MotoNews.pl
  

Pytania odnosnie celicy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
W zwiazku z moim nowym nabytkiem mam kilka problemów
1. jakie zarówki sa z przodu..H4?
2 założone sa tam jakieś bezelektrodowe swiece brisk...nie mam do tego zaufania..zmienić?
3 samochód jest jeżdzony od prawie początku na elfie 5w40 chciałbym zmienic na castrola ktoremu bardziej ufam..ale czy to ma sens....
4.cały czas świci mi sie zegarek...nawet jak wyłacze zapłon i swiatła..czy to jest normal?
5. dziś sprawdzałem błedy kompa (ewentualne) złączyłem E1 z Te1 i po zapaleniu stacyjki cały czas mi migała kontrolka...wyłaczyłem po 50ciu mrugnieciach... co to moze być?
6 ii spalanie..czy na 80% trasy reszta miasto 9 literków to nie za duzo? jechałem srednio 150-160, od czasu do czasu 180...

Wóz to celica evo V silnik 4a-fe czyli 1.6 sti
pozdrawiam

  
 
Cześć!

Właśnie rozdziewiczam moje prywatne stałe łącze i cieszę się, że od razu znalazłem taki temat, i to jeszcze Ślązaka! Spróbuję:

1. Ja mam H4 i nie narzekam
2. Tu za mało się znam niestety
3. Ja rok temu (zaraz po zakupie) dla pewności zmieniłem olej na Mobil S 5W50 i teraz się raczej chcę go trzymać, choć sporą kupkę szmalu kosztuje
4. U mnie zegarek się świci tylko po przekręceniu na pierwszą pozycję, przy wyłączonej stacyjce nie, więc coś u kogoś nie gra, a autko mam takie samo, jak Ty
5. Znasz kody migania kontrolek? O ile wiem, znają je tylko ASO, chyba, że masz wtyki. Samo miganie to jeszcze nic. Miga po prostu jednostajnie? Sprawdź uważnie, z jakimi dwiema sekwencjami. Pierwsza z nich powinna oznaczać dziesiątki, druga - jedności. Razem wychodzi liczba, która jest numerem usterki uszeregowanej w spisie awarii elektroniki. Ten spis mają ASO. Czy ktoś jeszcze?
6. Nie za dużo, bo 10-letni silnik to już słuszny, bardziej niż średni wiek, nawet w Celinkach. Wir w baku tworzy się gdzieś przy 130. Nie pamiętam w tej chwili, ile obrotów osiągamy naszymi bolidami przy 160, ale na pewno niemało. Poza tym nie wiem, jak Ty, ale ja na oponach zimowych spalam znacznie więcej niż na letnich. Poza tym właśnie tyle, ile Ty poza miastem, ja spalam po mieście. W trasie nie chcę przepalać i przy 120-130 mieszczę się w 7,8 l/100 km.

Pozdrawiam, daj znać, co wiesz o tych świecach i w ogóle odezwij się. 2 Celinki w Katowicach, do tego 1.6 STi, do tego na tutejszym forum to gratka.

Cubus
  
 
Cubus Ty tez nie zmieniłeś marki???
No witajcie ŁOBUZY po długiej przerwie!!
  
 
Cytat:
2003-11-24 22:20:08, kasumi pisze:
W zwiazku z moim nowym nabytkiem mam kilka problemów
1. jakie zarówki sa z przodu..H4?
2 założone sa tam jakieś bezelektrodowe swiece brisk...nie mam do tego zaufania..zmienić?


Zmienić bedzie lepiej NGK albo DENSO
Cytat:
3 samochód jest jeżdzony od prawie początku na elfie 5w40 chciałbym zmienic na castrola ktoremu bardziej ufam..ale czy to ma sens....


Jak chcesz, nie powinno nic sie stać ale może lepiej coś ze stajni Valvolie

Cytat:
4.cały czas świci mi sie zegarek...nawet jak wyłacze zapłon i swiatła..czy to jest normal?


różnie bywa u mnie nie można wyłączyć świateł jak silnik pracuje.

Cytat:
5. dziś sprawdzałem błedy kompa (ewentualne) złączyłem E1 z Te1 i po zapaleniu stacyjki cały czas mi migała kontrolka...wyłaczyłem po 50ciu mrugnieciach... co to moze być?


Jeżeli mruga jednostajnie to oznacza to ze komp nie zarejestrował żadnego błedu, jednym słowem wszystko cacy.

Cytat:
6 ii spalanie..czy na 80% trasy reszta miasto 9 literków to nie za duzo? jechałem srednio 150-160, od czasu do czasu 180...


Nie to nie zadużo tak ma być.

Cytat:
Wóz to celica evo V silnik 4a-fe czyli 1.6 sti
pozdrawiam



Fajne autko
  
 
Cześć Many!!! Zmieniłem pracę, ale marki nie zmieniłem. Mam od wczoraj stałe łącze i zamierzam nie zasypiać gruszek w popiele!
  
 
To teraz ja mam pytanie: moją małą ściąga na lewo. Mimo doskonałej geometrii wyraźnie i mocno skręca. Co może być przyczyną? Auto było walnięte przez poprzednią właścicielkę i pozostałością jest pewna krzywizna belki podłużnej pod silnik, która jest delikatnie zwichrowana, tzn. nie jest idealnie pozioma. To mi się daje we znaki, bo przez to np. dźwignia skrzyni biegów nie chodzi tak bezoporowo, jak by mogła, bo cały zespół napędowy jest przechylony o jakieś 2-3 cm w stosunku do normy. Czy ta krzywizna może mieć wpływ? A jeśli tak, to gdzie ją dostać oprócz ASO, gdzie ten kawał metalu kosztuje piekielne pieniądze?

Cubus
  
 
cześć cubus!spotykalismy się juz w ramach wątku...ale osobiscie sie nie udało...może wreszcie coś zrobimy wspólnymi siałmi i obudzimy ten klub na śląsku
Co do geometrii to myślę,że to walnięcie może być brzemienne w skutkach prowadzienia, ale ja się nie znam)niech się wypowiedzą fachowcy
pozdro!
  
 
Ok, oddycham spokojniej, dostałem pieczątkę na stacji diagnostycznej, więc nie jest źle. Kasumi, gdzie mieszkasz? Może gdzieś w południowych dzielnicach? Ja w Podlesiu. Pozdrawiam
  
 
ścisłe centrumniedaleko dworca