Gdzie dać tablice rejestracyjna... doradzcie!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
wiem ze byl taki post co do malca, a co radzicie w kancie?
jak wiecie mialem dzwona i jestem w trakcie robienia tylu. zrobilem tyl caly gladki, dochodzi hak i zastanawiam sie gdzie dac tablice czy tak jak byla czy jakos inaczej, moze kupic taka czarne ramke plastikowa.zderzak zostawic chro m czy na jakis kolor?
  
 
A nie podobają ci sie ramki na tablice chromowane, dostepne na allegro, ladniej wygladaja niz te plastikowe a do zderzaczkow chromow by pasowały, a zderzaki CHROM Jesli chodzi o miejsce na tablice, to nie wiem co ci doradzic, nie mam kanta wiec nie wiem jak by wygladal z tablica w innym miejscu.
Pozdrawiam
  
 
wiec tak wg mnie najlepszym miejscem na rejestracje jest oryginalne miejsce,
przed zalozeniem rejestracji robilem przymiarki mocowalem prowizorycznie w roznych miejscach i najfajniej wygalda miedzy swiatlami
rejestracje mam zamontowana w podstawce pod rejestracje bez zadnych reklam niewiadomo czego i poco, ktorej wysokosc odpowiada mniejwiecej wysokosci swiatel, obramowanie tablicy jest powleczone czyms w rodzaju tla rejestracji i swieci razem z tablica, dzieki czemu tablica ladnie wspolgra z ramka
  
 
Ja po przeróbce tyłu (6 czerwonych pionów) planuje zamontować tablice pod zderzakiem z lewej strony. wrzuciłbym centralnie gdyby nie światło wsteka. Ponadto planuje montarz haka (taki lepszy - zdejmowany ) więc na środku być nie może. Ktoś z klubu chyba ma tak zamontowaną. Na pewno ma tak Egon-TKL, ale on ma bez zderzaka:

Podobnie ma Vievior ale to troche inna bajka
Wydaje mi się jednak że ktoś miał po zderzakiem...
  
 
Cytat:




fajnie by to wygladalo gdyby polskie tablice byly formatu tablic rej z usa, a nie sztachet,
ponad to lampy fiata sporo wystaja ponad tylny pas i po zdjeciu rejestracji rzuca sie to po oczach, pozostawiajac odczucie jakiegos braku
chyba zeby zapodac jakies inne lampy wpuszczone w pas cos jak te okragle w tym niebieskim DF 2,0 DOHC, ktory tu na stronie F&F sie przewinal,
subiektywnie stwierdzam ze nie podboba mi sie brak rejestracji miedzy poziomymi swiatlami DF
  
 
Cytat:
2003-11-28 23:48:25, Samael pisze:
(...) subiektywnie stwierdzam ze nie podboba mi sie brak rejestracji miedzy poziomymi swiatlami DF


Czyli dopuszczasz możliwość przesunięcia tablicy w przypadku pionowych świateł od klasyka? To by chyba aż tak nie raziło, tylko zderzak tam by musiał byc koniecznie!
  
 
W klasyku jakby jeszcze dodac trzeci segment, to jak najbardziej
  
 
Fiat najfajniej wygląda z rejestracją na orginalnym miejscu - między światłami.
Co do zderzaków - tylko metalowe chromowane, żadnego malowania pod kolor samochodu.
Wracając jeszcze do świateł - koncepcja potrójnych klasykowych lamp wcale nie jest fajna (według mnie). Za dużo po prostu będzie na tylnym pasie światełek.
  
 
Obwódka na rejestrację CHROM. Zderzaki chrom. Tablica na lewy tył. I hak zdejmowany bo zwykły CHUJNIA na maxxa
  
 
Tylnia tablica w DFie najlepiej wygląda tam gdzie jest montowana seryjnie , przenoszenie jej nie jest najlepszym pomysłem .
  
 
Pierwsza sprawa to cały tył na gładko zrobiłes ?! Łącznie z przetłoczeniem między światłami ?! Jeśli cały tył to szpachlowałeś tą wnękę między światłami ? czy zaspawałes blachą a później równałeś szpachlą ?

jaki masz obecny tyłek :
taki ?

czy może taki ?!


Jeśli masz wnęke to rejestracje pakuj we wnęce. Jeśli masz cały gładki tył to pośrodku na samym dole zamontuj tablicę, albo po prawej stronie. Haka nie montuj, ja wiem że jest to znakomita obrona przed najechaniem jakiegoś samochodu na tył ale to się bedzie strasznie gryzło, gladki tył a tu hak :/
Na pierwszym zdjeciu masz pokazane jak sobie można z tym poradzić.
pozdro !


[ wiadomość edytowana przez: koniu dnia 2003-11-29 10:36:42 ]
  
 
tyl mam calu gładki, żadnych przetólczen, niestety moj monitor jestwypalony juz i mam dosc ciemno wiec nie widze 1 zdjecia.
hak montuje dla swietego spokoju, bo mam w dowodzie wbity, a przy aucie nie mam i juz raz mni paly chcialy wlepic mamdat za to.
hak mam taki jak ma Koniu.
  
 
a mozna do DF dokupic jakis odczepialny hak? bo generalnie nie podobaja mi sie haki w samochodach osobowych, a w sumie sie przydaja.

Chociaz kiedys widzialem jak maluszek nadzial sie hak DF'a, extra efekty dzwiekowe a dziura w pasie jeszcze lepsza
  
 

Cytat:
2003-11-29 12:41:42, Rino125p pisze:
(...)
hak montuje dla swietego spokoju, bo mam w dowodzie wbity, a przy aucie nie mam i juz raz mni paly chcialy wlepic mamdat za to.
(...)


