| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2003-11-04 19:25:31 W abimexie też chyba nie ma,bo jak zatnie mi się linka to zamykam obrotomierz |
LUKAS_FSO Polonez Atu Plus Mińsk Mazowiecki | 2003-11-04 21:48:25 Biały, a przy jakich obrotach było to odcięcie w Twoim trucku |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2003-11-04 21:54:49
Dlatego masz takiego zamuleńca |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2003-11-04 21:59:01
Się okaże w Borsku |
road_runner Miłośnik FSO Gdynia | 2003-11-04 22:01:32
Wyciagniemy srednia z Twojego i Prezesa wyniku |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2003-11-04 22:07:21 Myślę raczej że lepszy bedzie równoległy GLI vs GLE |
road_runner Miłośnik FSO Gdynia | 2003-11-04 22:10:08
Czyli Pan Stasiu vs Janio |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2003-11-04 22:13:22
Myślę że ten vs nie był by zbyt miarodajny,zakres prac był trochę inny |
![]() Mebig Miłośnik FSO Peugeot 307 Poznań | 2003-11-04 22:35:03 J wkeciłem prawie pod 7500, ale dalej się bałem, odcięcia mój napewno nie ma, raczej już powyżej 6000 traci na mocy. |
Bialy (A) Miłośnik FSO ![]() wawa | 2003-11-05 09:19:50
Holera zabij mnie a niepamietam. Ale gdzies pomiędzy 5600 a 5800 ----------------- --- Biały --- ten zły admin |
Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2003-11-05 09:25:17 w tych silnikach odciecie zapłonu jest nie potrzebne, bo i tak podczas jazdy wkręcenie ich do 6000 trwa wieczność |
OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2003-11-05 13:05:12 Z tego co pamietam to odciecie zaplonu w abimexie jest kolo 6200. Strasznie mnie to meczylo przy jeździe na benzynie. Ale na gazie można gobylo krecić na I i II do bólu. |
profil-usunięty | 2003-11-05 13:32:31
...bo jezdzac na gazie nie dziala odciecie paliwa Swego czau, po tym jak przy zaciętej lince gazu wskazówka obrotomierza pokazała przez moment (do szybkiego wyłączenia stacyjki) 8.2krpm długo zastanawiałem się jak to było możliwe, że się nie odłączył. po długim czasie dotarło do mnie to, że zasilanie gazem jest niezależne od komputera ECM i to jest przyczyną... (tak samo nie działa przy LPG hamowanie silnikiem :-/ w górach była lipa jak jezdziłem...) [ wiadomość edytowana przez: robreg dnia 2003-11-05 14:08:37 ] |
OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2003-11-05 13:55:47 jak to zapłon strzela cały czas??? Przecież zapłon nigdy nei jest odcinany! jeśli jużto dawkowanie paliwa. W przeciwnym razie zassana benzyna rozwaliła by w mig katalizator! ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
profil-usunięty | 2003-11-05 14:14:18
rozwiązanie ekstremalne, ale z drugiej strony można byłoby zaprojektować dwustopniowe zatrzymanie pracy silnika - od np. 6krpm odcięcie paliwa, od 7krpm zatrzymanie pracy silnika - tak jakby wyłączyć kluczyk, utrzymane aż do ponownej próby uruchomienia silnika. skoro ECM wie, że (0w powyższym przykładzie) 1krpm wcześniej odciął paliwo i silnik nie powinien dalej przyspieszać, a ten dalej się kręci, znaczy się że np. ostro nie panujemy nad naszymi czujnikami i powinnismy zaprzestać procederu sterowania silnikiem ze stosowną informacją dla użytkownika. czy to zły pomysł? |
Venus Miłośnik FSO Opel Astra kombi FSO KOT KLUB | 2003-11-05 14:16:34
że zasilanie gazem jest niezależne od komputera ECM i to jest przyczyną... (tak samo nie działa przy LPG hamowanie silnikiem :-/ [ wiadomość edytowana przez: robreg dnia 2003-11-05 14:08:37 ] | ||