Bylo cos o el. szybach w 125p?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
moze byl ten temat, jak nie to moze cos ktos powie na ten temat, to jest zajebisty bajer w duzym fiacie
  
 
na stronei F&F są artykuły na ten temat...co prawda nei wiem czy któryś z nich bezpśrednio sie tyczy 125, ale 126 czy 125 to już chba nie ma wielkiej różnicy w montażu zestawu el. szyb....
  
 
No, filozofia jest taka sama. Najpierw trzeba mieć mechanizmy, a potem pomysł na założenie ich.
  
 
mam fiata 132 i z niego bym mogl wykorzystac mechanizmy sterowania elektrycznych szyb
ale jak to wszystko podlaczyc????????????
napiszcie cos ciekawego,moze ktos ma taki bajer??????
napewno byloby wielu chetnych do takiego bajerka
  
 
W kancie to jest łatwe .
kolega kupiłdo malca eleganta mechanizm z fiata argenty chyba.
Mozliwe ze bedzie to sprzedawał bo to jest ogromne !!!!!! ale mysle ze wsadzi .
Wiec najlepiej wziasc razem z oryginalnymi przełacznikami !!!
A cała rzecz to 2 kable do mechanizmu.
Do przycisku idą 4 kable 2 zasilajace i 2 wychodzace do podnosnika.
Naprawde łatwo sie połapac my testowalismy to na akuumulatorze na szrocie.
Do kanta to z wszystkiego sie załaduje
  
 
z tego co tak ogladalem fiata 133 i fiata 125 bo oba mam
to budowa jest bardzo podobna
i nawet przednie fotele sa takie same prawie a tylnie z trudem tez daloby sie upchac rozbiore poszycie drzwi i zobacze jak to sie ma w fiacie 132?????
el.szybki to fajna zabawka
  
 
Cytat:
2003-10-05 13:33:25, OETTINGER pisze:
(...)
napiszcie cos ciekawego,moze ktos ma taki bajer??????
(...)


Kolega vievior ma takie coś w swoim Picku - całkiem fajne sprawa
  
 
tam w moim opisie mialo byc fiata 132 a nie jak napisalem 133, sorki ale spieszylem sie
  
 
ooojjjjjjjj cos mi sie wydaje ze sie moga nie zmiescic elektryczne szybki z fiata 132 do duzego fiata albo bedzie z tym duuzo problemow
bo....
drzwi fiata 132 sa o 2 cm szersze od DF i silniczek z przekladnia slimakowa jest w takiej jakby wnece
a nawet jak sie zalozy do Df i niedajboze ktos go lekko puknal to szyba rozwalona
oj bedzie z tym zabawy......
  
 
Ja u siebie zalozylem silniki z VW - tak mi akurat podpasowaly ze wystarczylo tylko przewinac linke z mechanizmu maluchowego na bedenek silnika - silnik nawet zamontowalem na oryginalnych otworach montazowych zwyklej przekladni !!!

w drzwiach sie calkiem spokojnie zmiescil i niegdzie nie zawadza

Jesli chodzi o DF-a, sprawa jest niemalze identyczna - bebenek na ktory jest nawinieta linka jest pod trojkatna szybka - nie w zakresie ruchu szyby opuszczanej - takze na zalozenie silnika jest sporo miejsca i nie ma sie co martwic ze spowoduje on pekniecie szyby

A przelaczniki - wazne zeby byly dosc mocne, ja do siebie zalozylem z Meska, bardzo delikatne w postaci dwoch stycznikow montowanych na plytce drukowanej - stad u mnie koniecznosc zastosowania przekaznikow co ma rowniez swoja zalete, szybki lataja jak glupie - o wiele szybciej niz w niektorych seryjnie w nie wyposazonych bolidach

Pozdro
  
 
Kumpez kupil komplet szyn z silniczkami,przełącznikami i pelnym okablowaniem od Poloneza za 207zł. Wsadził to do kanta bez żadnego kabinowania. Chyba najłatwiejszy sposób