| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
lestad PF 125p Wieliszew | 2010-07-20 12:27:05 Wydech - jaki tłumik końcowy wejdzie na seryjny układ, a'la mugen? Jakie wymiary?
|
pwr79 F&F MEMBER 125p Warszawa | 2010-07-20 12:41:44 schyl się pod auto weź do łapki metrufkie i miaruj pan... |
lestad PF 125p Wieliszew | 2010-07-20 12:47:59
Dam radę, myślałem, że ktos to już robił i wie, ale suwmiarka i metrówkie mam, dam radę. |
jose '73 Warszawa (Las Palmas) | 2010-07-20 12:49:24 A po co Ci mugien? Laski pod remiza nie zwracają uwagi? |
lestad PF 125p Wieliszew | 2010-07-20 12:52:14
Co do mojego buractwa - owszem - możesz mieć rację ))
Laski - mam żonę i trójkę dzieci... Ale luzik ))
A mugien.... No lubie ten dzwięk - tak zwyczajnie.... Mam w innych autach normalne wydechy, bo głośno, itd... A fiacik jest mój i ma ładnie pierdzieć i strzelać, aby dawał radochę.
|
Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2010-07-20 13:01:09 A co z poziomem oleju? |
jose '73 Warszawa (Las Palmas) | 2010-07-20 13:08:07 Choćbyś się obs... na miętowo i nawieszał tam milion tłumików z calibry, będzie brzmiało to jak kupa. OHV to OHV i zawsze brzmi jak sieczkarnia. |
lestad PF 125p Wieliszew | 2010-07-20 13:09:10
Słabo.... |
lestad PF 125p Wieliszew | 2010-07-20 13:09:37
No i o to chodziło. Nie zakładam. |
bimber1 (S) Furious Moderator kant Kraków | 2010-07-20 13:23:05
nie do końca, u nas po Krakowie jeździł fiacior ohv,miał właśnie mugena, wygladowo wioska straszna,cale auto było dramatem.. ale dźwięk był właśnie typowy dla mugena. Kiedyś z czasów gdy goorek był młody i jeździ Elvisem zrobił fajny wydech u siebie, można się wsłuchać tu na filmiku (czerwony fiat to elvis jak by ktos jeszcze nie wiedzial ) olkusz |
kylo125 F&F MEMBER Fiat125p Lublin | 2010-07-20 19:14:05
Ohv jest jakie jest, ale dźwięki z wydechu fajne wydaje. Wywal najpierw ostatni tłumik i puść rurę, koszt prawie zerowy, a efekt może być ciekawy. |
Tailgunner FSO 125p tarnów | 2010-07-20 19:32:06 albo najlepiej w miejsce środkowego daj końcowy, a końcowy albo zostaw albo wywal
do 3 tys obrotów i tak będzie całkiem cicho |
kylo125 F&F MEMBER Fiat125p Lublin | 2010-07-20 20:55:11 Rozumiem że ta zmiana na środkowy z caro to z efektami potwierdzonymi na hamowni, a nie na pałę?
Ja po swojej zmianie osłabienia nie odczułem. A efekt jest taki że w środku jest cicho a na zewnątrz nie koniecznie.
[ wiadomość edytowana przez: kylo125 dnia 2010-07-20 20:57:24 ] [ wiadomość edytowana przez: kylo125 dnia 2010-07-20 20:57:46 ] |
bimber1 (S) Furious Moderator kant Kraków | 2010-07-20 21:01:38 a ja na pale wyciąłem wszystko co się da średnice wydechu dałem 50 Osiągi sie w moim odczuciu się poprawiły a dźwięk pełnego przelotu dla mnie jest nie do zastąpienia ![]() |
Tailgunner FSO 125p tarnów | 2010-07-20 21:08:17 dziwne że jeszcze nie wypowiedział się tu nikt kto 'zjadł zęby' na wydechu w ohv |
kylo125 F&F MEMBER Fiat125p Lublin | 2010-07-20 22:08:24
Jak dla mnie za dużo tych tłumików. A co do wywalenia ostatniego to rura ma jeszcze taką zaletę że waży mniej niż tłumik. |
Tailgunner FSO 125p tarnów | 2010-07-20 22:52:36 najlepiej do czego się sprawdza? Bo na pewno nie do sportu ;p |
enes FSO Polonez 1500 Rally Kielce | 2010-07-21 00:27:33 Do sportu wyczynowego to tylko wolny wydech o większej średnicy i to dokładnie policzony. Do amatorskiego upalania układ: kolektor gsi, rura, środkowy caro, końcowy fiat/borewicz w zupełności wystarcza. Ja tak miałem jak jeździłem w kjs. Z tą tylko różnicą, że końcowy tłumik fiata zastąpiłem środkowym tłumikiem z golfa gti. Po prostu ten od golfa miał rurę o średnicy ok 50mm podczas gdy fiatowy ok 40mm. To był taki patent mojego kumpla aby nie zmniejszać średnicy wydechu i nie dławić silnika na wyższych obrotach. A, że ohv nie brzmi jak kupa to jest kilka dowodów fiat
polonez |