Pomocy !!!

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Dzisiaj, chcąc dokończyć "tuning" moich swiatełek zabrałem się za ostatnie przyciski szyb pasażerów. Przyciski rozebrałem, diody wymieniłem no i montaż. I tu kicha ! Lewa tylna szyba zjechała do połowy i koniec, ani w górę ani w dół. Zrobiłem tzw. próbówkę żeby sprawdzić czy jest napięcie w złączce i tu też kicha, nic nie swieci !
Co mogłem spieprzyć ?
Pomóżcie, bo musiałbym zostawić na noc auto z uchyloną szybą, a to raczej nie wchodzi w grę

chcialbym pomoc... ale nie bardzo moge... elektronik jestem nie elektryk no wiec... moglbys zmierzyc opor samego przycisku... moglo sie cos w srodku zjarac... dioda Ci swieci ? ... jesli opor bedzie gigantyczny to wiadomo... cos w przycisku padlo...

.. aha nie znam schematu przycisku wiec nie wiem czy dioda jest zalezna od napiecia na przycisku i w jakim stosunku... ale chcialem powiedziec ze jesli all jest szeregowo to dioda stworzy oczywiscie opor rzedu hohoho i jeszcze wiecej ohm wiec nie warto wtedy mierzyc... powodzenia..

Ćwikus, dzięki za dobre chęci

Sobota, późne popołudnie - naprawdę nie spodziewałem się wielu rad, przecież jest dzień wolny, ale nie uwieżycie - auto odstawiłem na nocną zmianę do elektryka. Ale to tylko przypadek, bo akurat robi coś przy swoim aucie, wiec podjął się naprawy

Z tego co juz przemierzył i sprawdził, to na szczęście nie moja interwencja w przyciski spowodowała usterkę, bo one działają a diody świecą. Padła wiązka przewodów tylnych lewych drzwi, albo jakiś kabelek z wiazki

No ale co to jest, dowiem się jutro rano

Padla wiazka... kable tak zwyczajnie raczej nie padaja. To nie jest... ze tak powiem wrazliwy element elektryczny, zeby mogl sie uszkodzic, szczegolnie przy takim napieciu, jakie wystepuje na guziczkach... ale ja tych kabli nie widzialem, jedynie koncowki (po ktorych wnioskuje ze przynajmniej w moim aucie "pasc kabel" nie moze - PPP jest duzo za duzy jak na takie napiecie przeciez...)