Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Cwikus DU Espero 1.5GLX 16V Piekary Śląskie | 2003-11-12 19:23:59 no i padl akumulek mi przedwczoraj. alarm nic, krecenie nic, jak nazlosc. ale jak probowalem wymontowac akumulator to alarm jakos znalazl na tyle pradu zeby wyc piec razy ![]() w koncu sie jednak udalo. ladowanie akumulatora bezobslugowego to shit - tak jak mowili koledzy klubowi na gg, ale w sumie nic nie stracilem na sprobowaniu. dzisiaj tata dostal jakis akumulator delphi, 75Ah, 600A - brzmi jak maszyna do TIRa ![]() autko kreci, super wypas. ale teraz prawe kierunkowskazy mijaja dwa razy szybciej (z tylu w bagazniku padla tez zarowka). powstaja nastepujace pytania. czy to przez ta padnieta zarowke mruga szybciej ? czy to przez mrozy ? autko stoi na podworzu wiec mrozy niezle. czy to przez jakis padniety przekaznik lub przerywacz, a jesli tak, to ile to cudo moze kosztowac (najlepiej jakis zamiennik ![]() dzieki !! ![]() |
![]() Cwikus DU Espero 1.5GLX 16V Piekary Śląskie | 2003-11-12 19:59:07 co do ceny, nie wiem !! ojciec dostal "w ramach rozliczenia" za przysluge, ale sproboje sie dowiedziec ile tak duzy akumulator kosztuje normalnie... |
![]() Cwikus DU Espero 1.5GLX 16V Piekary Śląskie | 2003-11-15 14:37:24 no i mam co chciales - moj starszy dal za niego 210zl, normalnie takie akumulatory stoja ponoc po 250zl. |
![]() AnJay 100-ny Członek Klubu Kołobrzeg | 2003-11-15 18:37:58 Dziękuję za pamięć.
Bardzo dobra cena jak za taki akumulator. |
![]() Tomek_L Espero 2.0 FULL WYPAS Katowice | 2003-11-17 07:49:20 Pytanie tylko czy alternator doładuje tak duży akumulator. ![]() |
piotr-ek | 2003-11-17 07:59:16 No i jeszcze pytanie "po co mi to"? Standardowy akumulator przy -25 działa bez problemów. |
![]() Cwikus DU Espero 1.5GLX 16V Piekary Śląskie | 2003-11-17 12:22:17 Z tego co czytalem to tak - alternator w pelni da sobie rade z akumulatorem 75Ah, niestety nie pamietam ile, ale nasz alternatorek ma cholernie duzy zapas pouera w stosunku do zwyklego akumulatora.
Piotrku, zeby dluzej trzymalo ![]() ![]() ![]() |
piotr-ek | 2003-11-17 12:32:10
To się domyślam, tylko w jakim celu skoro przy -25 (a przy gruncie, czyli tam gdzie parkuje samochód to i pewnie -30) odpalam po pierwszym zakręceniu. Mieszkam kilkadziesiąt km obok i jakoś tych -40, a nawet -35 nie widziałem/czułem. |
![]() Cwikus DU Espero 1.5GLX 16V Piekary Śląskie | 2003-11-17 17:35:31
Nie bierz tak wszystkiego na powaznie ![]() ![]() |
![]() rjsunset Daewoo Espero 1.5 16 ... Kraków | 2003-11-17 19:03:14 Uważam, ze akumulator powinien byc bardzo zblizony jak nie identyczny z fabrycznym, dotyczy to ilosci Ah oraz prądu jaki daje.
Ten Twoj to 75 Ah i co wiecej... pozdrawiam |
![]() Cwikus DU Espero 1.5GLX 16V Piekary Śląskie | 2003-11-17 20:43:33 A co wedlug Ciebie zaszkodzi wieksza pojemnosc / ktora jednak jest tolerowana przez alternator / i wiekszy mozliwy prad przy bodajze kreceniu ? (nie pamietam jak to sie nazywalo, prad startowy czy siakos). |