| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Tybek F&F MEMBER 126p 1.1SPI+ 2x125p ... Wieluń | 2013-05-13 22:21:19 Nie znalazłem nigdzie tematu, więc zakładam. Gdzieś mi mignęło parę zdjęć w "naszych samochodach" że ktoś miał, ale mam pytanie techniczne dotyczące mocowania haltpasów z tyłu w kancie:
1. Czy warto zakładać (z tyłu resor 3 pióra klepnięty+ stab od kombi mam) 2. Ile zostawić zapasu- przy naturalnym obciążeniu samochodu- ile cm zostawić, na "unoszenie" ? 3. Wady/ zalety
4. Do czego najlepiej je zamontować na górze? (podłużnicę przewiercić?) |
Barti125pGRT F&F Sympatyk FSO 125p Gliwice | 2013-05-14 07:17:55 gneralnie na glebie sie bardzo dobrze jezdzi, ino trza uwazac na dziury :p
|
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2013-05-14 08:23:18 Halt pasy nie zdają egzaminu podczas jazdy po asfalcie.
Tylko i wyłącznie po szutrowych ścieżkach, ew śniegu. Stosowane tylko po to aby na wyrypach, kiedy odrywa się koło, nie urwać amora, drążka, ewentualnie mostu. Także uważam to za zbędne. |
MAD_DOGG F&F Sympatyk ![]() Ferrari killer & 100 ... Łódź | 2013-05-14 12:36:26 Dokładnie, miałem haltpasy przez chwilę w lamuchu i na winklach było tak jak napisał Rudiger. Może przy moście jest inaczej, ale przy konstrukcji skoda/maluch to tak działa. ----------------- --=RACE TECH=-- |
mar125 (M) Furious Moderator ![]() 124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2013-05-14 15:52:29 W 125p na przyczepnym asfalcie czy z pasami czy bez i tak podnosi odciążone koło , a tak przynajmniej auto mniej się przechyla - takie jest moje zdanie.
W moim temacie znajdziesz jakieś fotki, mam do śruby amora i przez podłuznicę, zapasu dałem tyle żeby jak zauważył gregor nie wyrwało amora na hopach . Pasy miałem zamontowane z zespawanym dyfrem jak i teraz ze szperą płytkową. ----------------- "Fatalna Imitacja Auta Turystycznego" P.U.H. MARAKANT Transport samochodów / pomoc drogowa Poliwęglan do rajdówek |
Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2013-05-14 23:44:11 w maluchu zdaje egzamin szczególnie przy bardzo krótkiej sztywnej sprężynie zawsze jest na miejscu, zawieszenie nie pokonuje bezsensownego ruchu w dół bo i tak nic te koło nie napędzi więc lepiej by się w skrajnych przypadkach oderwało niż miało smażyć laczka
Poprostu zawias szybciej wraca do standardowego położenia. |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2013-05-15 08:01:40
Ciekawe spostrzeżenia...
O jakim ruchu mówisz ?, że niby w dół ? a haltpas jest skręcony na krótko i maxa ? [ wiadomość edytowana przez: gregor125 dnia 2013-05-15 08:04:43 ] |
Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2013-05-15 08:16:54 mój jest skręcony na bardzo krótki z powodu bardzo krótkiej sprężyny, koło opada w dół ok 4-5cm podobnie jak z przodu tylko tam to jest spowodowane resorem. |
Tybek F&F MEMBER 126p 1.1SPI+ 2x125p ... Wieluń | 2013-05-15 15:02:25 Aaaa..... to chyba nie zakładam- szybsze powracanie koła "do normalności" zauważyłem po założeniu stabilizatora, więc chyba to oleję, zwłaszcza, że nie mam szpery tylko zwykły dyfer. Dzięki za wskazówki ![]() |