Gazownik z doświadczeniem z DOHC na gaźniku

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Znacie taki obiekt może ? W Warszawie najlepiej
  
 


[ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-26 14:04:45 ]
  
 
A problem mam taki, że zastanawiam się jaki mikser do DOHC jest najlepszy , bo mam 2 różne.
  
 


[ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-26 14:04:18 ]
  
 
Mówisz o parowniku/reduktorze czy mikserze ?

Jeśli chodzi o mikser, to jeden jest typu okularki, a drugi typu palnik kuchenny.
  
 
Okularki to mi sie właśnie z palnikiem kojarzą, ale domyślam się że masz palnikowy i rurkowy. Ja osobiście miałem oba i na palniku mi się lepiej jeździło (dynamika), ale teraz mam inną instalke z rurkiem i jeszcze nie kombinowałem z regulacją... DOHC'owi to nie powinno robić takiej różnicy chyba
  
 
a mnie ciekawi jak by wyglądał mixer u mnie bo ja mam ssanie typu przepustnicowego i filtr od pierwszych polonezów wiec pod obydowe nie wszadze a i do środka bo mam pałak ze srubą w dodatku mam obniżony czyli 10 mm gumy i natym przykrecona obudowa przy pomocy szerokich podkładek
  
 
Ja mam mikser takie 2 dziury z dziurkami po obwodzie, podlaczone do jednego krocca. W zwiazku z wysokscia maski w DF, jest on w srodku obudowy filtra.
  
 


[ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-26 14:03:49 ]
  
 
Cytat:
2005-03-10 15:02:39, automatic pisze:
ja też mam takie ssanie i są okulary i 2 doprowadzenia gazu



domyslam sie ale jak jest to uszcelnione bo chyba musi
  
 


[ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-26 14:03:24 ]
  
 
podepne sie pod temat
Mianowicie mam takie pytanie jaki gaz czyli rodzaj instalacji zamontowac w 2.0ie Czy poza bezposredni wtryskiem jest mozliwosc aby nie zdlawic sielnika na benzynnie
Nie znam sie na lpg za bardzo dlatego pisze tego posta
  
 
Mysle, ze nie potrzeba wtrysku gazu. Przy Jetronicu istnieje podobno ryzyko wywalania klapy przeplywomierza , stosuje sie jakies klapki zabezpieczajace. Sierra 2.0 DOHC EFi ma po prostu przewod z gazem wlozony w dolot miedzy filtrem a kolektorem. Jezdzi, na dobrych swiecach nic nie wybucha, dynamika duzo gorsza niz na benzynie, za to ekonomika w normie (max 13l LPG/100). Jest straszna frajda po przelaczeniu na bene, dziala jak nitro i kolesie ktorzy czasem spod swiatel sie chca scigac bywaja niemile zaskoczeni (przelaczam czesto na II-III i nagle wyrywa do przodu jak gupia).