymiana uszczelki pod głowicą * wymiana wałka rozrządu (wyjmowanie silnika i ponowne zdejmowanie głowicy) * wymiana sprzęgła i * przy okazji skrzyni biegów (w starej wypadała 1) * padł regulator napięcia - ojciec musiał mnie holować z miasta. Z innej beczki: * 2 mandaty: jeden mój 100 za nieustapienie pierszeństwa radiowozowi, drugi dostał Kiler za prędkosć 300zł * 11 miesięcy temu gośc stuknął mnie w błotnik na parkingu i zwiał. Sąd grodzki do tej pory nie wyznaczył terminu rozprawy... * tydzień temu przeglad przeszedł bez bólu. Gość sie zdziwił jak nie znalazł luzów w 9cio letnim polonezie *podróze: 3 razy Mazury, raz nad morze, Ślask, Bieszczady, Łódź, Tak mnie naszło ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
PAGAN Wwa | 2003-09-15 21:39:51 a ja nie prowadze pamietnika |
SPAjK Miłośnik FSO Wziuut 2 ... | 2003-09-15 21:53:48 bo u Ciebie sie nic nie sypie |
Plush Polonez ATU 1,6 GLI Chełm | 2003-09-15 21:56:17 Ja swoje auto mam juz troche dluzej - Od czerwca 2002 r w tym czasie zrobilem 22 kkm /w sumie 97kkm/ i wymienilem:
- termostat powietrza i plynu, - lozysko w lewym tylnym kole - regulator napiecia - cylinderek /w tym samym kole co lozysko/ - wsporniki tylnego zderzaka /przerdzewialy na wylot skubane/ - uszczelniacz walu w moscie - membrany w parowniku na wymiane czeka: - emulator sondy lambda oczywiscie wlaki z rdza nie licze |
kaovietz Miłośnik FSO PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2003-09-15 22:10:04 Autko mam od marca,ale jeżdże nim dopiero od lipca.A lista jest długaśna...Napiszę tylko sprawy mechaniczne:
1.Wymiana węży ukł.chłodzenia-stare rozpadały się w palcach 2.Wymiana pompy paliwa-troszkę "profilaktycznie" 3.Uszczelka pod głowicą poszła się.... -wymiana uszczelki -planowanie głowicy -wymiana uszczelniaczy zaworów -docieranie zaworów -polerka zaworów,komór spalania 4.Wymiana pompy wody-padło łożysko 5.Tłumik środkowy się sypie-jeszcze jeżdżę 6.Klocki hamulcowe przód-jutro wymiana Oprócz tego założyłem LPG i zrobłem(i robię ciągle)milion różnych innych rzeczy...Pocieszam się tym,że jak już autko dopracuję,będzie w miarę bezawaryjne.Co ciekawe,wszystkie usterki nie przeszkodziły w "dokulaniu" się do domu Od 21 lipca zrobiłem 3200 km. Zapomnialem o najważniejszym - BRAK MANDATÓW :-p [ wiadomość edytowana przez: kaovietz dnia 2003-09-15 22:12:21 ] |
SPAjK Miłośnik FSO Wziuut 2 ... | 2003-09-15 22:35:57 przez ten rok 45tys km
a w tym - jeden pozar - jedna eksplozja - rozpierdolone seicento - holowań do domu sie nie dolicze + nowy silnik + blacharka + kilka podwozi sprawdzonych (kobiecych Dowód zabrali raz, mandatów brak. |
Janio Miłośnik FSO To pole jest za małe ... Pruszków | 2003-09-15 22:42:49 Ja się nie będę wypowiadał, bo chcąc opisać każdy z trzech moich samochodów, co się z nim działo i co robiłem nie starczyloby to miejsca Jako przykład może posłużyć TEN wątek |
bodziot Miłośnik FSO "Misia" czyli Fiat P ... Kraków | 2003-09-15 23:03:36
w moim przypadku roczek minął 8 sierpnia i mój roczek był dosc standartowy za panowania 1.5 - wymiana sprzegła - wymiana oleju w silniku skrzyni i moście - wymiana klocków hamulcowych na obu osiach - wymiana przednich zacisków i płynu ham. - wymiana drzwi przednich i klapy bagażnika - wymiana uszcelki pod dwurórką - wymiana licznika na wersje delux z obrotomierzem - wymana regulatora napiecia - wymiana włacznika wstecznego biegu - wymiana kierownicy na mniejszą fiatowską (malec) po przejeciu panowania przez 1.8 - wymiana silnika 1.5 na 1.8 - załozenie wspomagania kierownicy - wymiana sprzegła - wymiana tylnich klocków ham. - wymiana termistatu chłodnicy - wymiana przystkich przewodów w układzie chłodzenia - wymiana 2 właczników wentylatora - wymiana przewodów elastycznych w układzie ham. - wymiana wszystkich uszczelek w silniku - wymiana paska roz. - wymiana prowadnic zaworowych i zaworów wydechowych - wymiana poduszek pod silnikem oraz przefazowanie otworów montarzowych w/w poduszek - załozenie elektrycznej pompki paliwa - łatanie dziór w nadwoziu nie wspomne tutaj o 15 l oleju silnikowego 1.5 litra oleju do wspomagania 2 do skrzyni oraz 20l płynu do chłodnic oraz innych drobnych napraw |
Ronaldo Miłośnik FSO Polonez Atu+ 1.4GTI ... Poznań | 2003-09-16 09:48:15 W moim przypadku "pierwszy" rok minął dokładnie 7 lipca Od tamtej pory, zdążyłem dopieścić znacznie mojego Scierro-Poloneza - wymiana prawego błotnika bo ruda go trochę przedziurawiła - komplet klocków Lucas i tarcz, oraz oringi w zaciskach i płyn Dot4 - poprawki w elektryce w tym naprawa alarmu, głośników i innych bzdetów które "iskrzyły" - 2x zdążyłem już regulować zawory bo przejechałem już 35 kkm - wszystkie drązki kierownicze i sforznie - 2x wymiana podpory elastycznej wału i wyważenie i nowe krzyżaki - nagrzewnica przełożona z mojego poprzedniego auta czyli 125 - płyn chłodzący + termostat + przewody - 2x olej, plus kupa dolewek Castrol GTX Magnatec(nie chce liczyć ile siana na to poszło - olej w moście - no chyba najważniejsze to był montaż LPG - dzwon z Peugotem 206, na szczęście nie z mojej winy - wszystkie możliwe linki (gaz i sprzęgło), przy okazji podziękowania dla Mebiga, że mnie 2x holował do domu - naprawa gaźnika(bo nie otwierał 2 przelotu - świece, przewody WN(Motorcraft - poduszka pod skrzynią - spawanie pękniętych "portek" w układzie wydechowym, nowe mocowania i wspawanie tłumika drgań - dwie nowe oponki Dębica Passio 185 70R13 - i kupa KUPA czasu poświęcona innym "zabiegom" pielęgnacyjno restauratorskim |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2003-09-16 17:37:03 Ja swojego poloneza mam już tak dłuuugo,ze nie pamietam wszystkiego co było robione |