| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
MAD_DOGG F&F Sympatyk ![]() Ferrari killer & 100 ... Łódź | 2011-12-12 19:49:35 |
rajdi126 Dąbrowa Tarnowska | 2011-12-12 23:57:56 dzięki kolego |
126rally Fiat 126 Brodłej | 2011-12-18 21:56:53 Dołącze się do tematu !
Również zamierzam zbudować silnik na bazie głowicy od Pandy 30. Niestety nie moge rozwiązać jednego problemu, mianowicie chodzi mi ty o dwie szpilki w kanałach ssących. Jak skrócić szpilki ? Bo jak wiadomo w kanałach ssących muszą być one krótsze Proszę tu o pomoc osoby które już takie rzeczy przerabiały Pozdrawiam |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2011-12-18 22:03:13 ale co za problem je przyciąć tyle ile masz splanowaną głowicę nic nie trzeba gwintować, jak byś chyba centymetr planował głowicę to mogło by nie starczyć gwintu... |
rajdi126 Dąbrowa Tarnowska | 2011-12-18 22:08:24 Kolego 2 środkowe szpilki głowicy trzeba przyciąć gdyż są w kanale ssącym głowicy i są krótsze od seryjnych |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2011-12-18 22:41:28 no wiem już o co kaman... w pierwszym momencie pomyślałem sobie o seryjnej głowicy
|
126rally Fiat 126 Brodłej | 2011-12-18 23:05:50
Troche ciężko takie szpilki nagwintować bo są twarde a druga sprawa to taki gwint nie jest zbyt mocny. Kilka razy zdejmie się głowice i gwint puszcza. Ale to tylko moje zdanie. Może ktoś jeszcze się wypowie |
rajdi126 Dąbrowa Tarnowska | 2011-12-18 23:36:12 dobry tokarz zrobi ci taką szpilkę ![]() |
dommel F&F MEMBER Fiat 126p Kraków | 2011-12-18 23:53:11 126rally - nacinany gwint to nie to co walcowany. Dlatego:
1. Wykręcasz szpilkę. 2. Gwintujesz ile trzeba - ręcznie albo tokarka. 3. Skracasz ile trzeba. 4. Wkręcasz do bloku częścią przegwintowaną na kleju i spokój. |