Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Peyo125 F&F Sympatyk Smok Wawelski © & Janosik | 2003-09-29 22:32:31 Hej ! Ja posiadam taki silnik w moim wozie i w trakcie naprawy uszczelki pod głowicą ,po zdjęciu głowicy okazało sie że mam tłoki od 1.8 (mały garb). Tłoki od 1.6 mają największy garb,okolo 2mm (chyba) ,ale nie radze Ci ich montowac do 2.0,napewno sie spotkają ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cichy_polonez Golf Gliwice | 2003-09-30 22:55:56 dzieki za odpowiedzi jednak chyba sie zdecyduje na te z 1,8 - a co do glowicy to ja tylko lizne - korbowody na poczatek wszystkie niedorobki doszlifuje i wtedy bede wazyl ![]() pozdro cichy a tak na marginesie gdzie ja mam to tak dokladnie zwazyc ??? hmm ile taka waga moze kosztrowac??? |
![]() widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2003-09-30 23:47:48 najlepiej byłoby miec znajomego/znajomą w spożywczym i pożyczyć wagę elektroniczną ![]() |
![]() Peyo125 F&F Sympatyk Smok Wawelski © & Janosik | 2003-10-01 00:01:04 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2003-10-01 00:21:05 Jakby co moi rodzice maja apteke wiec moge uzyczyc wagi ktora ma dokladnosc do 0,001 grama ![]() ![]() |
![]() yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2003-10-01 12:26:50 Czesc,
Ja mam zamiar wlasnie to samo zrobic w silniku 903 ze 127. Mam kilka pytan "technoogicznych": 1. czym "pilowac" prowadnice zaworowe i kanaly, poza palcem owinietym papierem? ![]() 2. Czy zawory trzeba obrabiac na tokarce czy mozna pilnikiem? chodzi o symetrie. 3. Czy naprawde bezpiecznie jest usunac cale prowadnice w kanale dolotowym, moze zysk jest nie warty ryzyka? 4. Czy tloki nie powinny byc wazone ze swozniem? Z gory dzieki za odpowiedz, yapko |
![]() schwepes F&F Sympatyk zezłomowałem Kraków | 2003-10-01 16:43:09 1. życzę powodzenie ![]() 2. najlepiej by było na tokarce 3. w dolotowym tak.. nie ma specjalnie ryzyka, bo zawór dolotowy jest chłodzony zimną mieszanką... jeżeli już gdzieś zostawiać to w kanale wydechowym, gdzie zawór musi oddać sporą ilość ciepła właśnie prowadnicy 4. tak. |
![]() yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2003-10-01 17:56:23 Dzieki, mam nadzieje ze wystarczy mi cierpliwosci do tego wszystkiego i nie uda mi sie niczego zepsuc. W razie czego mam drugi silnik... by the way: moje 127 widac w nowej galerii ze Szczurowej, ale powozi jeszcze poprzeni wlasciciel. |
![]() widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2003-10-01 21:41:40 bardzo ładne 127 ![]() co do prowadnic, to jak już szłeps napisał najlepszy jest kamień szlifierski i wiertarka (taki kamień to ok 4-5zł/szt w obi,dho itp). wbrew pozorom idzie szybko.. |
![]() doncoyote fiat 131 2.0 radomsko | 2003-10-03 17:58:27 Odnośnie tematu to ja mam tłoki z 1.8 a wszystkie tzn 1.6 1.8 i 2.0 różniąsię wysokością i masą. Podchodziłbym ostrożnie do kręcenia powyżej 6000 bo wał korbowy to słaby punkt tego silnika |