Stuki w układzie kierowniczym [126p]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, po dłuższej rozłące, nie wytrzymałem i kupiłem sobie znowu malucha . Jest to FL rocznik 92 kupiony od Żurawia, ale do rzeczy. Przy ruchach kierownicy słychać stuki z okolic wspornika układu kierowniczego od strony pasażera ale na 100% nie jestem pewny. Jak jadę prosto jest wszystko ok, hamuję też, stuk słychać w momencie ruchu kierownicy w jedną lub w drugą stronę. Zaznaczam, że maluch jest w dobrym stanie blacharskim. Jakies sugestie, ten wspornik może wydawać takie dzwięki?

PS. Szukałem w wyszukiwarce i nic podobnego nie znalazłem.
  
 
to że jest zdrowy to nie znaczy że ściana grodziowa nie będzie pracować i to może wydawać taki dźwięk zobacz czy jak ruszasz kierownicą rusza sie też przekładania, do tego oczywiście potrzebne są dwie osoby
  
 
Dokładnie miałem to samo w pierwszym malcu, po dziadku. wystarczyło dokręcić przekładnie.
  
 
A nie łatwiej pojechać na stację diagnostyczną i za 20 zł wyszarpać zawieszenie. Oczywiście nie zawsze w ten sposób da się znaleść usterkę, czasem trzeba dużej brechy i poszukać na własną rękę.
  
 
U mnie jest jedna gałka (końcówka drążka) strasznie ciasno spasowana, i jak się wykonuje ruch kierownicą po dłuższym postoju to wydaje bardzo podobny dźwięk.


[ wiadomość edytowana przez: cichy_b0b dnia 2011-04-01 08:15:25 ]
  
 
Dzisiaj zdjąłem koło i zwrotnica lata jak smród po gaciach, normalnie luz jak chooj Da się jeszcze nowe kupić gdzieś?
  
 
Zestaw reperacyjny bez rozwiercania 14zł na stronę
  
 
Albo można kupić regenerowane 45 zł sztuka niedawno kupiłem do siebie i na razie jest ok
  
 
Regenerowane niezłe rozwiązanie. Do robienia samemu dobrze mieć prasę i kolekcje podkładek regulacyjnych, ewentualnie grube (podkładki a nie kopalnie (((- i szlifować do wymiaru ale to w pierony roboty.