Breda w 126p a regulaminy ( Puchar PZM, GSMP, RSMP )

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Powiedzcie drodzy koledzy jak przechodzicie BT na imprezach Pucharu PZM, czy GSMP lub RSMP że przepuszczają Was z bredami w malcach.

Czy przechodzi to bez problemu? Czy pokazujecie jakiś "papier" ?

Pozdrawiam.
Liseq
  
 
a jak w KJSach ?? tez sie czepiaja ??
  
 
szczególnie na torze poznań...
  
 
na naszych nigdy nie bylo z tym probelmu
  
 
w poznaniu moga sie czepiać tego bo ostatnio na inauguracji WSMP to jak było BK to po chyba 18 czy 19 nie można było już tych głośności sprawdzać ze względu na hałas i skarżyli się mieszkańcy
  
 
jak smigałem na serwisie F126 przy PPZM to trzeba sie było sciszyc na bk.
jesli chodzi o kjs to zalezy gdzie startujesz. w reg ramowym kjs 2008 jest teoretycznie limit glosnosci. teoretycznie bo pisze:
"zaleca się dokonanie pomiaru poziomu hałasu. Limit poziomu hałasu
układu wydechowego wynosi 93 dB(A) (mierzone przy 3500 obr/min.)
w kazdym momencie trwania imprezy".


jesli chodzi jeszcze o GSMP to chyba tam nie jest to sprawdzane i jest najwiekszy lajt. pozatym są stwory które raczej zagłuszaja cienką maluchowska bredzie (patrz Lancer Mikołajczyka taki srebrny...)
  
 
Mike a pamietasz jak przed rajdem Mazowieckim bodajże , kropkowi na przyciszce przekroczyło o 2 dB i wsadziliśmy szmacianą rękawiczke do bredy i przytkalismy to zaciszką Pan na BK zrobił dziwną mine jak widział że tam w środku jest jakas szmatka
  
 
Moim skromnym zdaniem to za brede w aucie powinni zamykac conajmniej do wariatkowa
To co ona robi u mnie na osiedlu to katastrofa.
Jak tylko kumpel wpada swoim kompresorem na bredzie do mnie na kafe połowa ludzi chowa sie do piwnic
  
 
zbo specyfikacja tego ukladu wydechowego niema nic piekniejszego niz breda o 2-3 w nocy
  
 
Cytat:
pozatym są stwory które raczej zagłuszaja cienką maluchowska bredzie (patrz Lancer Mikołajczyka taki srebrny...)


albo honda Borysa taka zółto zielona to bylo chyba najglosniejsze auto jakie startowalo w Sopocie

Cytat:
2008-05-02 09:55:31, Mariusz126p pisze:
zbo specyfikacja tego ukladu wydechowego niema nic piekniejszego niz breda o 2-3 w nocy



popieram zwlaszcza pod blokiem w ktorym jest 77 mieszkan a w kolo zabudowy ktore pieknie odbijaja ten glos

[ wiadomość edytowana przez: dominikk dnia 2008-05-02 11:36:06 ]
  
 
a mi pan powiedział na bk anwy w tamtym roku że ta zatyczka jakaś słaba może wypaść
  
 
ma ktos moze zdjecie przekroju bredy lub rysunek, moze byc nawet paint. Z gory dzieki
  
 
  
 
aaa, ja myslalem ze w srodku sa jakies zwezki czy cos dzieki
  
 
niektóre mają "zawirowywacz"
  
 
Cytat:
2008-05-02 00:25:31, MikeVTi pisze:
(...)
jesli chodzi jeszcze o GSMP to chyba tam nie jest to sprawdzane i jest najwiekszy lajt. pozatym są stwory które raczej zagłuszaja cienką maluchowska bredzie (patrz Lancer Mikołajczyka taki srebrny...)



tak, tylko ze regulamin grupy E1 w jakiej jezdzą te auta dopuszcza 103dB nie pamietam tylko przy jakich obrotach.
W przypadku malucha startujacego w HS trzeba sie trzymać regulaminu grupy A, z tym ze z okresu homologacji auta, wiec moze nie być problemu z głośnościa. Generlanie na gorach nie czepiaja sie o głośność naszczęście przynajmniej nie słyszałem zeby koś miał z tym problemy w zeszłym sezonie.

  
 
Tyle, że breda przeciętna przekracza i to spokojnie 103dB. Moja przy obrotach regulaminowych legitymowala się 134dB
  
 
tak ale na każe zawody GSMP lub PPZM każdy przyjezdza z zaciszką
  
 
Cytat:
2008-05-02 09:35:09, Pisiek pisze:
Mike a pamietasz jak przed rajdem Mazowieckim bodajże , kropkowi na przyciszce przekroczyło o 2 dB i wsadziliśmy szmacianą rękawiczke do bredy i przytkalismy to zaciszką Pan na BK zrobił dziwną mine jak widział że tam w środku jest jakas szmatka



to byl nie mazowiecki a wisla i byles ze mna na servisie
  
 
a może, mylą mi sie te imprezy