| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Wujek-Kajtek Miłośnik FSO FSO KRAKÓW | 2005-03-26 20:25:17 A może nie opon i wyważenia, a końcówki drążków???
Takie prozaiczne
Co do ciśnienia oleju, to albo masz wskaźnik s3elony, albo poprostu panewy szlag trafił, albo pompa oleju daje w dupsko. Co do odgłosów z silnika, to regulacja zaworów, jeśli nie, to znaczy, że cuś gorszego. Co do dziwnych odgłosów z zawiasu patrz sam początek
Gałki jak są zużyte, to właśnie takie dźwięki wydają
Pzdr |
Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2005-03-26 21:27:40 co do prowadzenia to luz na wsporniku (jak napisałeś) może być tego winą, tak samo jak i stuków,
ciśnienie oleju sprawdź zewnętrzyn miernikiem, dobry warsztat powinien taki mieć, ale jeśli kontrolka oleju gaśnie to jest ok co do ładowania to sprawdź napięcie paska klinowego [ wiadomość edytowana przez: Jojo dnia 2005-03-26 21:53:24 ] |
JACU626 Miłośnik FSO BIAŁY CZARNY SREBRNY ... TSA - RTA | 2005-03-26 21:50:26 Jaki masz olej? jak minerał to sie silnik kończy jak półsyntetyk to zejdz na nizszy i sie na jakiś czas uspokoi - czytaj do remontu. Co do ładowaia to jak jojo napisał pasek ale ten w dieslu strasznie piszczy jak luzny, moga sie szczotki kończyć lub regulator. Co do noszenia po drodze i stuków proponuje zamiast naszych domysłów stacje diagnostyczna z szarpakami i wszystko bęzie jasne w 5 minut. |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2005-03-26 23:06:26 Hamulce być może trzeba będzie jeszcze raz porobić. Skoro przez chwile było dobrze tzn że trzeba "czynności powtórzyć". Może jeden z nich ma nieszczelną uszczelkę, albo po prostu jszcze raz trzeba odpowietrzyć? Ja kiedyś świeżo zrobione hamulce musiałem robić jeszcze raz.
|
JACU626 Miłośnik FSO BIAŁY CZARNY SREBRNY ... TSA - RTA | 2005-03-27 21:00:00 Zawieszenie najlepiej sprawdzić na szarpakach i pisze to z doświadczenia, co do silnikia i stuków to jak ktoś napisał faktycznie mogą sie zawieszać wtryski bo paliwo suche przerabiałem to na jesieni w mazdce. Wlałem 2l mixoli na pełny zbiornik i po 200 km silnik sie wyciszył i wszysto do normy wrociło |