| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
bolger Fiat 131 Mirafiori S ... Warszawa | 2005-03-09 16:42:19 Znacie taki obiekt może ? W Warszawie najlepiej ![]() |
automatic | 2005-03-09 18:00:37 [ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-26 14:04:45 ] |
bolger Fiat 131 Mirafiori S ... Warszawa | 2005-03-09 19:45:16 A problem mam taki, że zastanawiam się jaki mikser do DOHC jest najlepszy , bo mam 2 różne.
|
automatic | 2005-03-10 08:03:00 [ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-26 14:04:18 ] |
bolger Fiat 131 Mirafiori S ... Warszawa | 2005-03-10 08:55:31 Mówisz o parowniku/reduktorze czy mikserze ?
Jeśli chodzi o mikser, to jeden jest typu okularki, a drugi typu palnik kuchenny. |
Race_D Miłośnik FSO FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2005-03-10 09:19:50 Okularki to mi sie właśnie z palnikiem kojarzą, ale domyślam się że masz palnikowy i rurkowy. Ja osobiście miałem oba i na palniku mi się lepiej jeździło (dynamika), ale teraz mam inną instalke z rurkiem i jeszcze nie kombinowałem z regulacją... DOHC'owi to nie powinno robić takiej różnicy chyba |
bodziot Miłośnik FSO "Misia" czyli Fiat P ... Kraków | 2005-03-10 10:38:22 a mnie ciekawi jak by wyglądał mixer u mnie bo ja mam ssanie typu przepustnicowego i filtr od pierwszych polonezów wiec pod obydowe nie wszadze a i do środka bo mam pałak ze srubą w dodatku mam obniżony czyli 10 mm gumy i natym przykrecona obudowa przy pomocy szerokich podkładek |
DooMinick FSO 1500 Kraków | 2005-03-10 14:30:24 Ja mam mikser takie 2 dziury z dziurkami po obwodzie, podlaczone do jednego krocca. W zwiazku z wysokscia maski w DF, jest on w srodku obudowy filtra. |
automatic | 2005-03-10 15:02:39 [ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-26 14:03:49 ] |
bodziot Miłośnik FSO "Misia" czyli Fiat P ... Kraków | 2005-03-10 17:08:15
domyslam sie ale jak jest to uszcelnione bo chyba musi |
automatic | 2005-03-10 17:20:32 [ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-26 14:03:24 ] |
DooMinick FSO 1500 Kraków | 2005-03-11 02:13:44 Mysle, ze nie potrzeba wtrysku gazu. Przy Jetronicu istnieje podobno ryzyko wywalania klapy przeplywomierza , stosuje sie jakies klapki zabezpieczajace. Sierra 2.0 DOHC EFi ma po prostu przewod z gazem wlozony w dolot miedzy filtrem a kolektorem. Jezdzi, na dobrych swiecach nic nie wybucha, dynamika duzo gorsza niz na benzynie, za to ekonomika w normie (max 13l LPG/100). Jest straszna frajda po przelaczeniu na bene, dziala jak nitro i kolesie ktorzy czasem spod swiatel sie chca scigac bywaja niemile zaskoczeni (przelaczam czesto na II-III i nagle wyrywa do przodu jak gupia). |