Elektryczna pompa paliwa 1.6 dohc

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy któraś z tych pomp wyrobi się przy 1.6 dohc?:

1

2

3

Jakieś sugestie co do montażu? Wiem tyle że najlepiej pionowo, poniżej zbiornika.
  
 
http://motoallegro.pl/elektryczna-pompa-paliwa-facet-60104-12v-95l-h-i2069774190.html

Ta na pewno da rade
  
 
sp200 ja własnie kupiłem taką pompe ale jeszcze nie moge się wypowiedzieć czy wystarczy albo czy nie przedobży.
mam pompe taką jak w Twoim pierwszym linku
  
 
Tą drugą aukcję którą wkleileś ja mam w dohcu i daje radę
  
 
Ja mam ta QAP na zapas a taka za ok 100 zl (niby pierburg ale podejrzewam ze to co dwie pozostale za 90-100zl) mam w zamontowana. Wszystkie te pompy beda dzialac ale musisz miec powrot i koniecznie zdlawiony, u mnie chyba jest dysza 1.5mm wpieta za trojnikiem. Nie wiem czy pionowo ale najlepiej blisko zbiornika.
  
 
Dysze dać zaraz za gaźnikiem na przewodzie powrotnym, dobrze rozumiem?

Co do bliskości zbiornika to chodzi o spływanie wachy do baku? Wygodniej by mnie było zamontować pompę pod maską+dać jakiś zaworek zwrotny. Będzie pacać?
  
 
no jeżeli nie masz żadnej kryzy na powrocie w sensie wlot do gaźnika jest taki sam jaki wylot to trza dać jakąś kryzę na powrocie by gaźnik miał wystarczająco dużo paliwa...
Pompa może wydolić będąc w komorze silnikowej ale jest duża bezwładność rozruchu, dlatego lepiej ja dać zaraz przy baku....
  
 
Jak będzie w komorze silnika to się szybko zatrze - za często będzie pracować na sucho.
Przy baku jest najlepiej.
  
 
pompka do fiata 125
ja miałem coś takiego w fiacie ale ohv 1.6 i 1.5 i było ok
  
 
Cytat:
2012-01-23 18:40:07, Poochaty pisze:
Tą drugą aukcję którą wkleileś ja mam w dohcu i daje radę



Możesz podać model i w jaki sposób ją zainstalowałeś? Wymontowałeś obecną pompę?
  
 
hmm... Normalnie, na przewodach. Na początku była zamontowana w komorze silnika, ale to jest kiepskie miejsce bo to jest pompa bardziej tłocząca niż ssająca i nie dawała rady. teraz jest zamontowana pod podłogą jakieś 30 cm za zbiornikiem i daje radę.
  
 
Te pompy zazwyczaj powinny byc zamontowane poniżej poziomu paliwa (w kancie ciezko...) po to zeby nie pracowaly na sucho i zeby nie musialy ssac - sa w tym kiepskie (lol)
  
 
Zalożyłem do dohca taką pompkę:
pompa

Gaźnik z przelewem. Pompa zamontowana poziomo, mniej-więcej w połowie samochod, trochę niżej niż bak. Przed nią filterek papierowy(zwykły do gaźnika). Problem jest taki że z założonym filterkiem pompa nie podaje paliwa. Dopiero gdy zdjąłem filtr i przewód wylotowy na pompie, to zaczęła jakoś pompować. Rano, już ze zdjętym filtrem, ten sam problem-nie zaciąga paliwa. Zapowietrza się?
  
 
Miałem identyczny problem w dohcu,nawet pompa była ta sama. Po pierwsze auto rano nie chciało odpalić a gdy już wspomogłem pompkę zaciągając paliwo przez wąż to przy ostrych zakrętach,mimo pełnego zbiornika paliwa pompa zwyczajnie nie potrafiła wydolić i auto gasło na amen. Nie drążyłem tematu tylko powróciłem do tradycyjnej pompy mechanicznej.
  
 
takie pompy zmęczyłem 4 sztuki i żadne nie chodziła więcej niż tydzień na końcu kupiłem elektryczną pompę paliwa od hondy acord rocznik 198* pompa jest elektryczna ale działa na innej zasadzie silnik elektryczny w niej popycha trzpień, a sama pompa jest na mambranie niektóry nazywają ta pompe "cykaczem"
  
 
Fiołek, pamiętasz ile bar tłoczyła ta pompa z hondy? Zdławiałeś ją jakoś czy po prostu zamontowałeś i "robi"?
Na razie, tak jak Hemi wróciłem do pompy mechanicznej-działa elegancko.
  
 
A może taka pompa:
HARDI
Ja u siebie w Maluchu miałem elektryczną pompę MEAT & DORIA <- chodziła jak złoto ale nie wiem czy wydajnością by wystarczyła
  
 
taką pompę od accorda mam w motocyklu, dokładnie taką samą. Kosztuje ok 150 zł w zależności od producenta, jest to pompa membranowa, daje ok 0,25 bara. Moim zdaniem będzie do kanta nawet lepsza niż te co my mamy. W motocyklu napędza 4 gaźniki, więc w kancie też da radę.