Synchro gaźnik

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam jestem właścicielem poloneza na gaźniku .Ostatnio zainspirował mnie gaźnik z Capri i przerobiłem ten polonezaowski i teraz pytanie do was mam przerobioną papkę przyspieszacza ,zwężki te same wszystko tak samo jak w 1 przelocie lecz mam pytanie jak z rurkami emulsyjnymi dyszami jak dać po 130?na przelot.Jeśli ktoś ma jakieś informacje o gaźnikach z synchronicznymi przepustnicami prosił bym o podanie ich.Oraz na podanie jakiś ciekawych myśli co można w nim porobić w sumie to nie dużo ale pokaże film tych przepustnic.
LINK DO STRONY Z FILMEM

[ wiadomość edytowana przez: Grzesiek32221 dnia 2008-04-25 23:45:00 ]
  
 
Włsnie i jak bym chciał modyfikować gardziele to jak na jak tak jak na 1 przelot czy tak jak na 2 przelot?
http://fiat-furious.pl/html/tuning_a/mod_gaznik/mod_gaznik.htm-artykół
  
 
Nie jestem znawcą ale chyba o oszczędność to tu nie idzie . Słyszałem ze jak sie 2 otwierają na raz to fura idzie jak szalona ale spalanie jest koszmarne Ja tam z gaźnikiem kombinowałem przy pomocy ksiazki usprawnienia poldolota mogę przesłać ci na pocztę, gardziele mam standard I 24, II 26 wypolerowałem tylko. Jak możesz to wrzuć fotexa jak zrobiłeś mechanizm otwierania 2 przepustnic tez bym pokombinował
stronka nie dziala...
http://fiat-furious.pl/html/tuning_a/mod_gaznik/mod_gaznik.htm-artykół
  
 
Sorki ale zrobiłem błąd to - artykuł to sam dopisałem bez tego wejdź ok spoko pokaże mechanizm ale tow sumie nie dużo roboty więcej roboty było z ośką i jedną przepustnicą później przerobienie krawędzi gaźnika aby zamontować na ośce sręzyna aby ta 2ga wracała w sumie jak już zrobię go to opisze mam jedna fotkę od góry.Ale to na nie skłaczonym.Tak na prawdę to dla lpg to robiłem ale pb tez skorzysta.
  
 
  
 
Po pierwsze sorki jeśli kogoś zgorszyłem odkopywaniem tego starego postu ale zaciekawiła mnie ta przeróbka która mówiła o otwieraniu jednocześnie drugiej przepustnicy.

No więc wykombinowałem "na szybko" patencik i jeśli ktoś jest ciekaw efektów to może sam to u siebie zrobić a jak sie nie spodoba to wrócić spowrotem do poprzedniego ustawienia. Mi to zajęło chyba do 5min roboty.

Otóż na zdjęciu zaznaczyłem gdzie włożyłem śrubkę z nakrętką w szczeline która blokuje dinks i u mnie gdzieś od 2tyś obrotów otwiera sie druga przepustnica bo jest pare milimetrów luzu nim dinks dojdzie do śruby. Myśle że jest to dobry kompromis ze przepustnica nie otwiera sie odrazu i idzie nauczyć sie w miare małopaliwożernego śmigania.

Ja mam silnik 1.6 GLE a gaźnik to fabryczny 34S2C16 tylko że puszke z filtra powietrza pociąłem i mam otwartą puche i filtr dookoła. Nie wiem jak to zadziała z normalnym dolotem do filtra ale u mnie to sie zszokowałem jaka różnica jest, moge depnąć gaz w podłoge i wogóle go nie muli i zbiera sie natychmiastowo a wcześniej to był taki muł że szok. I zdziwiłem sie że ohv może tak szybko wkręcać sie na obroty

Więc jeśli ktoś chce zobaczyć i spróbować to polecam a jak sie nie spodoba to wystarczy odkręcić śrube z nakrętką. A ile to pali to jestem w trakcie testów, wcześniej palil mi przy ekonomicznej jeździe 8,5-9 litrów. Narazie sie ciesze tym powerem wiec mu depie i musze sie przyzwyczaić i zacząć ekonomicznie jeździć



Gaźniczek

[ wiadomość edytowana przez: plompek dnia 2012-09-05 09:48:54 ]