Potrzebne info na temat 2106 i 2103

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam Wszystkich Klubowiczów jestem tutaj nowy więc proszę o wyrozumiałość .Potrzebuje info na temat 2106 obowiązkowo z silnikiem 1499 ( jak dobrze pamiętam z dowodu rejestracyjnego ) potocznie 1500 . Mianowice planuje kupić ową Ładę jednak z samego początku chciałbym powymieniać co się tylko da na nowe części i tu prośba co da się kupić nowego do tego samochodu . Druga sprawa to zawieszenie a dokładnie wysokość chciałbym je podwyższyć jednakowo na przednim moście jak i na tylnym . I trzecia sprawa ( taki pomysł mi wpadł do główki ) napęd na 4 koła w 2106 dużo by było modyfikacji ???? dodam że mam budżet ok 10 tyś bez zakupu auta da rade coś podziałać Waszym zdaniem ???? proszę o pomoc za bajtla jedziłem 2106 , 2107 i 2110 jestem bardzo zadowolony z tych aut i wolał bym to niż peugota207 r.2011 którego posiadam
  
 
Wszystko sie da wyrzeźbić tylko ile potrafisz zrobic sam a ile musisz zlecic mechanikowi


[ wiadomość edytowana przez: andrzej_krakow dnia 2012-02-14 06:42:37 ]
  
 
z tym 4x4 to będzie grubszy mod, tym bardziej że w klasyku nie na miejsca na bebechy z 2121 czyli podnosisz samochód ale ruscy zrobili kiedyś coś takiego w 2107 a Polacy zasadzili nawet napęd z 2121 do Fiata 125 kombi, 2 sztuki zrobili nawet, tak czy siak powodzenia
  
 
Co masz na mysli, blacharke czy mechanike, a moze wykonczenie? I konkretnie o ktore auto ci chodzi, 03 czy 06?

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
Cytat:
Co masz na mysli, blacharke czy mechanike, a moze wykonczenie? I konkretnie o ktore auto ci chodzi, 03 czy 06?


Biorąc pod uwagę dostępność części to raczej 2106 . A co do wymiany to wszystko co się da . Blacharka , mechanika (skrzynia piątka ) przede wszystkim ( z tego co zauważyłem to nie dostane raczej nowego bloku silnika ) a tak wszystkie czesci nowe jak również wkonczenie zmiana koloru tapicerki ( tu zastanawiam sie jeszcze nad zmianą koloru deski rozdzielczej nie sprejowanie tylno skora bardziej tu w gre wchodzi ,a i tylnai kamapa tez by poszła aut a zastąpił bym ja tutaj finka z rozkładanym podłokietnikiem -jeżeli jest tak mozliwosc ) Auto chciałbym odrestaurowac od A do Z i nie zeby stalo w garazu lecz do jazdy na codzien
Cytat:
Wszystko sie da wyrzeźbić tylko ile potrafisz zrobic sam a ile musisz zlecic mechanikowi

TU jedynie lakierowanko do zrobienia by było przez specjaliste ponieaz auto by miało byc na wysoki polysk sam oczywiscie bym przygotował pod (tzn. wymiana wszystkich czesci blaczarki "ruchomych" ) reszta czyli buda piaskowanie by zobaczyła i ubytki jeżeli jakies by były to naprawa ( tu pytanie czy słyszelicie o spawaniu OŁOWIEM ) progi wymiana i najważniejsza podłoga zostlo mi jeszcze troszke kwasoodpornej blachy jakies 20m2 po starym remocie auta ale to jest inna historia mojego taty . Ogulnie rzecz biorac chciałbym doprowadzic auto do stanu nowosci takiej jakby wczoraj z tasmy zjechało . no plus kilka modyfikacji ale to jak narazie przyszłosc

PLAN jest KASA jest GARAŻ co naważniejsze CHĘCI są
CEL http://s2.images.drive2.ru/car.photos/1800/000/000/02f/ec7/88cb6fb247f71e70-original.jpg za wszylka cene musi zostac osiagniety
  
 
Wiec tak, witaj w klubie, ja tez jestem pobobny wariat. Do naszych lad trudniej dostac czesci niz do 07. Kupno nowych czesci made in ussr, jest dosc trudne, ale jezeli masz cierpliwosc, czas i wiedze, to dasz rade. Mi to zajelo 2 lata, blacharke mam juz kompletna. Wnetrze nowe, to bardzo trudna sprawa, ale do zalatwienia, koszt okolo 3-4 tys. Nowy blok jest bez problemu do kupienia. Z chromami jest problem. Pytanie: co robisz, pelny oryginal, czy jednak tuning? Bo do oryg. ni jak deska obszywana skora. Koszt zrobienia tapicerki bez foteli, boczki i deska- 2,5 tys., a gdzie fotele? Wiec, te 10tys wydasz spokojnie na czesci. C.D.N.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
Ja bym dodał żeby to jakoś jeździło (jak już wizualnie będzie jak ta czarna 2106 z linku) powinno mieć troche więcej koni niż seria 1500 (71km) a więc należałoby uwzględnić w budżecie np. silnik od nivy np. 1.6 (albo 1.7i) + lekkie przeróbki głowicy itp., wypada poprawić hamulce (coś musi hamować takie chyba 16 calowe felgi z jakimś 225 laczkiem?), koniecznie wymienić sprężyny i amortyzatory na coś twardszego, dołożyć stabilizator tylny.
Trochę to wyniesie a warto mieć radość z jazdy swoja niepowtarzalną Ładą 2106