MotoNews.pl
  

1.6 4afe nieosiowość wałków po przegrzaniu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
1.6 4afe przegrzany na trasie a4 woda wyleciała z układu na wężu, właściel nie zauważył migającej kontrolki i dawal po garach aż samochód powoli zamulał, po ostygnięciu odpalał, została zrobiona nowa uszczelka, pomimo że stara wytrzymala i nie pękła ale byla już "zparciała" mechanik "kowal" spod znaku młota i przecinaka poskręcal byle jak. Kolejny mechanik stwierdził:
1.nieosiowosc wałków
2.nie napięta sprężyna tarczy zębatej walka dolotowego
3. źle ustawiony zapłon
4. wypalony palec rodzielacza
Pytanie czy nieosiowosc wałków z powodu przegrzania to poważna usterka czy mozna z tym jeżdzić??????? bo mam zamiar moja carinke kręcić do 5000 rpm bo tak lubie
  
 
jak niby stwierdził tą nieośiowość,maxymalne odchyłki to setki milimetra,niezauważalne dla ludzkiego oka.po drugie,szybciej zatrze się silnik niż skrzywisz wałki.
Co do kasatora luzu międzyzębnego to trzeba zdemontować wałek,naciągnąć i poskładać tak jak powinno być.
Zapłon przestawiony-lampa stroboskopowa-i ustawiamy.
A jak palec wypalony to do wymiany.
  
 
dzięki syd