| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Masterlysy VECTRA EDITION 2000 Skierniewice/Łódź/Białystok | 2003-10-25 11:14:29 Witam
Mam pytanko Moze ktos z was ma jakies doswiadczenie w obniżaniu zawieszenia ? Oczywiscie mowie o spręzynach progresywnych(30mm w dół) Moj problem polega na tym ze nie wiem jakie spręzyny wybrać Ventury -sa najtańsze ale boje sie że ich jakość i komfort nie idzie w parze z ceną i ze auto mi sie opusci zamiast o 30mm to o 70mm(Słyszałem juz takie opinie) H-R sa drogie i słyszałem ze bardzo twarde Eibachy podobnie jak H-R Kuszącą propozycją sa Vogtlandy Pytanie tylko czy nie pogorszy sie charakterystyka przy fabrycznych amorkach( bo niestety wymiana amortyzatorów nie wchodzi juz w gre) Może ktos z was obniżał juz swoje autko i wie jakie spręzyny sa dobre do fabrycznych amorków najbardziej interesuje mnie opinia o venturach i vogtlandach |
Masterlysy VECTRA EDITION 2000 Skierniewice/Łódź/Białystok | 2003-10-25 11:39:23 Dzięki
Tak więc Ventury odpadają |
Jaro Mazda 323 Warszawa | 2003-10-25 11:53:23 Master, mysle ze na zawieszeniu nie ma co oszczedzac, a raz wieksza inwestycja szybko sie zwroci ...
Powodzenia |
rogacek TOYOTA DRIVER VW Ogórek/vw garbus/ ... wrocek | 2003-10-25 11:59:43 ja mam ventury -40mm plus amory koni -15mm i nie narzekam
stoją równo. |
Jaro Mazda 323 Warszawa | 2003-10-25 12:23:14 Spoks Rogacek, ja nie mowie ze ventury sa zle ... mowie jedynie o tym jakie opinie o nich znam od ludzi ktorzy uzywali ...
|
Crit | 2003-10-25 14:58:51 Między dokładkami przedniego spoilera a ziemią mam 10,5 cm i prawie przez cały wrocek latam spokojnie |
ko-hoshi TOYOTA DRIVER now Civic ex Starlet Posen | 2003-10-25 16:07:11 Ja mam zrzucone autko o 40 mm na sprężynach Eibacha z Koni Sport i generalnie jest twardo, nieraz aż za bardzo, szczególnie na wszelakich hopach Twardość da się znieść, jak juz pisałem, jesli pogodzisz się ze świadomością, że będziesz musiał skręcać furę co pół roku, bo wszystko zacznie chwaszczyć, szczególnie przy ujemnych tempereturach |
Darus TOYOTA DRIVER Lexus IS300 Wrocław | 2003-10-26 02:21:21 Ja mam brytyjska...a byly Avensy JP? Hmm wydaje mi sie ze nie... pozdroofka |
Crit | 2003-10-26 15:49:00 Darus jasne że masz rację, nie mam pojęcia dlaczego tak napisałem jest tylko brytyjska. |
pankuba TOYOTA DRIVER Renault Megane 220 GT Wawa | 2003-10-27 15:37:32 Chopaki niskie i twarde zawieszenie, na nasze drogi |
Micaj TOYOTA DRIVER Carina E 1.8 GL LB Starogard Gdański | 2003-10-28 08:39:08
Nie mogę się zgodzić. Mam 205/45 i od 7 miesięcy na nich jeżdzę. Do tego felgi 16". Mam też ABS. Taki rozmiar i profil znacznie utwardzają autko. Komfort jazdy po mieście obniżył się ale za to na trasie rewelacja. Na przeglądzie (tydzień temu) nie stwierdzono żadnych problemów chociaż spodziewałem się kłopotów z wytrzymałością piast. Oponki również bez zmian. Trzeba tylko uważać na krawężniki, żeby nie obetrzeć felg. W celu lepszego zabezpieczenia kupujcie oponki z kołnierzem przy feldze. |
pankuba TOYOTA DRIVER Renault Megane 220 GT Wawa | 2003-10-28 11:43:11
No i dobrze, znaczy masz farta. Życze oby tak dalej. Z tym ABSem to chodzi o to, żeby po zmianie rozmiaru opon zmienic też felgi na większe po to żeby rozmiar koła był ten sam. Inaczej ABS będzie źle reagował. |
Iceman Toyota Corolla Warszawa | 2003-10-28 11:57:17 ABS owi to rybka jak szybko kreci sie kolo, jego interesuje co by sie koło nie zablokowało.
|
pankuba TOYOTA DRIVER Renault Megane 220 GT Wawa | 2003-10-28 12:43:31 No nie do końca rybka. Jak masz inne koło to masz inną liczbę obrotów, przez co przekłamaną prędkość, co też ABS analizuje, a nie tylko odblokowuje koła. |