{s}silnik 1.0 fire wzmocniony 50 zamiast 45 koni.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Sprzedam silnik 156A3000 z gaznikowej pandy 4x4,fabrycznie wzmocniona do 50 koni wersja 45 konnego silnika z uno 1.0 czy pandy 4x2, silnik ma nieco wiekszy stopien sprezania i walek rozrzadu "4X4" z lepszymi czasami i wiekszym wzniosem.Ze wzgledu na zastosowanie w aucie 4x4 ma poprawiona charakterystyke momentu obrotowego ktory jest dostepny nizej niz w wersjach 4x2= silnik bardziej elastyczny, zrywny dolem obrotow.Silnik sprawny, bez dziwnych odglosow i dymu. W sam raz do poprawienia nieco osiagow jakiegos uniacza czy na swapa do 126p To co na zdjeciach, 150 zl. odbior osobisty.Krakow.





  
 
100zl.
  
 
sprzedany
  
 
Dla potomnych-wałek 4x4 to najsłabszy seryjnie montowany wałek.
Taki sam szedł w seicento mpi.
Wznios bodajże 8,0-sporting ma już 8,8.
  
 
najslabszy walek do fire ma wznios 7.1mm to jest walek z silnika 1.0 na gazniku{ wersja 45 konna} oraz z wersji 0.75 litra fire, 1.0 monowtrysk ma 8.0mm wznios, taki sam walek jest w uno 1.1 gaznik. 1.1 na nonowtrysku i 1.2 na mono{ cc sej punto pandy pozniejsze itp} maja wznios 8.7mm, poza silnikiem 1.2 8v 176B4 ktory jest wersja na monowtrysku ale ma fabrycznie walek 866 z 1.2 mpi ze wzniosem 9.4mm. To sa dane do pierwszej generacji silnika fire, czyli do 1999 roku, potem mnie to nie interesowalo nigdy.
Jak cos piszesz Bany" dla potomnych" to pisz z sensem. panda 4x4 1.0 gaznik ma wznios 8mm. Walkow ze wzniosem 8mm byly trzy rodzaje.






[ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2013-06-04 08:09:38 ]
  
 
Dokładnie tak jak napisałm 4x4 miały 8,0mm
(mam ze 20szt bo to do niczego sie nie nadaje)
Z wałkami 7,1 nigdy sie nie spotkałem a robiłem pare 1,0 na gażniku.
Jak ma być z sensem to spi miały 8,8 katalogowo.
  
 
racja 8.8mm. widac, ze do 92 1,0 monowtrysk mial ten sam wspanialy walek ze zwniosem 7.1 co gazniki 1.0.








[ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2013-06-05 07:34:24 ]