Ped za wiekszym silnikiem ....

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
... niechciacy widze ze rozpetal sie temat zamiany silnika SWAP na wiekszy. A ze wczoraj zrobielm porzadki w moich matrialach trafilem na cos co warto zacytowac i opowiedzic. Otoz w roku 99 firma Backer&Bentler zbudowala VW POLO N6 2.8 T
Na bazie N6 zamontowano silnik VR6 do tak lekkniego i malego autka to rakieta No ale w/w pana nie wystarczalo to co dawal ten silnik w wersji wolno ssacej i dolozyli turbo !!!!!
z opisu wynika ze zmusilo ich to ro mocnego przeobienia przedniego pasa i zderzak by zapewnic chlodzenie
opis tech
SILNIK
VR6 plus turbina GARRETTURBO Chlodnica powietrza
moc 257kW (350 kM) przy 6000obr/min
moment obr 450 Nm przy 2600 obr/min
stopien sprzezania 8.0:1
zawieszenie
H&R gwinitowane (czyli amorki bilstaina niestety nie napisane z jaka charakterystyka)
Felgi OZ F1 7,5 x16" oponki 195/45 ZR 16
OSIAGI
0-60 km/h 3.1 s
0-100 km/h 6.1s
60-120 km/h (4 bieg) 9,9 s
80-120 km/h (5bieg) 3,9 s
Vmax 264 km/h
koszt calowci podano 98500 DM w roku 99 czyli ok ~200 000PLN!!!!
z przerobkami wnetrza kubelki ospoilerowanie itp
  
 
Jest jeszcze cos takiego

tutaj

Opel Corsa z dwoma silnikami C20LET ( 2.0 + turbina )

Leistung in PS ca. 660 (Ohne Gewähr)
Leistung in PS Pro Motor ca. 330 (Ohne Gewähr)
Farbe Noch schwarz
Topspeed gefahren 300 Km/H (Tacho Anschlag)
Eigentliches Baujahr 1992

Wesoly samochodzik
  
 
Synchronizacja silników musi być idealna. Czytałem o tej Corsie... niezły wypasik.

A Polo jak na taką moc, to osiągi ma beznadziejne...

I taki silnik i przeróbke w Polsce zrobią za połowe tej sumy... jak nie mniej


Pozdro.