MotoNews.pl
8 Spalanie na przerobionym dolocie 126p (29234/0) - PT
  

Spalanie na przerobionym dolocie 126p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
przerobiłem sobie dolot wg opisu spotykanego najczęściej w internecie i mam wrażenie że mi troche więcej paliwa spala
ale za to chodzi kapke lepiej.
acha jescze dodam, że mam rórkę zamiast tłumika szmerów i całkiem poza tym seryjny silnik
A jakie są wasze doświadczenia?
  
 
Ale numer normalnie.
Pierwsza lepsza strona i cytat :

Cytat:
..Pamietajmy o zasadzie - " Więcej Powietrza =Więcej Paliwa




I osobiscie nei czaje.
Ile ci teraz pali 6,5 czy 7 ?????
Ciesz sie ze tak mało !!!! Spytaj Darallyego ile mu pali auto ..
Tuningujesz i mocniej butujesz i masz wieksze spalanie.
Ja w moim na mega lekkiej nodze zeszedłem do 5 litrów na 100 3.2 - 3,4 mm splanowana głowica.
Trzeba umiec jezdzic albo moc albo spalanie
  
 
przeczytałem gdzieś ,że przeróbka taka przy spokojnej jezdzie powinna nawet zmniejszyć spalanie
  
 
A jeździsz spokojnie ?????

Z ręka na sercu mozesz powiedziec ze ytrzymujesz stale obroty rzedu 3 tys , ni ruszasz gwałtownie itp itd ??/
Wyregulowałes mieszanke na wiecej powietrza ?
Bo tak to wg mnie lipa troche ....
  
 
a wyrególowanie na więcej powietrza wg ciebie zmniejszy spalanie,czy zwiększy moc? bo po mojemu będzie słabszy ale fakt morze będzie troche mniej palił jak ci się wydaje? no i jaki ma sęs w tedy ta cała przeróbka
  
 
Ja po przeróbkach o których mówisz nie zauważyłem różnicy w spalaniu, natomiast w dynamice owszem!! Zresztą wzrost czy spadek spalania w granicach o.5l jest wedle mnie w granicy błedu, czyli sie nawet nie martwię. Pozatym gbybym dążył do tego by autko paliło mi 5l w mieście załatwiłbym sobie szofera w postaci dziadka 75letniego . Wedle powiedzenia: albo rybka albo akwarium ja wybrałem to drugie!!