| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Piotrek42gv 125p/126p Nałęczów k/Lublina | 2011-05-03 13:09:40 po pierwsze zły dział po drugie Nie starczy. |
Tybek F&F MEMBER 126p 1.1SPI+ 2x125p ... Wieluń | 2011-05-03 13:55:06 Ło kutwa.... usunąłem posta
A więc jeszcze raz: Dział dobry w sumie bo opisuje się tu swoje auta (dodaj jeszcze foto opis i będzie git). Po drugie to przełożyć rovera to nie takie chop siup- mi zeszło w dwie osoby popołudniami+ kilka weekendów z 1.5 miesiąca. Poszperaj na forum i przejrzyj samochody kto co jak ma porobione i działaj Jakby co to pytaj. Z miesiąc temu skończyłem więc jeszcze pamiętam co i jak
|
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2011-05-03 15:03:15 Nie dasz rady, zawsze czegos zabraknie, tylko napusjesz. Jak masz tak robic to lepiej zostaw ohv [ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2011-05-03 15:03:23 ] |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2011-05-03 17:07:44 przestudiuj sobie najpierw parę wątków chociażby tutaj na forum
1. Swap Jaqo 2. Swap mój 3. Swap Tybek w tych trzech wątkach znajdziesz dość dużo informacji i różne koncepcje. np. Jaśka na samym początku był na seryjnym wąskim zawieszeniu i seryjnych hamulcach. Ja od razu robiłem fiata na szerokim zawiasie i układzie hamulcowym lucasa. Tybek podążał naszą drogą ale dużo rzeczy robił inaczej niż my... Tak czy siak przestudiuj sobie te tematy a będziesz wiedział że trochę jest zabawy. Najprostszy swap to przede wszystkim: Zmiana belki pod silnikiem większość roverów( chyba wszystkie) jest na szerokim zawiasie, więc tutaj musisz jeśli chcesz mieć nadal wąskie zawieszenie zrobić fasolki w belce tym samym cofasz dolny wahacz. Następnie układ chłodzenia musisz posiadać chłodnicę od fiata z silnikiem rovera ta w której wlew płynu chłodniczego znajduje się na króćcu, chyba że w zwykłej chłodnicy obetniesz wlew i zaspawasz go tak by chłodnica poszła głębiej w pas przedni. Musisz przeprowadzić przynajmniej jeden stalowy oryginalny z poloneza, bądź miedziany przewód paliwowy pod samochodem zasilanie, od razu trzeba również doprowadzić kabel plusowy do pompy paliwa. układ wydechowy chyba najmniej sprawia problemów, z oryginalnego fiatowego wydechu zostaje ci tłumik środkowy i ostatni, resztę bierzesz z poloneza. Bak paliwa również z poloneza. to grubsze rzeczy reszta to pierdoły które nieraz zajmują pół dnia jak np. mocowanie filtra powietrza i zbiorniczka, albo inne... [ wiadomość edytowana przez: CEHU dnia 2011-05-03 17:10:22 ] |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2011-05-03 22:33:05 nie ma żadnego problemu...
jeżeli chodzi o przód przerzucisz wszystko z szerokiego na wąski i działa... nie wiem jak z tyłem bo czytałem że most z tarczami a most z bębnami to inna bajka ale może ktoś się w tym temacie wypowie... |
Piotrek42gv 125p/126p Nałęczów k/Lublina | 2011-05-03 22:35:52 most jest taki sam tylko przewody hamulcowe inne
|
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2011-05-03 22:52:31 półosie te same??
tzn. uszczelnienia te same rozumiem że przykręcasz płyty zamiennie i nie ma z tym problemu... [ wiadomość edytowana przez: CEHU dnia 2011-05-03 22:53:27 ] |
Piotrek42gv 125p/126p Nałęczów k/Lublina | 2011-05-03 23:21:48
miałem na myśli wymianę kompletnego mostu. A swoją drogą jak będę mieć wolne w robocie sprawdzę różnice. Z porównania obu w aucie bębny mają lepszy rękaw. I szczęki z volvo 440 pasują.. |
Goldini Fiat 125p Warszawa | 2011-05-04 23:08:29 ![]() |
Goldini Fiat 125p Warszawa | 2011-05-04 23:24:33 Pierwsze co to zdjeliśmy zderzaki i zdrapaliśmy tą okrutną czarną farbe ![]() |
Goldini Fiat 125p Warszawa | 2011-05-04 23:27:46
![]() |
Goldini Fiat 125p Warszawa | 2011-05-04 23:29:55 tak o niebo lepiej
![]() |
Goldini Fiat 125p Warszawa | 2011-05-04 23:32:19 serce fiacika
![]() |
Goldini Fiat 125p Warszawa | 2011-05-04 23:34:02 Też lekka polera
![]() |
Goldini Fiat 125p Warszawa | 2011-05-04 23:39:28 Potem polerce poddany został lakier i wstawiliśmy fele . Wszystko na dzień dzisiejszy wygląda tak
![]() |