MotoNews.pl
8 Miniaturowy V8 z mech. sprężarką - DZIAŁAJĄCY!!! (32725/27) - PT
  

Miniaturowy V8 z mech. sprężarką - DZIAŁAJĄCY!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nikogo nie dziwią precyzyjnie wykonane modele samochodów w skali 1:24 (lub podobnej), z idealnie odwzorowanym każdym detalem wyglądające jak prawdziwe samochody. Nawet detale silnika wyglądają tak samo jak w oryginale. Jednak gdy taki silniczek, wielkości pudełka papierosów (powiedzmy...) odpala i zaczyna normalnie pracować to chyba każdemu opada szczęka . No ja w każdym razie wymiękłem .
Zlookajcie opis na polskiej stronie, resztę zdjęć na stronie producenta i >> FILMY !!! << pokazujące pracujące miniaturki - MASAKRA!
  
 
Naprawdę grubo ponad normę
Ja jednak wolałbym coś takiego w skali 1:1, a najlepiej w swoim DFie
  
 
a moze ktoś zrobi taką miniaturkę naszego silnika polonezowskiego
  
 
Świetne.

-----------------
--- Biały ---
ten zły admin
  
 
Jedno mnie ciekawi: jaką kruca to ma moc??
Ciekawe czy to tylko ładnie wygląda i fajnie pierdzi czy też trochu pociągnie??
Jakby takie coś do komara zasadzić...
  
 
skoro kolega juz poruszyl temat to zapytam co mozna zrobic z silnikiem rometowskim 023 od motorynki/ogara 205 coby byl mocniejszy - tak dla zartu of cors bym zrbil jakis tuning
  
 
Z tego co wiem (bo się kiedyś interesowałem) to więcej niż 0,5 KM nie wydłubiesz , można się bawić w polerowanie i inne udziwnione zabiegi ale to i tak nic nie da...
  
 
oj da sie wyciagnac ok 2 KM, swojego czasu w Swiecie Motocykli byl opis tuningu silnika od rometa, jawki 50, wsk 125 i moze czegos tam jeszcze nie pamietam.
Ale w przypadku rometa polegalo to w duzej mierze na wykonaniu (chyba) 4mm (moze 2mm?) aluminiowej podkladki pod cylinder, skroceniu gory cylindra o te 4mm, splanowaniu glowicy o 1mm badz 1,5 (nie pamietam) oczywiscie polerce kanalow dolotowych i wnetra tloka, gaznik z pily motorowej lub zmodyfikowany seryjny no i pusty wydech z regulowana pojemnoscia komory rozpreznej (bylo to realizowane w ten sposob ze tylna czesc wsuwala sie w przednia i regulowalo sie optymalna objetosc i skrecalo obejma)

To tyle co pamietam, ale radze odnalezc ten nr Swiata Motocykli w ktorym to bylo opisane. Byl to chyba ktorys z rocznika 99 (postaram sie dowiedziec)
Osobiscie usprawnialem silnik od jawki 50, nie wiem czy na mocy zyskala, ale napewno silnik stal sie bardziej elastyczny, a musze nadmienic ze wykonalem jedynie powiekszenie kanalu dolotowego oraz polerke kanalow.