(126 900) krótka skrzynia ??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zastanawiam sie nad zakupem krótkiej skrzyni oczywiście maluchowskej, niewiem czy to kałuża czy jakiś inny wynalazek ale na bank jest krótka. I mam pytanko czy ktoś już w swapie używał takiej skrzyni? Na pytanie po cholere mi to odpowiem że niechce non stoper wbijać 1 przy nawrotach bo niemam już choinek.. a skoro takowa skrzynka ma krótką 2,3,4 to mogłbym wymiatać ciągle na 2 bez potrzeby wbijania 1 która jest i tak za krótka jak na 900 no i przez to bym jej nie zabił. Napewno v max drastycznie spadnie ale przyspieszenie powinno wzrosnąć. Aha na seryjnej skrzynce na 4 wykreciłem max 6200 obr = 151km/h. Nieznam sie na krótkich skrzynkach wiec może coś doradzicie?
pozdro wszystkim.
  
 
Cytat:
2004-10-10 19:00:18, RUFF pisze:
Zastanawiam sie nad zakupem krótkiej skrzyni oczywiście maluchowskej, niewiem czy to kałuża czy jakiś inny wynalazek ale na bank jest krótka. I mam pytanko czy ktoś już w swapie używał takiej skrzyni? Na pytanie po cholere mi to odpowiem że niechce non stoper wbijać 1 przy nawrotach bo niemam już choinek.. a skoro takowa skrzynka ma krótką 2,3,4 to mogłbym wymiatać ciągle na 2 bez potrzeby wbijania 1 która jest i tak za krótka jak na 900 no i przez to bym jej nie zabił. Napewno v max drastycznie spadnie ale przyspieszenie powinno wzrosnąć. Aha na seryjnej skrzynce na 4 wykreciłem max 6200 obr = 151km/h. Nieznam sie na krótkich skrzynkach wiec może coś doradzicie? pozdro wszystkim.



Policz zeby na zebatkach, a dowiemy sie jakie to sa przelozenia i jakie predkosci mozna uzyskac. bedzie problem z biegiem 2 i przelozeniem dyfra, zeby je policzyc trzeb lekko rozkrecic skrzynie. Zobacz rozniez czy nie jest czasami na prostych zebach.
  
 
Cytat:
Policz zeby na zebatkach, a dowiemy sie jakie to sa przelozenia i jakie predkosci mozna uzyskac.



No właśnie żeby się nie okazało potem że krótka skrzynia jest za krótka

[ wiadomość edytowana przez: York dnia 2004-10-10 20:07:56 ]
  
 
czyli było kilka opcji przełożeń? oki w tygodniu policze wszystko co sie tylko teraz małe ale: były inne przełożenia dyferencjału bo klijent sie upiera że ona jest cała krótka nawet 1 wiec może przekładnia jest standart a dylko dyfer zmieniony?? i porównam do jakiejś normalnej skrzynki. chociaż nie ukrywam że chciałbym mieć krótką tylko 2 lub 2 i 3. Z tego co wiem to skrzynka jest w dobrym stanie ale 900 można ją wykończyć szybciutko a tego za tą kase bym niechciał.
  
 
Cytat:
2004-10-10 21:07:57, RUFF pisze:
czyli było kilka opcji przełożeń? oki w tygodniu policze wszystko co sie tylko teraz małe ale: były inne przełożenia dyferencjału bo klijent sie upiera że ona jest cała krótka nawet 1 wiec może przekładnia jest standart a dylko dyfer zmieniony?? i porównam do jakiejś normalnej skrzynki. chociaż nie ukrywam że chciałbym mieć krótką tylko 2 lub 2 i 3. Z tego co wiem to skrzynka jest w dobrym stanie ale 900 można ją wykończyć szybciutko a tego za tą kase bym niechciał.


Ja miałem w tym samym czasie 903 jak i krótką skrzynke 3,4 (została po 650) ale jakoś nie zakładałem bo nie chciałem zniszczyć, a 3,4 mnie nie bawiło zbytnio i sprzedałem. Szukam powoli 2,3 ale nie wiem czy takie wynalazki były w ogóle, bo skrzynka musiała mieć choinke tylko z 3 biegiem skróconym i dołożone tryby 2 biegu(które nie są na choince).Byłoby to najlepsze rozwiązanie, dwójka do nawrotu, trójka na proste i czwórka na dojazdówki i normalną jazde.Specyfikacja konkretnie pod kjs. Co do przełożenia głównego to jest również niezłe rozwiązanie, tylko jeszcze rzadziej chyba spotykane, no i wszystkie biegi skrócone, czyli bardziej na miasto niż kjs
  
 
wyciagam kotleta,

czy ktos montowal krotkie 3,4 z 900?

jak to wtedy przyspiesza? ma to sens?

jakie krotsze przelozenie glowne mozna zastosowac do boba?