Głowica z fiata pandy 30 do maluszka

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam kolegów zaczynam powoli składać silnik do rajdowki. Ostatnio wpadła mi w ręce głowica z pandy 30. Pytanie brzmi czy zna ktoś może wysokość seryjnej takiej głowicy bo nie wiem ile ostatnio była planowana. A zamierzam do zestawu założyć wałek 555 i nie wiem teraz sam ile mam ją jeszcze planować. Może ktoś pomoże????

[ wiadomość edytowana przez: rajdi126 dnia 2011-12-12 10:17:17 ]
  
 
Tak jak seria - 88mm.

-----------------
--=RACE TECH=--
  
 
dzięki kolego
  
 
Dołącze się do tematu !

Również zamierzam zbudować silnik na bazie głowicy od Pandy 30.
Niestety nie moge rozwiązać jednego problemu, mianowicie chodzi mi ty o dwie szpilki w kanałach ssących.
Jak skrócić szpilki ? Bo jak wiadomo w kanałach ssących muszą być one krótsze

Proszę tu o pomoc osoby które już takie rzeczy przerabiały
Pozdrawiam
  
 
Kolego najlepiej to za gwintować seryjne szpilki więcej niż teraz są i uciąć je na żądany rozmiar, Podał by ci rozmiar szpilek ale głowica jeszcze na silniku jeździ w innym maluszku ale po Świętach będę budował silnik wiec jak co mogę podać wymiar szpilki.
  
 
ale co za problem je przyciąć tyle ile masz splanowaną głowicę nic nie trzeba gwintować, jak byś chyba centymetr planował głowicę to mogło by nie starczyć gwintu...
  
 
Kolego 2 środkowe szpilki głowicy trzeba przyciąć gdyż są w kanale ssącym głowicy i są krótsze od seryjnych
  
 
no wiem już o co kaman... w pierwszym momencie pomyślałem sobie o seryjnej głowicy
  
 
Cytat:
2011-12-18 22:00:34, rajdi126 pisze:
Kolego najlepiej to za gwintować seryjne szpilki więcej niż teraz są i uciąć je na żądany rozmiar, Podał by ci rozmiar szpilek ale głowica jeszcze na silniku jeździ w innym maluszku ale po Świętach będę budował silnik wiec jak co mogę podać wymiar szpilki.




Troche ciężko takie szpilki nagwintować bo są twarde a druga sprawa to taki gwint nie jest zbyt mocny. Kilka razy zdejmie się głowice i gwint puszcza. Ale to tylko moje zdanie.

Może ktoś jeszcze się wypowie
  
 
dobry tokarz zrobi ci taką szpilkę
  
 
126rally - nacinany gwint to nie to co walcowany. Dlatego:
1. Wykręcasz szpilkę.
2. Gwintujesz ile trzeba - ręcznie albo tokarka.
3. Skracasz ile trzeba.
4. Wkręcasz do bloku częścią przegwintowaną na kleju i spokój.