Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() qbara F&F MEMBER fiat 126p chrzanów | 2011-10-30 14:16:29 385 jest wałkiem z którym trzeba powalczyć zeby coś z tego było, miałem i zadowolenia brak. Kup 290 p.Halczyńskiego (zagadaj do Pavlusa) głowice na 3mm, wydech a-grupa i lepszy dolot i już zapiernicza ![]() |
![]() Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2011-10-30 17:48:34 temat rzeczywiście wiele razy poruszany i raczej trzeba było się podłączyć pod stary temat niż pisać nowy.
Co do wałka to pierw odpowiedz sobie na pytanie jaką chcesz mieć charakterystykę silnika, na wałku 385 nie pokręcisz silnika powyżej 6tyś, na 555 pokręcisz do 7 ale dużo gorszy dół. kwestia jakie są kjs ale mi np najłatwiej się jeździło na 700 i wałku 385 w całym zakresie fajnie jechał a 690 na 555 niestety poniżej 4 nie jechał wogóle więc trzeba umieć trzymać go na obrotach co jest o dużo trudniejsze. Pomijam już że trudniej jest zbudować silnik na mocniejszych wałkach, więcej trzeba dopieścić rzeczy ale też efekt jest w jakimś tam stopniu lepszy. |
![]() Milten F&F MEMBER Fiat 126p Kraków | 2011-10-30 19:55:37
Co Ty będziesz budował ![]() ![]() ![]() Mogłeś zadać pytanie, w którymś z tysiąca istniejących już tematów ![]() |
![]() -TOMMY- Balice | 2011-11-02 09:12:22 Ty z nim nie walcz, ty go buduj(-; spokojnie i dokładnie.
|