Hi wszystkim
niedawno mialem niewatpliwa okazje przejechac sie czymś dziwnym

nexia sedan z wmontowanym silnikiem 1.8 espero kolegi Viggena. jak pierwszy raz zobaczylem to auto to pomyslalem - o kurde ale gosc ma gust

z przodu spychacz, wlot na masce, w srodku kubełki, sportowa kierownica, pasy szelkowe, zawieszenie tak niskie ze kola sie chowaja w nadkola i najwiekszy bajer - zegary LCD z kadeta GSI. Viggen po zoabczeniu mojej miny zaproponowal przejażdzke ulicami Wawy... najpierw ja jako pasażer - wsiadając obiłm sobie dupe

o kubełek ... ale jak juz usiadłem to nie chciałem wysiąść - LUDZIE !! jak to zapienicza !!!!!! zegary LCD bardzo szybko pokazaly 150 a patrzac na miny innych kierowców to oni tez byli w szoku. po czym jeszcze wieksze zdziwienie - Viggen dał po hamulcach - kurde nagle stoimy w miejscu - pytam sie go jak to zrobil - a on na to z nieukrywana radoscia "tarcze ceramiczne"

- kurde.... teraz cos o zawieszeniu - jezdzicie czasami sobie w jakims parku rozrywki gokartami? to wlasnie tak sie zachowuje nexia Viggena - przyklejona do drogi, zero jakiegos wachania, pochylen na zakrecie czy falowania na nierownosciach drogi... pytam sie go co to - a on Bilstein + HR. po krotkim pokazie zatrzymal sie i powiedzial - teraz ty... Z pewną taką nieśmiałością wsiadłem za kółko znowu obijając sobie dupsko o kubełek. Zapiąłem sie w szelki i jazda..... LUDZIEEEEEEEE ja chce aby moje espero tak jezdzilo

naprawde... nacisnalem na hamulec i moje cialo zostalo zatrzymane przez pasy szelkowe

te hamulce sa zajebiste - auto po prostu sie zatrzymuje a nie zwalnia !!!
Naprawde warto poznac to autko i zaczerpnac pomsylow pelnym wiadrem, a jak bedziecie mieli okazje sie sprzejechac to sie nie zastanawiajcie

- teraz musze pomyslec nad miom espero
ps: pozdrowienia dla viggena za kilka minut frajdy za kółkiem i za bogate plany zwiazane z moim espero !!!
