Co jak i gdzie mozna wywazyc wal, korbowody i kolo zamachowe

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jezeli jest ktos kto juz cos takiego robil to poslucham rad dotyczace tej modyfikacji jezeli mozna to nazwac modyfikacja. Za odp wielkie dzieki
  
 
jeszcze tłoki

tłoki i korbowody wyważaj sam, musisz mieć jedynie dokładną wage, różnice miedzy tłokami i korbowodami do 1g, bedzie git, odchudź mocno korbowody, wszystko na stronie mgt (wiadomo o co chodzi)
  
 
ok wielkie dzieki ze mi napisales ale chcialem sie jeszcze dowoedziec czy w jakims warsztacie to robia profesjonalnie??? Jak macie jakies wiesci to piszcie
  
 
Kałuża Motorsport, z Kielc

Na 100% to wykonuje, robi to perfekcyjnie!!
Naprawde przykłada sie do tego.
Musisz mu dać cały układ korbowy (wał, koło zam., korbowody, tłoki z pierścieniami i swożniem, panewki) i chyba nawet blok silnika.
  
 
Dzieki za wiadomosc. Nie wiesz Garii ile za to wszystko bierze ?? Bo wiesz kasa tez sie troche liczy. Jak dal bys rade odp to wielkie dzieki. pozdro dla wszystkich
  
 
Niestety nie wiem, napewno nie tanio... bo roboty troche jest. Zadzwoń to Ci poweidzą, lub pogadaj z DaymoN -em on ma z nimi kontakty....
  
 
ok dzieki za wszystko juz biore tel i dzwonie
  
 
Jeśli chcecie coż ważyć bardzo dokładnie to sie polecam Mam jako chemik dostęp do wag z dokładnością do 0.0001g .
  
 
Wszystko by bylo spoko tylko troche mam do Ciebie nawet duzo Ale wielkie dzieki ze sie chciales podjąć(naprawde dzieki)
  
 
Pulpit, dowiedziałeś o cenę usługi może
  
 
Sorki ale jeszcze nie ale gosciu pewien mi moweil ze ok 200 zl . jeszcze nie potwierdzone ale jak sie dowoem to dam znac. Troche mnie bnie bylo ale nadrovie. pozdro.
  
 
Cytat:
2003-11-06 08:01:55, Garii pisze:
Kałuża Motorsport, z Kielc

Na 100% to wykonuje, robi to perfekcyjnie!!
Naprawde przykłada sie do tego.
Musisz mu dać cały układ korbowy (wał, koło zam., korbowody, tłoki z pierścieniami i swożniem, panewki) i chyba nawet blok silnika.


a nie wiesz czy dlubie tez przy silnikach 1500 z 125p? czy ma doswiadczenie co i jak odchudzic ?
  
 
Cytat:
2003-11-06 14:50:53, simon_pg pisze:
Jeśli chcecie coż ważyć bardzo dokładnie to sie polecam Mam jako chemik dostęp do wag z dokładnością do 0.0001g .


I co z tego że masz takie wagi i dostęp, zrobisz to sam z dokładnością do 0.1mg wątpie!!! Wyważysz to statycznie i co dalej, co zrobisz z wałem korbowym? Z tego co wiem jak Garii ziomal pisał Kałuża wyważa części :tłoki/sworznie/korby a potem montuje całość jakoś symuluje prace silnika i zaczyna się jazda. Za pomocą czujników tensorowych wyważa dynamicznie a ty gdzie to zrobisz? Pozdrawiam i życze powodzenia. Kałuża raczej będzie bardzo marudził że on już kaszli nie robi, fiat 125 też nie. Ale czasai zdarzają się wyjątki i da się namówić. Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2003-11-06 14:50:53, simon_pg pisze:
Jeśli chcecie coż ważyć bardzo dokładnie to sie polecam Mam jako chemik dostęp do wag z dokładnością do 0.0001g .


Ja na szczęście nie mam aż tak daleko...
  
