| Sortuj wg daty: rosn±co malej±co |
Koniu F&F Sympatyk CRX Kraków | 2003-11-07 12:56:22 w³asnie ¿e by³o. Rano ju¿ by³ post z tym samochodem i wcze¶niej ju¿ wiele razy o nim byla mowa. |
Koniu F&F Sympatyk CRX Kraków | 2003-11-07 13:14:58 126 abarth i to niebieskie cos
jeszcze byl odzielny temat ale nie moglem znale¼æ. ostrzegam przed postami w stylu fajny itp itd |
Porthos Fiat 126p Spec n ;-) G³osków | 2003-11-07 13:23:53
mi chodzi o ch³odzenie - jak kto¶ mi czego¶ nie poradzi równie¿ bêde gryz³ Dziêki za info koniu |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p ju¿ je¼dzi Wo³omin | 2003-11-07 13:47:15 Moja rada ch³odnica powinna byæ z przodu.Autko wa¿y z 10-15 kg wiêcej ale masz ch³odnice w nale¿ytym miejscu.Jest przep³yw powietrza nale¿yty i nie masz problemów z przegrzaniem.Druga wa¿na sprawa masz miejsce w komorze silnika.Trzecia sprawa robisz sobie wtedy dolot z bocznego wlotu bezporednio i generalnie masz warunki aby nad tym dolotem popracowaæ(odizolowanie np.).
Nie wiem czemu sporo osób robi ch³odnice z ty³u( aby by³o cichociemne?) przecie¿ ktos kto ma jakies pojêcie i tak bêdzie wiedzia³ ¿e to swap (s³ysza³) |
Porthos Fiat 126p Spec n ;-) G³osków | 2003-11-13 11:03:59
1.mi nie pasuje puszczanie rur przez wnêtrze samochodu 2.nie mam problemu z odpowietrzaniem uk³adu 3.nie patrzê czy kto¶ rozpozna ¿e jadê swapem czy nie - to jest kaszel do kjs-ów i w tym kierunku go robiê 4. nie bawi mnie ¶ciganie siê po ulicach - ja je¿dzê sobie spokojnie 80-90km/h 5. ad4. w zwi±zku z tym zastanawiam siê nad krótk± skrzyni± biegów 6. strefa kontrolowanego zgniotu w malcu to ko³o zapasowe którego w przypadku umieszczenia ch³odnicy z przodu po prostu niema 7. Jako¶ nie podchodzi mi dziurawienie przedniego pasa |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p ju¿ je¼dzi Wo³omin | 2003-11-13 11:09:14 Odp
Ad.1 Heh mi te¿ nie pasowa³o i pusci³em pod autem Ad.2 Ja równie¿ Ad3 i Ad.4 My¶limy podobnie Ad.5 Te¿ sie zastanawiam a nawet juz j± mam Ad.6 Byæ mo¿e aczkolwiek "wzmocnienia" zostawiasz nie ruszone Ad.7 Przyjed¼ to Ci go podziurawie i nawet polakieruje za friko [ wiadomo¶æ edytowana przez: art126 dnia 2003-11-13 11:12:56 ] |
Porthos Fiat 126p Spec n ;-) G³osków | 2003-11-13 11:34:50
wierz mi - bez ko³a te wzmocnienia to lipa - wszystko obwija siê na akumulatorze |
black_panther 126 1.1, Focus 1.8 T ... Gorzów Wlkp. | 2003-11-13 14:38:40 a propos stref zgniotu to dosta³em starza³a w przód pod katem oko³o 40 stopni gosc jecha³ 60 ja rusza³em, a u mnie poza pasem leflektroem i b³otnikiem nic sie nie sta³o, nawet progi i szyby ca³e s³upki nie ruszone, tak ze to ko³o chyba za wiele nie robi a jk piszesz ze to do kjs to i tak bezko³a pewnie jezdzisz bo masa.....
co do ch³odnicy z ty³u gada³em z kolesiami mieli 900 cc i ch³odnice z ty³u auto do kjs i narzekali, latem nie daje sobie rady w ogóle. ja mam z przodu i jestem zadowolny.pas mozna tak zrobic zeby prawie nie by³o widac a nie os³abisz go bo i tak jest s³aby jak dupa werza pozdro. |
lunatyk F&F Sympatyk unolot Kraków | 2003-11-13 17:38:30 www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=30412&c=0&f=25 zamiescilem tam kilka fotek mojego ukladu, wyrownawczy z tylu, sr. przewodow 30mm |
Porthos Fiat 126p Spec n ;-) G³osków | 2003-11-14 08:35:17
zostawiam ko³o bo przód wtedy tak nieskacze - pó¼niej mo¿e co¶ pokombinujê. mi chodz± nonstop wentylatory i samochód podczas upalania nie wychodzi poza 80-85 stopni - strongi chyba widzia³ |
Porthos Fiat 126p Spec n ;-) G³osków | 2003-11-14 08:39:45
Dziêki Jak kiedy¶ siê zdenerwujê i wpadnie trochê kasy to pomy¶lê nad ch³odnic± z przodu, ale obecnie za bardzo mi to nie przeszkadza. pewnie da³bym ch³odnicê ju¿ dawno z przodu, ale plan z puszczeniem rur ¶rodkowym tunelem odpad³, wiêc sobie odpuszczam - pozostaje pod samochodem, ale jak wyobra¿ê sobie ¿e mia³bym waln±æ tymi rurami o glêbê to |
black_panther 126 1.1, Focus 1.8 T ... Gorzów Wlkp. | 2003-11-14 09:12:15 ja tam nie jestem zadowolony jak mi wentylatory chodza. mi za³aczaja sie w korku i jak jade wolno ma trasie hehehe czyli ko³o 70km/h a no i po odcinku tudziesz treningu przed kjs. ale moim zdaniem optymalna temp powinna byc oko³o 90 stopni i to bez pracy went.
pozdro |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p ju¿ je¼dzi Wo³omin | 2003-11-14 10:13:40 pewnie da³bym ch³odnicê ju¿ dawno z przodu, ale plan z puszczeniem rur ¶rodkowym tunelem odpad³, wiêc sobie odpuszczam - pozostaje pod samochodem, ale jak wyobra¿ê sobie ¿e mia³bym waln±æ tymi rurami o glêbê to Wierz mi ¿e te opinie na temat rurek pod spodem to gówno prawda. Kole¶ od którego kupi³em silnik je¼dzi³ dwa lata z tak zam±towanymi rurkami (praktycznie tylko kjs-y) i nic sie nie sta³o,jak mówi³ czasem iskry sz³y.Je¿eli dospawasz je do nadwozia w kilku miejscach solidnie to nie bój ¿aby.Ostatnio zaliczy³em pare hopek potê¿nych Problemów krawê¿ników te¿ nie ma Takie jest moje zdanie na ten temat |
Porthos Fiat 126p Spec n ;-) G³osków | 2003-11-14 10:17:43
Zaczynasz mnie przekonywaæ |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p ju¿ je¼dzi Wo³omin | 2003-11-14 10:30:24 Dodam, jeszcze ¿e koszt takiego rozwi±zanie jets chyba najtañszy:
Kupujesz dwie rurki 2x3m(30 z³),kupujesz gumowe rurki(4) które to pewnie juz masz, po¿yczasz palnik i przy przewruconym aucie dpoasowujesz wszystko.Tam gdzie trzeba gi±æ gniesz na gor±co,robisz z przodu mocowania i otwór na chlodnice i tyle.W sumie to jeden,dwa dnie roboty przy posiadaniu sprzêtu. |