MotoNews.pl
6 Nie działa ogrzewanie (27288/27) - PT

Nie działa ogrzewanie

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
kłaniam się. co to moze byc. poldek nie grzeje a zima się zbliża. byłem u mistrzunia który wyjął mi radio i założył jakąc linkę z plastikiem (chyba) na końcu bo spadła. ta linka była od pokrętła regulującego temperaturę powietrza. myślałem że mam problem z głowy ale dalej nie grzeje. Ponadto pokrętło które "kieruje" powietrze na szybę lub na nogi też chyba szwankuje bo ustawiając nawiew na szybę wieje wszędzie, czyli chyba coś z jakimś cięgnem. Dodam że jestem kompletnym laikiem w tych sprawach. może znacie jakies strony gdzie jest pokazane krok po kroku co i jak odkręcić, co założyć itp. z góry dzięki za pomoc

Wiec tak sprawdz na poczatek czy pracuje zawor ogrzewania(w komorze silnika przy kolektorze wydechowym)czesta to przyczyna,no i czesto siada nagrzewnica,to znaczy ulega zasyfieniu.trzeba ja wymontowac i zrobic plukanke ale jesli jestes laikiem polecam ci wycieczke do jakiegos "mistrzunia"ktory ci to przeczysci ,pozatym zobacz w bibliotekach za ksiazka FSO Naprawy i eksploatacja

mialem to u siebie.
Jezeli chodzi o ciepełko ,to pewno wina linki,
Jezeli chodzi o kierunki nawiewow ,to tez mialem z tym problem,a sprawa jest prozaiczna,wysunal ci sie plastikowy trzpien od regulacji podcisnieniowej,znajduje sie on gdzies za radiem,moze mistrzunio to zfajdał,ja np zepsulem regulacje ciagnac kable od stroboli,jest to bardzo wrazlie,koszt naprawy u mnie to bylo DZIEKUJE
i tyle

albo wozic ze soba goraca laske