Zmiana paska rozrządu 2.0 16v

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Panowie powiedzcie mi czy to jest skąplikowane czy nie. Kiedyś robiłem coś takiego ale nie w Omesi i tu pytanie czy nie ma w tym silniku specjalnych problemów? Jak to dokładnie zrobić? Interesuje mnie również jak to potem ustawić gdzie znajde znaki. Chce wymienic również napinacz i rolke więc to też weźcie pod uwage.

Pozdrawiam
  
 
Ja takie rzeczy wole zlecic fachowcowi, ktory juz wie co i gdzie szukac. Koszt uslugi to tylko 100 PLN i masz gwarancje na papierze...Jak by cos ci sie z silniczkiem stalo to masz do kogo sie zwrocic z reklamacja...
Tylko czesci sa drogie ok 450 za wszystko...
Pozdro
  
 
Czesci mam tylko gdzie ja w Warszawie znajde majstra co mi to za 100zł zmieni bo normalnie chcą około 250-300żł.
  
 
generalnie rozbierasz cały przód silnika
ukazuje się pasek
autko na luzie
blokada wału i kółek rozrządu
zalecana wymiana rolek (tych gów.... plastikowych orazpompy wody po 100000km)
nowy pasek
zdjęcie blokad
odpałka i w Polskę-

czas pracy max 1h i za to 100zł? powariowali
  
 
Tyle,ze tam muszą być jakieś znaczki, żebym to wszystko dobrze ustawił i nic się nie spotkalo.
  
 
maciej_agma - mam dla Ciebie odrobine ambitniejszy temat. Chodzi mi mianowicie o przerobke dolotu w MV6. Wywalenie rezonatora i rozdzielenie dolotu z dwoma stozkami umieszczonymi w po obu stronach komory silnikowej lub w blotnikach. Oczywiscie wloty w masce lub blotnikach. Akumulator moze powedrowac do bagaznika. Jesli interesuje Cie podjecie sie tego lub wybicie mi tego z glowy to napisz na forum lub maila - marcin@hykom.pl ( bo jak rozumiem tajemnice zawodowe obowiazuja ).

PS. Chlopaki i tak Wam udostepnie wszelakie zdjecia i inne potrzebne info jak cos wyrzezbie
  
 
Precz z rezonatorem!!!
Drugi chętny - może to obniży koszty?

PS. Niedługo otwieram klapy (obie) na max. i zobaczymy
Muszę tylko zrobić jakiś przyrząd specjalny np. PROWO-001 żeby je zablokować w tym położeniu.
Może zdążę przed zlotem



-----------------
Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec