[S] Rajdowy Fiat 126p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Sprzedam Fiata 126p przygotowanego do rajdów popularnych.
Rocznik: 1987, od początku w rodzinie (jestem drugim właścicielem). Przerobiony w 2003.

Charakterystyka:
- głowica obrobiona, splanowana 4mm
- odchudzone koło zamachowe
- wałek rozrządu Heinrich
- gaźnik Mazik
- zmodyfikowany aparat zapłonowy + moduł elektroniczny
- tył: Bilstein + cięte sprężyny + poliuretany
- przód: Delphi, obniżony resor, dołożone pióro
- fotele Bimarco Cobra, pasy szelkowe Sabelt
- klatka, brak tapicerki, mniejsza kierownica
- halogeny dalekosiężne + poprawiona instalacja
- 2 komplety kół 13"

Minusy:
- klatka niezgodna z załącznikiem J
- szpachlowane nadkole prawy przód (mogę dołożyć nowe)
- dziura w progu lewym, zaszpachlowana
- lakier zmatowiały, cellulit na masce, z bliska wygląda średnio
- jedynka wyskakuje (na skutek nieudanej modyfikacji, a nie uszkodzenia)
- tapicerka foteli wyblakła, przetarta w kilku miejscach

Plusy:
- poza w/w buda zdrowa, zakonserwowane podwozie
- naprawiany na bieżąco
- trwały i niezawodny (tylko raz nie ukończył zawodów)
- przegląd do września 2012, OC do końca 2011

Cena: 1800zł
Negocjacja ceny możliwa w przypadku sprzedaży bez niektórych elementów, takich jak: Bilsteiny, kubły + szelki, silnik, gaźnik.

Fotki znajdują się w moim profilu.

[ wiadomość edytowana przez: kobzacz dnia 2011-10-06 21:30:55 ]

[ wiadomość edytowana przez: kobzacz dnia 2011-10-06 21:47:02 ]
  
 
W razie sprzedaży na części jestem chętny na gaźnik tylko wtedy proszę o podanie ceny. Jakie masz opony i felgi i jaki jest ich stan ?

[ wiadomość edytowana przez: shabat dnia 2011-10-07 09:45:56 ]
  
 
Cytat:
2011-10-07 09:44:21, shabat pisze:
W razie sprzedaży na części jestem chętny na gaźnik tylko wtedy proszę o podanie ceny. Jakie masz opony i felgi i jaki jest ich stan ? [ wiadomość edytowana przez: shabat dnia 2011-10-07 09:45:56 ]



Części które wymieniłem powyżej nie są na sprzedaż bez samochodu - jeśli nie pójdzie w całości to przełożę je sobie do drugiego Malucha. Czyli można kupić auto bez w/w części ale części bez auta nie

Koła później sprawdzę, wstępnie mam 4 na aucie + zapas, 6 luzem i 6 opon, w stanie różnym, bez rewelacji, ale większość jeszcze powyżej TWI. Koła luzem mogę sprzedać osobno, cenę podam jak je zinwentaryzuję dokładnie.
  
 
priv
  
 
Up, 1500zł.
  
 
Jestem zinteresowany kupnem w calosci.Zapodaj numer kom. na priv.
  
 
ty żyjesz?? wracasz do malucha??
  
 
Zyje i miewam sie dobrze.Brat chce malca a ja szukam zastawy 750.
  
 
Zdjęcia samochodu są dostępne pod adresem:
https://picasaweb.google.com/110413484239437142539/Rajdowka
  
 
Odpowiadam tutaj na pytania zadawane mi na priv:

1) Silnik ma przebieg około 15000km po kapitalce. Zużycie oleju niewielkie, przedmuchów nie widzę, ale po długim katowaniu na wolnych obrotach świeci się ciśnienie oleju. Tę przypadłość ma od złożenia (prawdopodobnie otwór w bloku na wałek rozrządu). Nigdy nie sprawiało to problemów, smarowanie jest (nawet przy świecącej kontrolce), klawiatury nie słychać (a ją słychać zazwyczaj pierwszą). Jeździ obecnie na oleju półsyntetycznym 10W-40, olej zmieniany na początku roku, nie ma jeszcze potrzeby wymiany.

2) Składając skrzynię chciałem zwiększyć wytrzymałość jedynki, więc został zmodyfikowany wodzik, tak że jedynka zakleszcza się teraz głębiej kosztem wstecznego. Niestety, modyfikacja była przeprowadzona na używanej (acz zdrowej) choince i niestety bieg wyskakuje powyżej pewnych obrotów. Trzymając ręką nie ma problemów, ani żadnych odgłosów skazujących że coś się dzieje złego.

3) Amortyzatory zdrowe. W tym roku zmieniłem sprężyny na wyższe (poprzednie były skrócone 1.25 zwoja, te 0.75), mogę dołożyć te niższe. Resor również w tym roku był przeklepany od nowa na 14cm, nie wymagał wymiany piór.

4) Możemy podjechać na dowolną stację diagnostyczną i przejść przez ścieżkę kontrolną, ale na koszt kupującego. Nie widzę też problemu aby sprawdzić ciśnienie oleju i sprężania, jeśli przywieziesz odpowiednie manometry (ja niestety takowymi nie dysponuję).

5) Na zdjęciach skupiłem się na mankamentach blacharki - chciałbym żeby wszystko było jasne i nikt nie rozczarował się przyjeżdżając z daleka. Miejsca które były malowane przy szybach i na pasie przednim zostały oczyszczone z rdzy, pomalowane Brunoxem i na to lakier nakładany pędzlem/wałkiem. Podobnie wałkiem była malowana maska przednia, stąd lekki cellulit.

6) Jeśli macie jakieś pytania to śmiało, podobnie jak prośby o dodatkowe zdjęcia. Zdaję sobie sprawę że auto nie jest idealne a cena super-niska, ale nie jestem zdesperowany żeby go sprzedać, po prostu nie mam już czasu/chęci/kasy na częste starty w popularkach, a do sporadycznych nie opłaca mi się trzymać drugiego samochodu, równie dobrze można cywilem pojechać.
  
 
Up, 1400zł
  
 
Zdjęcia nie działają.
Daj jakiś nr do ciebie, jak trafi mi się trasa w okolice Wrocka to się odezwę(na pewno nie w tym tygodniu)
  
 
Zdjęcia
  
 
Up, 1200zł.
  
 
Up, 1100zł
Bez kubłów, szelek, Bilsteinów 700zł
Samo nadwozie z klatką 500zł

Tel: 695-103071 (nie odpisuję na SMSy)


[ wiadomość edytowana przez: kobzacz dnia 2011-12-11 17:27:38 ]

[ wiadomość edytowana przez: kobzacz dnia 2011-12-11 18:06:34 ]
  
 
Jak będziesz sprzedawał na części to wziałbym fotele. Ile za dwie sztuki? (mogą być bez szyn, mogę podjechać i odebrać osobiście).
  
 
Tak jak już pisałem, na razie nie planuję sprzedaży samych części. Opcje zakupu opisałem powyżej.
  
 
Jka na czesci to bile by mnie interesowaly
  
 
W razie jak by na części to przygarnął bym resor i myślę że motorem też bym się zainteresował.
  
 
to co Panowie zrzuta na malczaka ? i każdy sobie coś tam wykręci