| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
34 F&F Sympatyk fiat 126 opole | 2011-09-01 19:32:16 Wkopałem się w jakąś pętlę i nie mogę sobie z tym poradzić.
Może coś doradzicie bo ja już mogę odruchowo popełniać jakiś błąd. Gaźnik ma sporą (40 mm) gardziel. Kolektor dolotowy ma na wejściu 40 mm i idąc do głowicy zwęża się na 32 mm i na tyle rozwiercony jest kanał w głowicy. Za nic nie mogę sobie poradzić z ustawieniem poziomu w komorze pływakowej, przez co inne ustawienia stają się niemożliwe. Pompka paliwa z poloneza z powrotem paliwa w pompce. Ustawiam pływak na minimum, przez chwilę jest OK a potem zaczyna przelewać, albo ustawię takie minimum , że wogóle nie podaje. Pływak nie topi się , jest szczelny. Zrobiłem nawet zweżkę w przewodzie doprowadzającym paliwo wkładając w niego dyszę paliwa 125 aby zmniejszyć dopływ paliwa i dalej to samo. |
flapjck1 F&F Sympatyk mini urzut | 2011-09-01 20:29:41 zaworek przelewowy nad plywakiem sprawny? nie przytkany niczym?
|
co-driver 5oo Giannini/126 #203 Łódź | 2011-09-01 20:41:10 rozumiem że gaźnik założony w wibratorze pod tytułem 126p
jak jest zamontowany gaźnik do kolektora ? na sztywno czy elastycznie ? |
34 F&F Sympatyk fiat 126 opole | 2011-09-01 21:16:18 Jest połączony rurą gumową ale sztywną i na takich opaskach, że nawet nie drgnie.
[ wiadomość edytowana przez: 34 dnia 2011-09-01 21:20:14 ] |
flapjck1 F&F Sympatyk mini urzut | 2011-09-01 21:22:56 za maly kat pod ktorym jest gaznik, przepustnica powinna byc pionowo |
34 F&F Sympatyk fiat 126 opole | 2011-09-01 21:33:28 A nie komora pływakowa powinna być w poziomie? |
34 F&F Sympatyk fiat 126 opole | 2011-09-01 21:42:27 Dużo roboty z tym nie ma tylko załatwić trójnik , więc nie zaszkodzi spróbować. |
fighter31 Srebrna Góra | 2011-09-01 21:46:27 gaxnik masz w miare dobrze,
zresztą enduro, crossy pod po stromiznach jeżdżą w te i we wte ,
i nic im nnic nie przerywa - zatem kąt nie jest aż tak wazny, jak inne parametry jak dyszą czy dolot |
kylo125 F&F MEMBER Fiat125p Lublin | 2011-09-01 23:04:52 Zgadzam się z przedmówcą. Trójnik powinien załatwić sprawę. |
Poramancza F&F MEMBER 125p jaworzno | 2011-09-01 23:25:35 mialem taki motor i pamietam ze gaznik byl tak samo jak u ciebie, poziom wyznacza plaszczyzna przylegania pokrywy plywaka do reszty korpusu, a zamiast kombinowac z trojnikami podsunałbym Ci test z butelką, napełniasz butelke benzyna, w kurku robisz dziure o srednicy "na wcisk" dla ezyka paliwowego wciskasz wezyk, nakrecasz korek wezyk na gaznik, butelka do gory nogami, dziura w butelce od gory dla odpowietrzenia i łoś do trzymania butelki w trakcie jazdy, w motocyklach gazniki zasilane sa opadowo i zaworek iglicowy z tego co pamietam jest bardzo filigranowej budowy
pozdro |
34 F&F Sympatyk fiat 126 opole | 2011-09-01 23:51:27
No właśnie po obejrzeniu fotek tych motocykli dostępnych w necie też widzę, że gaźnik jest tak samo jak u mnie. Więc jutro testy z grawitacyjnym podawaniem paliwa.
A jak test z grawitacyjnym pomoże to może spróbować rozwiercić zwężkę w powrocie w pompce bo tam jest otwór 1 mm. |
34 F&F Sympatyk fiat 126 opole | 2011-09-02 16:56:04 Dzisiaj ruszyły testy na zbiorniku grawitacyjnym, coś tam nawet się udało ustawić, że przestało przelewać, ale przed wyjazdem na testy wiatrak chłodzenia nie wytrzymał i się rozleciał
Jutro c.d.n... ![]() |
MAD_DOGG F&F Sympatyk Ferrari killer & 100 ... Łódź | 2011-09-02 20:41:03 Trzeba było zamiast w niepewny gaźnik zainwestować w pewny alu wiatrak |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2011-09-03 00:32:31 Krypto reklama;]
Pozdrawiam. P.S.Miska daje radę;] |
Parnel F&F Sympatyk 126 p /CC KRAKOW | 2011-09-03 09:32:15 trzeba by jeszcze kolanko przykrecic ![]() |
fighter31 Srebrna Góra | 2011-09-03 11:05:24
hehe
przydałoby się faktycznie
|
cichy_b0b F&F MEMBER Fiat 126p/ Clio RS 1 ... Poznań | 2011-09-03 11:13:00 Przecież jest skutecznie przydrutowane
tutaj lepiej widac [ wiadomość edytowana przez: cichy_b0b dnia 2011-09-03 11:15:21 ] |
fighter31 Srebrna Góra | 2011-09-03 11:41:14 ale masakra
szpilek 10 nie było?? ![]() |
34 F&F Sympatyk fiat 126 opole | 2011-09-03 15:30:19 O kolanku już było na forum , może i jest to drut 100 -lecia ale jak na razie trzyma się już prawie rok
A w głowicy się nie da już nic zrobić więc jedyna opcja jak puści to wymiana główki. Wracając do gaźnika, to mimo zbiornika grawitacyjnego, poziomu paliwa nie da się wyregulować. Raz jest OK aby po chwili być za wysoki lub czasem za niski. Może iglica się zacina w swoim kanale, niestety nie mam takiej żeby założyć na próbę, albo guma na szczycie iglicy już jest sparciała i nie przylega za każdym razem tak samo |