Sciaganie a bieznik

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
orientuje sie ktos moze czy roznica w wysokosci bieznika o okolo 1-1,5 mm moze miec wplyw na sicaganie samochodu (marka i model opon identyczne)?? zanim zaczne przekladac kola to chcialem sie upewnic bo nie wiem czy ma sens zmiana?
poprzedni wlasiciel chyba pomylil podczas zmiany na letnie i 1 tylna zamienil z przednia bo na tylnej osi jest mniejwiecej taka sama roznica w biezniku.

dodam ze samochod jest tydzien po ustawieniu zbieznosci i w kazdym kole jest dobre cisnienie.

[ wiadomość edytowana przez: tolo84 dnia 2004-11-02 15:10:22 ]
  
 
pewnie że może.
pozdrawiam
  
 
opony zmienione, kola wywazone, zbieznosc ustawiona i nadal minimalnie sciaga ; teraz majster mowil ze to na 100% bedzie wina tulei na przednich wahaczach... mozliwe?:>


badanie zawieszenia wykazalo na kazdym amortyzatorze od 55-60% sprawnosci czy czegos tam? , facet mowil ze to bardzo dobry wynik i to raczej tez nie wina amortyzatorow.

[ wiadomość edytowana przez: tolo84 dnia 2004-11-03 12:57:33 ]
  
 
tolo słuchaj. każdy z elementów zawieszenia, szczególnie przedniego może powodować ściąganie na jedna stronę, tymbardziej że mówisz o minimalnym ściąganiu. a może na prawa ci ściąga?
  
 
sciaga wlasnie na prawo i jest tez mozliwosc ze jezdnia jest zawsze pochylona w prawa strone zeby woda sciekala w strone pobocza ale nie jestem pewien, na naszych drogach ciezko wyczuc bo wszedzie pelno dziur i koleina jednak mi sie zdaje ze lekko sciaga bo poza miastem na w miare rownej drodze tez probowalem;]
  
 
właśnie do tego zmierzałem. nie ma w miarę równych dróg. każda jest pochylana w stronę pobocza. chodzi o odpływ wody opadowej. kiedys były nawet różnice w resorach piórowych. prawe były wygięte bardziej niż lewe.
  
 
jutro bede probowac jadac pod prad
  
 
  
 
zmień te opony tzn przełuż na 2gą strone i zobacz czy zacznie znów sciągać - jak tak to masz odpowiedź.