Omega A - ET felg praktycznie..

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam !
Wiem, wiem, problem był już wałkowany... Tym razem chodzi mi jednak o Wasze "wnioski empiryczne". Przybieram się już chyba z pół roku do uzupełnienia braków lub "trafienia" niedrogiego, ładnego kompleciku alusków, ale zarówno to pierwsze jak i drugie z właściwymi parametrami, w rozsądnym stanie i cenie to nielada cud Jak na razie wiem tylko tyle, że fabrycznie przewidziano felgi z ET33. Jednak sądząc po rozmiarach nadkoli to nie jest ostatnie słowo . Chciałbym zostać dalej na fabrycznym rozmiarze oraz szerokości felg i opon (std. dla 15"). Czy macie więc jakieś doświadczenia, jak "daleko" na plus i minus można zmienić ET nie powodując ocierania albo wystawania kół z nadkoli oraz pogarszania warunków jezdnych bestyjki. Jeśli w ogóle wolno zmieniać...

Pzdr
  
 
Ja miałem Aluski 15' z ET37 i było lux...
  
 
Samo ET to nie jest informacja.
Musi być w połączeniu z szerokością felgi.

-----------------
Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
  
 
jeszcze istotne jaki model auta...2.6 omega tez ma et 33 ale nie wszystkie felgi wejda(na zaciskach sie opieraja)istotna jest tez budowa stopki......
  
 
może jestem w błędzie (nie chce mi się szukać) ale im mniejsze ET tym felga bardziej "wystaje na zewnątrz" czyli felga o ET 37 i szerokości np 7" jest głęboko schowana i wygląda średnio
O ile mnie pamięć nie myli do B można zapodać nawet 9" ET25 ale to już jest hardkor na granicy obcierania. Jeżeli coś popie......m to niech ktoś da mi w łeb
  
 
jak kupowałem auto stało na 9*16 et15
ale blotniki z tylu byly wyciagniete(poszerzone)
toprawda czym mniejsze et tym wieksze odsadzenie na zewnatrz...