MotoNews.pl
  

Chce kupić Omege proszę o porady...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nie udaje eksperta po długich latach oszczędzania zdecydowaliśmy się z ojcem zakupić omege. Dysponujemy około 20000zł Chciałbym uzyskać od Was wszelkie możliwe informacje na temat tego na co mam zwracać uwage przy zakupie. Jakie są najczęstrze awarie i jakie ceny elementów zamiennych. Co do mej przyszlej omegi musi być to automat ze względu na ojca. Cóż jeszcze poprostu chciałbym wiedzieć wszystko co Waszym zdaniem jest istotne ine obraziłbym się o troche danych tj. osiągi spalanie ceny części co zaleciacie jakie podzespoły. Naprawde będe wdzięczny za wszelkie możliwe informacje. Jeśli to możliwe przesyłajcie też swe opinie na mój adres baz@syberka.net.pl z góry dziękuje za wszelkie opinie i porady. Pozdrawiam Gigi
  
 
Witaj
Na dobry początek proponuje abyś dokładnie przestudiował nasze forum, przy odrobinie wysiłku znajdziesz odpowiedzi na dręczące Cię pytania.
Miłej lektury.
  
 
A 20 tys to za malo na B i za duzo na A.
  
 
Czesc gigi. Zdaje sie ze to Ty pytales mnie wczsniej na GG. Mowiles ze celujesz w MV6, ale piotr ma racje: 20 tys. to troche za malo, chyba ze uszkodzona.
  
 
proponuje Vectre B z 2.5 V6 za te pieniade to najlepsze rozwiazanie
  
 
Witam.
Po pierwsze:
jak chcesz kupić auto i sie nie znasz to weż ze sobą kogoś kto ma pojęcie o samochodach.Sprawdzaj wszystko co sie da od silnika po korbi szyb.
po drugie :
20 tys to za mało na omegę B (z autopsji : pól roku temu kupiłem omege A za 12 tys od tamtej pory wsadziłem w nią ponad 4 tys jeżeli dodać do tego kase na ubezpieczenie i wszelkie formalności oraz pare litrów benzyny to akurat 20tys.)zatem dokładnie przemyśl zakup i nie napalaj sie!!!!
po trzecie :
moja omega (A 2.0)pali aktualnie 10l benzyny na trasie przy dynamicznej jeżdzie ale bez zarzynania i weż to pod uwagę!
ps szczególnie dokładnie obejrzyj blache ponoć wszystkie omy gniją
Pozdrawiam.
Zyczę dobrego wyboru.
  
 
Cytat:
ps szczególnie dokładnie obejrzyj blache ponoć wszystkie omy gniją


Dobrze powiedziane "ponoc", bo ta teoria jest gowno warta
  
 
Navtex - zachowałeś się jak prawdziwy Omesiarz

Jasne że gówno prawda - co jak co ale Oma nie gnije bardziej niz inne auta.
  
 
Ja właśnie kupiłem Omegę i jestem bardzo zadowolony! Pamiętaj szukaj okazji od pierwszego właściciela (czasami graniczy z cudem - dot. Omegi A) w Polsce przynajmniej. Zobacz moje cacko na zdjęciach - kosztowała niecałe 10.000PLN, jestem pewien, że jeździ o wiele lepiej od wielu nowszych wytłuczonych egzemplarzy. Ważne - jeśli sprzedający mówi, że była lekko uderzona np. w tył wtedy odpuść sobie kupno takiego sprzęta bo w rzeczywistości okaże się, że mądry "Polaczek" zrobił z dwóch Omeg po dachowaniu jedną. Kupuj samochód tylko z pełną dokumentacją i oryginalnym przebiegiem wtedy będziesz takim szczęściarzem jak ja.
  
 
Cytat:
Kupuj samochód tylko z pełną dokumentacją i oryginalnym przebiegiem wtedy będziesz takim szczęściarzem jak ja



Wlasnie i z tym czasami bywa gorzej. Jakim sposobem jesets pewien,ze masz oryginaly przebieg, a nie lekko poretuszowany??
  