No bez jaj, jeszcze bym zrozumiał gdyby był hak, ale nie byłoby go w dowodzie. U mnie tak będzie jakiś czas, ale na pewno nie dam sobie za to mandatu wlepić. Nie mam wbitego - OK, nie moge ciągnac przyczepy, ale może ja ciągne jakąś u siebie po polu . No dobra, wystaje za obrys, ale przecież nie założe haka na przeglądzie, muszę to zrobić wcześniej i potem jakoś dojechać po wbicie. Ale żeby o brak haka się czepiać to juz trzeba być upierdliwym chyba. Próbowałeś mówić że masz zdejmowany?

Cytat:
2003-11-29 09:50:06, czeczun pisze:
(...) Wracając jeszcze do świateł - koncepcja potrójnych klasykowych lamp wcale nie jest fajna (według mnie). Za dużo po prostu będzie na tylnym pasie światełek.



A w mustangach z poniższych zdjęć też jest za dużo? One są dużo mniejsze od tych fiatowskich? Bo na pewno są o niebo droższe.



Niestety nie mogę znaleźć zdjęcia tego Kanta z sześcioma pionami (ten "2-drzwiowy")


[ wiadomość edytowana przez: Race_D dnia 2003-11-29 15:13:09 ]
  
 
Tak tak Race, zawsze jest jakies wyjście z sytuacji co. Nie było by tak różowo jakby zatrzymala cię Policja i chciała zabrać dowód i wlepić mandat.

Mustang a 125p to inna bajka.
  
 
Cytat:
2003-11-29 16:24:39, Koniu pisze:
(...) Nie było by tak różowo jakby zatrzymala cię Policja i chciała zabrać dowód i wlepić mandat.



Za to ze bede mial 6 pionowych czy za czerwone kierunki?
Mój jest '76, a według przepisów ten rocznik może mieć kierunki tylne barwy czerwonej i przednie barwy białej i nie ma tam nic w stylu "jeśli fabrycznie tak wychodziły". Pożyjemy, zobaczymy.

Cytat:
Mustang a 125p to inna bajka.


Ale to chyba dobry model do tego by się na nim wzorować? Ślepy by zauważuł podobieństwo świateł klasycznych DF'ów i Mustangów więc...
  
 
Oczywiście Race,że nikt nie ma prawa przyp.... się do tego,że masz tylne światła klasykowe,nawet jakbyś miał ich osiem.Osobiście pomysł z 6 kloszami klasykowymi podoba mi się, choć faktycznie Mustang jest "minimalnie" szerszy,a i lampki ma węższe,więc wygląda to zupełnie inaczej.Rejestracja tylko w oryginalnym miejscu,kompletnie nie rozumiem mody na "gładki tył" zwłaszcza w DF, gdzie i tak nie bedzie on całkiem "gładki"...
Nie wiem tylko, czy masz rację w kwestii czerwonych kierunków z tyłu i białych na przedzie w roczniku `76.Tu bym polemizował.
A w ogóle to za jakiś czas,gdy 125p będzie już prawdziwym rarytasem będziecie pluć sobie w brodę, że robiliście z tych autek różne cuda, byle dalej odbiegające od oryginału.Jest to tylko moje zdanie (mało chyba popularne), że każdy samochód powinno się "tuningować" zgodnie z klimatem jego czasów.W czasach 125 panowała najpiekniejsza moim zdaniem "szkoła tuningu"-obniżone zawieszonko,felgi z szeeeerokim rantem,generalnie niepozorny wygląd a pod maską nierzadko prawdziwe bestie I to jest moja koncepcja sztuki
  
 
Cytat:
2003-11-29 21:30:34, kaovietz pisze:
(...)
Nie wiem tylko, czy masz rację w kwestii czerwonych kierunków z tyłu i białych na przedzie w roczniku `76.Tu bym polemizował.



DZIAŁ VI
Przepisy przejściowe i końcowe

(...)
§ 57. 2. Do pojazdu zarejestrowanego po raz pierwszy przed dniem 1 stycznia 1984 r. wyposażonego w kierunkowskazy barwy białej świecące do przodu i barwy czerwonej świecące do tyłu nie stosuje się przepisu § 2 lp. 3a kol. 7 i lp. 3b koi. 7 załącznika nr 6 do rozporządzenia.
(ten ostatni mówi że wszystkie kierunki mają być w pomarańczy )
Więcej jest >> TUTAJ <<

Cytat:
A w ogóle to za jakiś czas,gdy 125p będzie już prawdziwym rarytasem będziecie pluć sobie w brodę, że robiliście z tych autek różne cuda, byle dalej odbiegające od oryginału.Jest to tylko moje zdanie (mało chyba popularne), że każdy samochód powinno się "tuningować" zgodnie z klimatem jego czasów.W czasach 125 panowała najpiekniejsza moim zdaniem "szkoła tuningu"-obniżone zawieszonko,felgi z szeeeerokim rantem,generalnie niepozorny wygląd a pod maską nierzadko prawdziwe bestie I to jest moja koncepcja sztuki


Zgadzam się z tym całkowicie, lecz nie do końca . Też planuje zrobić w późniejszym czasie jakiegoś klasyka, ale wtedy już takiego na max czyli coś <'72 - full chrom, biegi przy kierce itp. Wogóle to najchętniej bym widział dla siebie "włocha", ale takiego może też mi się kiedyś uda zdobyć .
Na razie jednak chcę mieć wersje megatopsecretmodification (cicho-ciemny, lecz nie niemy! ) bo to chyba taki wiek jest .