| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
WOLF_ADI 126p Gliwice | 2011-06-19 00:23:52 Witam Panowie. mam problem następującej materii, oddałem do szlifierza cylindry aby rozwiercił mi je pod 3 nad wymiar tłoków.
Po 1000km i braku poprawy w zbieraniu się samochodu (kompresja wzrosła), postanowiłem rozebrać kolejny raz silnik. Niestety zastałem pionowe rysy na gładzi cylindrów, co z tym fantem robić? pozdro zdjęcie [ wiadomość edytowana przez: WOLF_ADI dnia 2011-06-19 00:25:13 ] |
mateuszc F&F MEMBER 126p / FaltDach / Bo ... k-ów | 2011-06-19 08:27:06 to chyba za ciasno spasowane bylo |
Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2011-06-19 09:32:18 a jak to było pasowane? sprawdzałeś ciśnienie oleju?jak tam wygląda sprawa? |
WOLF_ADI 126p Gliwice | 2011-06-19 13:00:02 ciśnienie jest niezłe na uszczelce miedzianej 0,8mm i na głowicy która ma wypalone zawory (nie trzyma ciśnienia)ciśnienie wynosiło 8,5 Bara na garze. |
MAD_DOGG F&F Sympatyk Ferrari killer & 100 ... Łódź | 2011-06-19 15:57:25 Ale ciśnienie oleju a nie sprężania. |
Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2011-06-19 16:26:32 no to na pewno wina ciśnienia, olej Ci to wyżłobił |
Piotrek42gv 125p/126p Nałęczów k/Lublina | 2011-06-19 16:56:13 chyba brak stanu oleju tak robi Za ciasno spasowane i tyle. Szlifierz dał dupy.
|
WOLF_ADI 126p Gliwice | 2011-06-19 18:56:00 Źle przeczytałem co do ciśnienia, nie mam manometra ciśnienia oleju więc nie mam jak zmierzyć ciśnienie oleju.
Fakt faktem na dotarciu za dużo i za szybko cisnąłem więc i silnik mógł się na dotarciu za bardzo grzać. Co robić z tym fantem? Jeździć? |
WOLF_ADI 126p Gliwice | 2011-06-19 19:49:43
film [ wiadomość edytowana przez: WOLF_ADI dnia 2011-06-19 19:53:48 ] [ wiadomość edytowana przez: WOLF_ADI dnia 2011-06-19 19:56:29 ] |
WOLF_ADI 126p Gliwice | 2011-06-19 20:17:31
fota [ wiadomość edytowana przez: WOLF_ADI dnia 2011-06-19 20:48:27 ] |
nikusss 4xVW i Polski Fiat gliwice | 2011-06-21 00:35:31 przeciez te zawory nie istnieja od dawna... |