Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() vazyl Miłośnik FSO Fiat 125 Super 1600 Przemyśl | 2004-03-09 17:04:29 Witam.
Nie znalazłem takiego wątku więc pytam. Jak macie rozwiązane chłodzenie, a dokładniej wentylator chłodnicy? Gdyby ktoś miał zdjęcia to bardzo bym poprosił. |
![]() KiLeR Miłośnik FSO CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2004-03-09 17:12:09 Ja nie mam 2000, ale 1600 - przy tym problemie wychodzi na jedno. Mam standardowa chlodnice w standardowym miejscu. Wentylator mam przed chlodnica i jest to wentylator od klimy z Astry2. Jest on bardzo cienki i przystosowany do montazu przed chlodnica. Koszt - lepiej nie pytaj ![]() Jesli nie planujesz wspomy to polecam zamontowanie wentylatora na kole pasowym od pompy wody. Jakby co, to mam taki wentylator - zwykly z silnika fiatoskiego 1500 |
![]() Samael Miłośnik FSO HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2004-03-09 17:47:26 a przy siniku DOHC nie miesci sie ta chlodnica z wersji 1,5ME tj chowajaca sie we wnece przedniego pasa z korkiem wlewowym umieszczonym na rorze gornego wyjscia z chlodnicy, oraz z eletrowentylatorem przykreconym do chlonicy? |
![]() Granturismo FSO 125p 2000DOHC Opalenica | 2004-03-09 20:32:32 Ja mam wentylator od fiata 131, pasuje na styk. |
![]() Lechu Miłośnik FSO Karolina Gdańsk/Warszawa | 2004-03-09 21:55:51 w DFie z 1,8 miałem standardową chłodnicę z korkiem wlewu na rurze a do tego wentylator od jakiegos nowszego poldka, z krótszym silniczkiem. efekt - troche wiecej miejsca niz przy standardowym wentylatorze z kanta, aczkolwiek pamietam ze na samym początku miałem i chlodnice i wentylator od seryjnego 1,5 i tez jakos to pasowało, aczkolwiek miejsca b. niewiele |
![]() JACU626 Miłośnik FSO BIAŁY CZARNY SREBRNY ... TSA - RTA | 2004-03-09 21:59:42 Ja planuję zalozyć od łady bo jest cienki i tani ![]() |
![]() Ireq ford capri Mk2 ford ... kraków | 2004-03-18 02:21:58 przy 2.0 tylko wpuszczona chłodnica i wiatrak od Łady.. |
![]() JACU626 Miłośnik FSO BIAŁY CZARNY SREBRNY ... TSA - RTA | 2004-03-18 10:24:18 A jam mam pytanko do wszystkich df125-2,0 - ile wam autka palą tak średnio et i lpg?? |
![]() bodziot Miłośnik FSO "Misia" czyli Fiat P ... Kraków | 2004-03-18 11:15:21
ja mam borewicza z silnikiem 1.8 i na polonezowskim gaźniku 34DCMP z silnika AA palił przy sosć dynamicznej jeźdie miejskiej ok 9.5 na trasie schodził poniżej 9 treraz mam potwora 34 DMS2 wiec pewnie bedzie 10.5 palił otrzywiście mowie tutaj o bezynie bo LPG nie posiadam |
![]() KiLeR Miłośnik FSO CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2004-03-18 13:41:46 Widze, ze nie tylko ja mialem z tym problem |
![]() vazyl Miłośnik FSO Fiat 125 Super 1600 Przemyśl | 2004-03-18 13:58:53 A ja się zastanawiam nad zakupem na szrocie wiatraka z Citroena mocowanego przed chłodnicą.
Wyczaiłem już sobie takie rozwiązanie w Xarze i podoba mi się, jest płaski duży, silniczek osłonięty wiiatraczkiem i kręci jak diabli. |
![]() KiLeR Miłośnik FSO CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2004-03-18 14:00:19 A ile za to chca? |
![]() ob-Piszczyk delta 1.6 DOHC 1991 ... Opole Lubelskie | 2004-03-18 20:57:22 potwierdzam: wpuszczona chłodnica (model MR z silnikiem poldka) i wicherek od ładzianki - jest wtedy nawet trochę luzu
a poza tym - termostat też od łady (2107 np) i pozostawić czujnik temp. od silnika DOHC - wkręcony czujnik od DFa powoduje że wskazówka cały czas jest na czerwonym - podczas gdy temp. jest ok. (ok 85 stopni w głowicy) |
![]() KiLeR Miłośnik FSO CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2004-03-19 11:42:28 Czy to znaczy, ze czujnik temp jest inny? Ja mam w DOHC wlasnie taki czujnik... Wydaje mi sie, ze czujnik to czujnik... |
![]() OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2004-03-19 18:53:12 z tego co się orientuję to czujniki są takie same - i w fiatach i w FSO i w ładach. Jeśli jakiś źle wskazywał to raczej wina samego czujnika. Tak wogóle to czujnik z DF powinien współpracować lepiej z szafą z DF-a
Mierzyłeś te 85 stopni, czy tak było napisane na termostacie ładowskim? Termo z ładzianki niezbyt sie nadaje do DOHC. Oryginalny termostat ma troche inna konstrukcję, ale to już było wałkowane w innym wątku. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
![]() ob-Piszczyk delta 1.6 DOHC 1991 ... Opole Lubelskie | 2004-03-20 22:05:04 w głowice wkręciłem sobie dwa czujniki z DFa i argenty - różnica wskazań jest bardzo widoczna - przekładałem kabelek - a te 85 stopni to nie wziąłem z termostatu - wystarczy mieś oryginalny wskaźnik temp jaki znajduje się w licznikach z argenty (podobny jak w poldku- z cyferkami) i trzy kawałki kabla
i dwa - nie śmiem wątpić w twą wiedzę ale masz może 2.0 z takim (ruskim ) termostatem? bo ja mam i działa OK - różnica w konstrukcji jest ale zasada działania taka sama - rozbierałeś takie termostaty? - bo ja i owszem - to czy gorąca woda z trójnika opływa bezpośrednio "puszkę" odpowiedzialną za przesuwanie zaworów i wraca do pompy czy płynie jeszcze "ślimakiem" (obudową) to aż taka różnica nie jest |