| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
MEGA_3 LOB WETERAN caravany dziwne Kalisz | 2003-07-31 00:10:50 czy wymieniał ktoś pompę wody w silniku 3,0 le, ne, se, sej?
dostęp przejebany czy nie? ile takie ustrojstwo kosztuje? mega_3 i jego 3,0 sej |
MEGA_3 LOB WETERAN caravany dziwne Kalisz | 2003-07-31 21:01:22 no co jest pompy w oplach takie niezawodne?! |
bast Volvo v40 kuj-pom | 2003-08-01 08:09:31 Taaaaaaaa...Niezawodne!!!!!!!!!!!Do swojej już dwa miesiące szukam..... Pozdr Bast |
marekcaramba (S) LOB MODER Jeep XJ, 2xAudi A8Q Warcz, 20 km od Gdańska na S | 2003-08-01 09:47:44 Ktoś niedawno pisał o wymianie w 3.0 SENATORZE...
ceny od 220 do 300 zł (zależy od firmy) nie zapomnieć o uszczelce (nie do każdej pompy dają) Wymiana całkiem rozsądna (nie wymieniałem). Popatrzyłem na TIS'a. Marek |
MEGA_3 LOB WETERAN caravany dziwne Kalisz | 2003-08-01 21:49:01 jaką temperaturkę pokazuje ci wskażnik w twojej omedze w upały?
przy ilu załącza się wentylator a przy jakiej temp. wentylator elektr. |
Szpila Opel Senator Wschowa | 2003-08-02 02:30:42 Witam Ja wymieniałem pompę i jest troszkę zabawy. Trzeba wyciągnąć chłodnicę i podstawa to posiadac ściągacz do łożysk. Właściwie to nie jest tak strasznie |
bast Volvo v40 kuj-pom | 2003-10-26 23:47:46 Wymieniał ktoś może pompe wody w C26NE ???
Pzdr. Bast |
marekcaramba (S) LOB MODER Jeep XJ, 2xAudi A8Q Warcz, 20 km od Gdańska na S | 2003-10-27 07:03:15 3 tygodnie temu wymienialem pompe wody.
kupilem pompę (LochedMartin DELPH) www.autopartner.pl WP1713 DELPH 183.30 zł Nazwa towaru i opis oraz zastosowanie: POMPA WODNA : 2.4I,3.0,2.3D/TD OPEL OMEGA 1986/10->1994/03 ------------------------------------------------- przepis na wymianę pompy w C30LE: 0. płyn chłodniczy spuścić 1. ściągnięcie wiatraka wiskozy (lewy gwint) klucz imbusowy 2. ściągnięcie pasków klinowych, popuścić przewody przy pompie 3. wyciągnięcie koła pasowego (łeb klucz 19, prawy gwint, ostro dowalona śruba około 120Nm) 4. 6 śrub mocujących pompę, uwaga lubią się ukręcać i wtedy jest problem... (rozwiercanie itp) 5. oczyszczenie ze starej uszczelki (dobry silikonik up 150 st. C) 6. Przykręcenie pompy 7. reszta, aby złożyć Nie wyciągałem chłodnicy (ale dużo roboty z wyciągnięciem nie ma) Powodzonka. Stara pompka wytrzymala 270 tyś kilometrów. Ciekła od zeszłego roku (1 literek dolewki na 2 miesiące, było do przyjęcia). Przed wymianą pompy 1 literek na 2 tygodnie. Marek |
bast Volvo v40 kuj-pom | 2003-10-27 10:02:28 Marku wielkie DZIEKUJE za szczegółowy opis..
Pozdr. Bast |
marekcaramba (S) LOB MODER Jeep XJ, 2xAudi A8Q Warcz, 20 km od Gdańska na S | 2003-10-27 10:25:54 Oczywiście sam silikonik nie styknie, jest tam uszczelka pomiędzy pompą a obudową. (moment dokręcania 15Nm, kluczyk dynamometryczny potrzbny) nie więcej, ukręcisz gwint (obudowa aluminiowa, 3 śruby w aluminium, 3 chyba przechodzą i wkręcają się w blok silnika).
|