| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
VIGGEN DU nexia 1,8 GT Zabki | 2003-09-27 09:39:24 ... niechciacy widze ze rozpetal sie temat zamiany silnika SWAP na wiekszy. A ze wczoraj zrobielm porzadki w moich matrialach trafilem na cos co warto zacytowac i opowiedzic. Otoz w roku 99 firma Backer&Bentler zbudowala VW POLO N6 2.8 T
Na bazie N6 zamontowano silnik VR6 do tak lekkniego i malego autka to rakieta No ale w/w pana nie wystarczalo to co dawal ten silnik w wersji wolno ssacej i dolozyli turbo !!!!! z opisu wynika ze zmusilo ich to ro mocnego przeobienia przedniego pasa i zderzak by zapewnic chlodzenie opis tech SILNIK VR6 plus turbina GARRETTURBO Chlodnica powietrza moc 257kW (350 kM) moment obr 450 Nm przy 2600 obr/min stopien sprzezania 8.0:1 zawieszenie H&R gwinitowane (czyli amorki bilstaina niestety nie napisane z jaka charakterystyka) Felgi OZ F1 7,5 x16" oponki 195/45 ZR 16 OSIAGI 0-60 km/h 3.1 s 0-100 km/h 6.1s 60-120 km/h (4 bieg) 9,9 s 80-120 km/h (5bieg) 3,9 s Vmax 264 km/h koszt calowci podano 98500 DM w roku 99 czyli ok ~200 000PLN!!!! z przerobkami wnetrza kubelki ospoilerowanie itp |
DrA ![]() eS ... | 2003-09-27 09:47:16 Jest jeszcze cos takiego
tutaj Opel Corsa z dwoma silnikami C20LET ( 2.0 + turbina ) Leistung in PS ca. 660 (Ohne Gewähr) Leistung in PS Pro Motor ca. 330 (Ohne Gewähr) Farbe Noch schwarz Topspeed gefahren 300 Km/H (Tacho Anschlag) Eigentliches Baujahr 1992 Wesoly samochodzik |