 
Daymon ja widzę, że popadasz w całkowitą skrajność. Skoro powiedziałem, że oferuję dostęp do takiego sprzętu to istota rozumna zrozumie, że takim tylko sprzętem dysponuję. Nie powiedziałem, że mam sprzęt do wyważania dynamicznego. Moja oferta nie miała na celu wyważenia komuś wału, tłoków i całej reszty dynamicznie tylko statycznie i to też w okrojonym wymiarze. Pozatym co to za filozofia zważyć w dokładnością do 0.1mg, większy problem to nie zabrudzić wyważonego przedmiotu by nie "utył". A do wyważania dynamicznego sam nie masz zielonego pojęcia jak to sie robi bo wynika to z tekstu. Pozdrawiam i cze!!
P.S. Nie dziwię sie Kałuży, że nie bawi sie już takimi silnikami. No i poco nawet 60 konnemu piecowi takie wyważenia skoro i tak nie będzie danym mu długo żyć
  
 
No ekscytujące. Jutro pójdziemy do zoo..... jeśli uważasz się za kozaka to wytłumacz mi jak wyważych część z taką dokłądnością. Opowiedz mi prosze jestem bardzo ciekaw. Co za pomocą skalpela będziesz wyrównywał masy. A co się tyczy wyważania to Panie szanowny nie będe opisałem najprościej aby ktokolwiek zrozumiał, bo jeśli chcesz całą teorie wyważania statycznego i dynamicznego żaden problem daje CI all z rysunkami/wzorami i ździwiłbyś się bardzo ile mam racji w tym co napisałem bo ja inaczej nie wyobrażam sobie wyważania dynamicznego może ty masz kosmiczną metodę inną, pochwal się nam. Widzisz ja opisałem przykład ze studiów, musze powiedzieć mojemu profesorkowi że jest kiepem i nic nie wiem i kolega chemik zna lepiej. No cóż. Tak apropo to ździwiłbyś się ile chodzą silniki po wyważeniu i kto mówi o 60KM, można zrobić zajebiste 40KM i będzie to jeździło tak miodzio że szok. Sam mam całość wyważoną po Kałuży, Garii tak ma w swoim bolidzie i widziałem jak to robi i prosze nie mów i nie pisz mi że czegoś nie wiem czy coś bo jeśli chodzi o dynamike maszyn to mnie nie zaskoczysz. Pozdrawiam i z mojej strony RESPECT. PA
  
 
DaymoN jak jeszcze ci sie chce pisac to z tego co wyczytalem z obszernej wypowiedzi to ty robiles to w swoim aucie i jakie dalo to rezultaty. Z tego co wiem to od tego zalezy cala charakterystyka silnika (od wywazenia). Nie moge sie bardzo dodzwonik do kaluzy a jaki sie dodzwonie to odbiera jakis gosc co nie wie jak i co. wiec jak masz jakies info to daj zanc. Pozdro
  
 
Co ja CI moge powiedzieć. Chodzi równiej i spokojniej, nie ma drgań silnik, wyżej się wkręca na obroty (wcześniej nie chciał a się okazało że to dysze paliwa!!!- dzięki MADCAR). Jest lepiej ogólniej. Wiesz ja nie chce robić zamętu tutaj ale na początek spróbój może oferty simon-pq może się uda. Pozdro
  
 
Niegadajcie na temat wyważenia DaymoN-a bo on o tym dosyćdużo wie i widział
Wyważenie ma tez takie zalety, że nie chodzi o to, że... silnik ma więcej koni, ale nie ma problemu z drganiami silnika, napewno silnik przejedzie więcej kilometrów, nawet piłowany i mocno podkręcony, niepękają bloki i inne elementy korbowo-tłokowe, nierozkręca nam sie silnik od wibracji i takie tam.......
Według mnie wyważenie statyczne to kicha, bezsens i pomyłka.
Tylko i wyłącznie dynamicznie i to perfekcyjnie. Jak cokolwiek dłubiemy przy układzie korbowo tłokowym to musimy to zrobić!!!!!
Jeśli tego nie zrobimy, silnik może jeździć, nawet dobrze, ale napewno nieprzejedzie i niewytrzyma tyle co wyważony...
Niestety cza to dać specjaliście i gorąco polecam tą "modyfikacje"
POZDRO
  
 
Widze Daymon, że naruszyłem twój ulubiony temat Skoro tak lubisz o nim opowiadać to chętnie posłucham no i materiały wykładowe też sie przydadzą . Nikt nie powiedział, że ktokolwiek jest kiepem czy jakoś tak podobnie obraźliwie!! Skoro mój post tak bardzo Cie i twą wiedzę dotknął to serdecznie i najmocniej przepraszam .
P.S. Ile kosztuje kompletne wyważenie całego układu tłokowo-korborego??