Swiecie do LPG i znowu dylemacik.!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
hej ja jako Fan Briska przetestowałem już większość modeli tej marki no i znowu dochodze to momentu w którym trzeba podjąć decyzje jakie tym razem .... były już wszystkie dziwne teraz wybórł padł na jednoelektrodowe z posrebrzaną elektrodą specjalne do LPG ponoć.?

Wiec tak może już ktoś używał takich .??? i ma jakieś zdanie.???
  
 
Patrz Adminek!!....z ustów mię wyjąnłeś takowe samo zapytanie!!..(jasnowidz czy co??? ) ...mam dokładnie taki sam dylemacik (też zawsze tylko BRISK-owałem ale świeców na LPG jeszcze NIE!)...znajomemu w Peugeocie LPG założyli przy okazji jakieś właśnie jednoelektrodówki z oznaczeniem gassowym i był zdziwiony bo stwierdził,że maszynka lepiej gada niż na BRISK LGS !!??...niestety trza by konkret tego co jeździ na BRISK SILVER (taki to chiba typ?)
  
 
Ja jeżdźę na NGK ...
Co sądzicie ?
  
 
Ponoć niezłe ale tyż z oznaczeniem i zastosowaniem do silników na elpidżi?? (LPG -to dla obcokrajowców )
  
 
Cytat:
2003-10-20 11:45:22, DeeJay pisze:
Ja jeżdźę na NGK ...
Co sądzicie ?

Najlepsze swiece jakie mozna wsadzic
  
 
nie ma to jak dobre japonczyki, tez mam NGK
  
 
MIełem NGK i wywaliłem je po 500km jak dlamnie smelc ale wy mozecie miec inne zdanie moze miałem jakieś wadliwe czy jak.???
tak czy sieka pytam co z tymi BRISKAMI SILVER dokładnie o te mi chodzi.!!!!
  
 
Ja jestem od poczatku wierny Champion-om, wedlug mnie sa dobre. Czy daja cos swiece np. dwuelektrodowe?
  
 
Cytat:
2003-10-20 15:48:06, RICO__ pisze:
Ja jestem od poczatku wierny Champion-om, wedlug mnie sa dobre. Czy daja cos swiece np. dwuelektrodowe?



Nie. Przy gazie wrecz szkodza
  
 
ja poprzednio mialem brisc ale po okolo 2000 tys je wywalilem bo nie dawały iskry teraz jezdze na ngk o połowe tańszych i jestem zadowolony

Wiktor
  
 
Cytat:
ja poprzednio mialem brisc ale po okolo 2000 tys je wywalilem bo nie dawały iskry teraz jezdze na ngk o połowe tańszych i jestem zadowolony


ale jaki model BRISK ???....he he he pewnie kupiłeś jakieś ruskie podróby albo Ci się układ zapłonowy zepsnął ...no trichie żartuję ale ja jeżdzę wyłącznie na BRISKACH od 1997 roku!! (i prawie wyłącznie na LPG!) NIGDY NIE MIAŁEM Z NIMI NAJMNEJSZEGO PROBLEMA!!...
  
 
Ja mialem Championy, teraz NGK, ale mysle o iskrach - duzo o nich dobrego slyszalem od znajomych...(pewnie zaraz sie posypie troche sprzecznych opinii ...)
  
 
brisc to były chyba lr15zc ale nie jestem pewien wiem, że były dobierane z katalogu. A co do układu zapłonowego rzeczywiscie było coś namieszane.
Iskry są produkowane w Kielcach to pewnie są dobre jak wszystko z tego miasta a tak naprawde trzeba kupic i sprawdzić "jak nie widac różnicy to po co przepłacać" to jest tak juak z olejami kupujesz mobila a w rzeczywistosci jest to orlen w opakowaniu mobila - ostatnio dużo sie na temat tego naczytałem.
Podobno dobrymi świecami są jeszcze Beru ja mam ich przewody wysokiego napięcia i są naprawde godne polecenia

Wiktor
  
 
Wiktor zarzuc linkiem o olejach jak mozesz

Z góry thx



Pozdro.
  
 
rjsunset: miałem "iskry", zamieniłem na NGK i nie czuję różnicy. No w cenie to tak. (no lpg)

Pozdroowki
Maestro
  
 
o olejach to pisało w jakiejś gazecie którą czytałem u kolegi, ale jutro bedę się z nim widział to sprubuje umiescic to na forum.

Wiktor
  
 
Co do świec to mój mechanik na swoich prywatnych samochodach przetestował wszystko co sie dało - wynik: mówi ,że nie ma lepszych i trwalszych świec (w rozsądnej cenie) niż NGK V-Line.

Co do polskich Iskierek (gazowych) to z mojego doświadczenia polecam jako tańszą alternatywę - przejeździłem kilka kompletów na Polonezie i nigdy nie było żadnych problemów.
  
 
TERAZ POLSKA
Zmieniam na Iskry SFE 65PRS Gaz
Dla chętnych ISKRA Kielce