| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2003-11-13 02:07:42 Ostatni tydzień upłynął pod znakiem OS'ów szutrowych i kilku poślizgów na rondach. Na zakończenie długiego weekendu chcąc pobić swój ostatni rekord (520st) spróbowałem wykręcić 720-ke ale i tym razem się nie udało. Było cieplej niż ostatnio i chyba asfalt jakiś bardziej przyczepny Po tych bączkach pojechałem jeszcze w jedno miejsce i jak wracałem do domu to w pewnym momencie... Traci moc, nie reaguje na dodanie gazu, zjeżdżam z drogi. Pompuje cięgnem od gazu, paliwo coś słabo leci. Po kilkunastu minutach przyjeżdża paliwo. Zostałem zaciągnięty. Odpala bez większych problemów. Jade do kumpla na moment. Po kilkunastu minutach postoju odpala normalnie z klluczyka. Jade do domu. zwolniłem przed progiem zwalniającym, redukcja, przejechałem, puszczam sprzęgło wciskając gaz (tak jak to się zwykle robi Podczas holowania do domu próbowałem jeszcze odpalić ale nic z tego. Postawiłem pod domem. Dzisiaj podłączylem aku żeby spróbować odpalić. Ledwo kręcił, jak na rozładowanym akumulatorze. Jutro zmierze po szkole jakie jest napięcie na aku. Ale powinno być dobre. Jest już tak zimno że "pod chmurką" nie bardzo mi się widzi szukanie przyczyny. Mam nadzieje że po tak dokładnym przedstawieniu sytuacji ktoś będzie w stanie zdalnie zdiagnozować przyczyne. W skrócie można powiedzieć że gasł po przejechaniu ok. kilometra i po krótkim czasie, po zaciągnięciu przez kilkadziesiąt metrów odpalał znowu choć nie tak łatwo. Co to może być? Chyba się nie zatarł |
Koniu F&F Sympatyk CRX Kraków | 2003-11-13 10:35:39 Jeśli samochód nie odpala na ciepłym silniku po zagrzaniu to jest to wina tego, że następuje odparowanie paliwa w komorze pływakowej i opary paliwa zatrzymują się w przewodach i gaźnik sie zalewa. Trzeba odpalać samochód na wciśnietym gazie do połowy. Może to być wina źle wyregulowanych wolnych obrotów.
W książce napisali jeszcze że może być to wina urządzenia rozruchowego. I teraz przypomniało mi się że może ci brakować tego elementu gaźnika pozdrawiam i mam nadzieje że dobrze z książką |
BARRY F&F Sympatyk zalezy od dnia Stalowa Wola | 2003-11-13 10:46:05 a nie pali Ci czasem na 3 gary ?
bo oznaki sa identyczne :> jak go odpalisz to kolejno zdejmij i zaloz kable WN |
Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2003-11-13 15:01:48 Przed napisaniem tematu przeglądałem książkę ale nic nie dopasowałem do swojego problemu. Widać trzeba będzie sprawdzić wszystko co piszą. Ale dzięki Waszym podpowiedziom wiem przynajmniej od czego zacząć.
Wieczorem bede mial inny gaźnik wiec jedno już bede mógł wykluczyć. Zła regulacja raczej odpada (chyba że coś się samo poprzestawiało) bo do tej pory jeśli chodzi o zapalanie to był najlepszy pod blokiem Jak to nic nie da to bedziemy czyścić cały układ zasilania. I tak po kolei. Chyba najlepiej by było jakby nie palił na wszystkie ale poprawiłem wszystkie WN-ki i to nic nie dało.
ta, jeśli go odpale to spróbuje i tego |
Samael HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2003-11-13 18:58:31 to sa wlasnie zjawiska z ARCHIWUM 125p ,fso to bardzo tajemnicze sprzety czasmi sie psuja rozne rzeczy nawet nie zdazysz wyczaic co to bylo i bez sladu wraca do normy koledzy, normalnie jakies CZARY |
PG F&F Sympatyk Fiat 125 x 2 ,Tyran ... Kraków | 2003-11-13 19:20:20 moim zdaniem jezeli wtedy zapalil na ssaniu i jakos jechal a po wcisnieciu ssania niechcial to masz zatkana dysze poliwowa 1 przelotu. pewnie jakis smiec podlecial. |
mar125 (M) Furious Moderator ![]() 124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2003-11-13 20:54:34 ja też myśle że kompresor i male dmuchanko gażnika |
Rino125p F&F Sympatyk Kraków | 2003-11-13 23:49:52 a co z filmem |
MAGNUM 125 Reda | 2003-11-13 23:55:52 ja też miałem coś podobnego. sprawdziłem na drugim gaźniku- to samo. w końcu dostałem od Guncina trzeci gaźnik ten z podciśnieniową/automatyczną regulacją drugiej gardzieli. niestety - to samo.
ale w końcu znalazłem - u mnie przyczyną był przetarty węzyk podciśnieniowy - ten który wychodzi zpod / z aparatu zapłonowego i jest podłączany do gaźnika od strony pokrywy zaworów. był cały sparciały al epo wymianie jest ok |