MotoNews.pl
  

FIAT 127...POSZUKUJE GRATOW...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
WITAM!!!Poszukuje wszelkich gratow do ''7'' MK I ...Najchetniej reflektowalbym na czesci blacharskie w rozsadnej cenie i biale klosze kierunkow przednich i swiatel tylnych...Czy w PL cos takiego jest do zdobycia??????W DE widzialem cos takiego,ale wtedy jeszcze nie wiedzialem ze zachoruje na chorobe zwana ''Fiato-Mania''... Poszukuje takze zderzaka przedniego i tylnego,ale w dobrym stanie ...Chrom nie moze miec wzerow...A tak w ogole to czy ma ktos dokumentacje techniczna,badz zdjecia Fiatow 127 po przerobkach?
chodzi mi tu o przerobki w stylu rajdowek z lat 70...bo tak chcialbym przerobic swa ''7''...
To moj pierwszy samodzielny post na forum wiec wybaczcie ewentualne potkniecia co do netykiety...
Pozdrawiam!!!
Adrian.

-----------------
http://plepleple.pl
  
 











witam na naszym forum klubowym
Jak chcesz robic przerobki tak jak z lat 70 to ja bym proponowal zrobic tak jak to pokazałem na fotkach brak zderzaków, gleba i felgi z duzym rantem. Oczywiscie jakies klasyczne bo tylko takie pasuja do tych modeli. Białe kierunki podejzewam ze ciezko zdobyc, mozna by było poszukac na giełdzie oldtimerów w Łodzi. Mozesz szukac jeszcze w automobiliscie i na giełdzie oldtimer fiat club - http://www.oldtimerfiat.club.prv.pl
  
 
tak jak Koniu pisal, zdjecia tez wymowne dodam jeszcze ze biale klosze migaczy ciezko jest zdobyc bo byly zakladane jedynie w wersji na rynek wloski i portugalski chyba. o tylnych bialych kloszach nie slyszalem trzeba dorabiac....co do usportowienia silnika w 127 to sa dwie drogi albo rasowac 903ccm{trudno o czesci oryginalne } albo zmieniv silnik na : 1050ccm 1301ccm{wersje mk2 i 3 fiata 127} albo na 110013001500 z f-128 ritmo albo np silniki typu fire, wchodzi prawie wszystko do silnika typu dohc {u mnie weszlo 1600 DOHC ale nie bylo juz miejsca na skrzynie biegow i pomysl upadl, w koncu zostal silnik 1.0 fire}
  
 
Dzieki piekne...Ale z tymi silnikami 1100,1300,1500 to ciezko...Ja robilem ostatnio SWAP w swojej ''7'' i zastanawialem sie nad 1500 od Ritmo...Niestety-nie udalo sie tego zrobic poniewaz MK I ma ciasna komore silnikowa i nieznany byl efekt tej przerobki [silnik mogl obijac sie o zakola] Poza tym trzeba by ciac podluznice,a takim autem to ja juz nie chcialbym jezdzic A rzezba z 900???No coz...Pozyjemy-zobaczymy
Pozdrawiam
Adrian

-----------------
http://plepleple.pl
  
 
koleś sprzedaje alternator ale jak napisał ma również inne części

allegro



[ wiadomość edytowana przez: art126 dnia 2003-10-03 11:34:59 ]
  
 
...jesli chodzi o blachy do 127 MkI i MKII kontaktuj sie z moim kumplem Trez`em... trez@abarth-gmr.be...ma tego troche...

pozatym polecam jego strone www.fiat127.glt.pl


pozdr
  
 
Cytat:
Niestety-nie udalo sie tego zrobic poniewaz MK I ma ciasna komore silnikowa i nieznany byl efekt tej przerobki [silnik mogl obijac sie o zakola] Poza tym trzeba by ciac podluznice,a takim autem to ja juz nie chcialbym jezdzic A rzezba z 900???No coz...Pozyjemy-zobaczymy
Pozdrawiam
Adrian



Cos mi tu pan sciemniesz az milo.
Mam 127 mk1 z 73 roku i silnik z Zastavy 1100 wszystko legalne bo mam silnik wbity w dowod i opinie rzeczoznawcy.
Silnik 1,5 pochodzi w prostej lini od silniak 1,1 z Zastavy, jedyna roznica jest to,ze jest o 4 cm wyzszy od jednostki bazowej.
Zeby bylo lepiej skrzynai tez jest Zastavy i jest zdecydowanie wieksza od oryginalnej z 900.
Zeby nie bylo,ze jestem gloslowny to podaje link...wiecej fotek bedzie jak wywolam film
MK1 z silnikiem z Zastavy
ma zamiar w najblizszym czasie wlozyc silnik 1,5 wlasnie z ritmo 85 KM
  
