Fiat 126p kompleksowo przygotowany do startów w amatorskich zawodach niewymagających homologacji.
Nadwozie:
- Rok 1985
- Obspawane w newralgicznych punktach
- Brak rdzy jedynie małe ognisko na końcówce przedniego prawego nadkola
- Szyby, oprócz przedniej, z Poliwęglanu z dokumentami
Wnętrze:
- Zegary z CC sporting z obrotomierzem
- Dodatkowe zegary AutoGauge ciśnienie, temp. oleju oraz Voltomierz
- Fotel kierowcy Mirco XL z pasami 5pkt. 3 calowymi
- Fotel pilota Bimarco C z pasami 4 pkt 2 calowymi Sabelt
- Skórzana kierownica MOMO
- Gaśnica 2kg pod fotelem kierowcy
- Klatka bezpieczeństwa rozbudowana skręcana zgodna z zał. J lecz bez papierów
- Interkom
- Główny wyłącznik prądu z linką na zewnątrz samochodu
Zawieszenie:
* Przód:
- Resor z dodatkową lagą
- Amortyzatory Bilstein w stanie idealnym z poliuretanowymi poduszkami
* Tył:
-Sprężyny twardsze z Poloneza Truck-a
- Amortyzatory Bilstein w stanie idealnym z poliuretanowymi poduszkami
Szpilki 8cm na wszystkich kołach wklejone na LOCTITE
Hamulce:
*Przód:
- Tarcze Mikoda nacinane i nawiercane
- Klocki TRW
- Zaciski z Poloneza po regeneracji
* Tył:
- Przednie cylinderki
- Nowe szczęki i bębny
Silnik/ skrzynia
- Silnik wstawiony z rozbitego seicento z przebiegiem 120k km, w stanie bardzo dobrym co potwierdza wykres z hamowni 48km i 65Nm. Silnik na pojedynczym wtrysku paliwa praktycznie bezawaryjny, lecz przy odcince (7200 obr./min.) potrafi zadymić na niebiesko. Dolot na dużym stożku poza komorą silnika, wydech krótki oparty na strumiennicy głośny (118dB przy 7000 obr/min), lecz bezproblemowo przechodził BK
- Skrzynia po rewizji 300km temu w stanie bardzo dobrym nie zgrzyta jedynie lekko puszcza olej uszczelniaczami pół osi
- Chłodnica z Poloneza Trucka duża z 2 wentylatorami ( 1 zapalany z włącznika , 2 z termostatu) Wszystkie przewody wodne miedziane.
Do auta dodaje 2 komplety felg aluminiowych jedne z nowymi oponami Uniroyal Rainexpert 145/70 r13, 2 zestaw ze slickami Markgum Colway 155/65r13 2 w stanie dobrym 2 do wyrzucenia lub na treningi, oraz 2 komplety opon stalowych 13 z poloneza z oponami Fulda Diadem oraz komplet opon ze stalówkami z SC, oraz cały garaż części zamiennych.
Mój maluch był oficjalnym autem Lubelskich Klasyków Nocą i znajdował się na jednym z plakatów, oraz na licznych filmach. Dzielnie radził sobie w klasie do 1300ccm co potwierdzają zdobyte medale zarówno na asfalcie jak i na szutrze. Auto to, to mój wieloletni projekt, z którym żal mi się rozstawać, cena oczywiście jest do negocjacji i jest możliwość zakupu w różnych wariantach wyposażenia. Chętnie odpowiem na wszelkie pytania na PW, gg lub pod numerem telefonu 606-828-256
CENA, wiem allegrowa przesadzona, ale do negocjacji 5250 PLN-ów
[ wiadomość edytowana przez: bimber1 dnia 2013-08-31 22:44:51 ]