 
Witam,
Jeśli chodzi o rozpoznawanie oryginalnego przebiegu auta to w tej sprawie jestem expertem - mówię poważnie, przecież wiadomo, że nie sam licznik pokazuje ilość przejechanych kilometrów ale całe auto, składa się na to szereg elementów nadwozia ale przede wszystkim wnętrza auta (tutaj najtrudniej coś zatuszować chyba, że ktos wymieni całą tapicerkę, podsufitkę, tacho itd - to zresztą też zauważę), najlepszym odzwierciedleniem prawdziwego przebiego auta są wszystkie "duperelki" za dużo by tu pisać to po prostu widać! Jak zwykle wiadomo diabeł tkwi w szczegółach...
Pozdrówka!
  
 
przychodze tu i czytam co mi radzicie co piszecie kurcze boje się tego że trafie na kręcony licznik no ale bywa... nie mam niestety zaufanego fachowca a by się przydał... poważnie myśle o zakupie u naszych zachodnich sąsiadów nie wiem co jeszcze z tego wyjdzie ale raczej spróbuje tam są fajne fury różne przebiegi i ceny ale mam kilka fajnych na oku które spełniają me oczekiwania jak to będzie do końca przekonamy się w okolicach świąt zapewne jeśli mielibyście dla mnie jakieś cenne informacje z chęcią poczytam sobie co macie do powiedzenia w tej sprawie jako starzy wyjadacze. Pozdrawiam Gigi
  
 
Cezi bardzo ladne auto. Tak na szybko to widze ze masz inna kierownice, takiej jeszcze nie wiedzialem w omie. I jeszcze jedno rzecz twoje omega nie ma 116 koni tylko 115. Zreszta ciekaw jestem jaki masz silnik, chodzi mi o oznaczenia.



[ wiadomość edytowana przez: piotrs dnia 2003-11-17 10:25:42 ]
  
 
kierownica jak kierownica, masz wersje GL albo LS ( skóra to to chyba nie jest? )
  
 
Witam,
Kierownica jest napewno oryginalna nic nie było zmieniane od nowości, oznaczenie samochodu GL, natomiast silnika C2ONE...i numery, masz racje 115KM (dokładnie 85kW przy 5400 obr.)chociaz czasami Niemcy w ogłoszeniach piszą na ten sam silnik 116KM(niepotrzebnie się zasugerowałem). Pozdrawiam i czekam z utęsknieniem na zlot, wtedy ocenicie.
Cezi aus Lublin.
  
 
Zapomniałem jeszcze jedna odpowiedź, nie jest to skóra ale kierownica jest pokryta jakimś dobrym materiałem przypominającym w dotyku skórę.
Pozdrówka!
Cezi.
  
 
witam
Hmm no ladna bestia tylko szkoda ze brak obrotomierza to chyba jakas "okrojona' GL a teraz rozumiem z tego roku takie wersje wychodzily

pozdr


[ wiadomość edytowana przez: gepard1 dnia 2003-11-17 15:05:20 ]
  
 
Omegi z niekreconym licznikiem zdarzaja sie sporadycznie. Ja kupilem 6-letnia z przebiegiem 86.000 km i wiedzialem, ze przebieg jest lipny (miala juz trzech wlascicieli). Patrz na stan techniczny, nie na przebieg.

[quote]
2003-11-15 18:09:44, gigi pisze:
przychodze tu i czytam co mi radzicie co piszecie kurcze boje się tego że trafie na kręcony licznik no ale bywa...
  
 
Sporadycznie ????????
W radomiu przy wjezdzie z W-wy stoi Omega 2.0 Caravan 94, za 28.000 tys !!!! i ma na liczniku, uwaga, 100 000,00 rowniutko co do metra. Istni magicy - autokomis Brzeźniak !!!
A tak w ogóle to nie kupujcie samochodów w Radomiu, tylko je sprzedajcie - straszne ceny.

Wszystkie Omegi A z ogłoszeń mają poniżej 200.000 na liczniku. Moja stara 2.0 miała 160 tys, a przejechane ze 320 tys spokojnie.