 
Ale mi narobiliscie smaka tym 1.5 SOHC
Na razie remontuje 900 bo chce posmigac w KJS'ach w klasie ze 126, ale kusi mnie zeby wrzucic tam cos mocniejszego (1.3 z Yugo albo wlasnie 1.5). Ale biorac pod uwage moje zainteresowania, pewnie lepsze byloby Ritmo, bo ma homologacje rajdowa z silnikiem 1.5 albo 1.6 DOHC i mozna startowac w GSMP albo Pucharze PZM. Ale gdyby chodzilo o "ekstremalna 127" to pomysl jest przedni. 800 KG i 100 KM, az sie morda smieje
A propos wagi: Wazyl ktos 127 (mk1) bez srodka (gola blacha + 2 kubly). Ja musze sie kiedys wybrac na zlom i postawic na wadze bo mnie to ciekawi.
  
 
Z ta setka KM to lekka przesada ale 85 KM jest realne.
aj z glupoty wlozylem 1,1 bo mi kleknela fabryczna jednostka i remont za drogo wychodzil.
Jetsem zadowolony z obecnego stanu rzeczy, ale juz sie raz zacznie to ciezko skonczyc. Dlatego mysle o wlozeniu wlasnie 1,5 i lekki podkreceniu go. Chyba,ze udalo by mi sie znalesc gdzies silnik z UNO Tubro 1,3.
W tedy bylby juz maksymalny czad.
Tylko czy buda to wytrzyma!
  
 
Ja myslalem ze wersja z wtryskiem miala seryjnie 85 KM, ale faktycznie chyba to jest 75. Ale 1.6 DOHC tez powinien sie zmiescic (byla nawet taka seria MK I podobno) a wtedy nawet 120 KM jest osiagalne. Chociaz czy silniki DOHC nie mialy wszystkie tego samego bloku? Moze 2.0 zajmuje tyle samo miejsca ?Oczywiscie 1.3 turbo mialoby na pewno lepsze osiagi (nizsza masa, wyzszy moment). Ale zdobycie takiego silnika to juz inna historia...
  
 
Ja mowie o 1,5 ale na gazniku, wtrysk jest gorszy do dobrze wyregulowanego 2 gardzielowego gaznika. I wlasnie te silniki mialy 85 KM. Ja nie radzil bym wkladadac DOHC sa duzo Ciezejsze od SOHC jeszcze jak by to bylo 2.0 co raczej jest nierelane to rozklad masy bylby absurdalny i auto moglo by sie nie dac prowadzic.
  
 
Oczywiscie, w pelni sie zgadzam ze to szalenstwo. Takie ciezkie silniki do takiej lekkiej budy to trzeba wsadac daleko za przednia osia, tak jak to jest w kit-carach typu Pirat czy inne podobne konstrukcje.
  
 
w moim 127 mk1 byl zamontowany silnik 1600 dohc ale jak juz pisalem nie bylo miejsca na skrzynie biegow, nawet zwykla 4 biegowa od uno{ktora i tak trzeba by modyfikowac zeby do silnika dohc pasowala} juz nie wchodzila nie mowiac juz o 5 biegu....poza tym jak Satiz pisal rozklad mas i prowadzenie takiego auta to raczej niewielka frajda polecam 2 warianty:

ekonomiczny czyli silnik 1300 1500 ritmouno, nawet bez modyfikacji takiego silnika 127 bedzie latac ale nie wejdzie skrzynia 5 biegow{u Satiza 4 biegowa juz ociera o stabilizator}

wariant nieekonomiczny to silnik 1200 fire najlepiej 16V.. 80 koni na dziendobry i zajebisty moment, czego wiecej chciec w 127?? tylko ze takie silniki sa drogie bo sa poszukiwane przez tuningowcow od CC i SC...
albo silnik 1.0 TURBO z lancii y10... lekki{lzejszy niz oryginalne 903!!} 85 koni i zmiesci sie wtedy 5 bieg... ale tych silnikow jest malo i sa z regoly zaje...fajne przez poprzednich wlascicieli... u niemca trudno nawet o taki silnik...

[ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2003-10-03 17:17:05 ]

[ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2003-10-03 17:19:18 ]