| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
-danio- F&F Sympatyk Fiat 126p Oleśnica | 2003-11-25 15:25:16 Jaki wał z bisa czy wyważyć z 650. proszę o pomoc bo słyszałem że z bisa wytrzymalszy. Dziękuję Daniel |
frytol ferrari 126 elegance Płock | 2003-11-25 15:28:55 o ile dobrze mi sie wydaje to wal od bisa ma wiekszy skok, takze nie wiem czy wszystko bedzie wytrzymalsze bo seryjne korby moga szybko pasc od tego wiekszego skoku (chyba ze ma taki sam skok a ja pieprze glupoty |
-danio- F&F Sympatyk Fiat 126p Oleśnica | 2003-11-25 15:39:34 Ma chyba taki sam skok |
gacek_kozik Fiat 126/ Renault Me ... Nowy Sącz | 2003-11-25 15:52:42 Nie wiem z czego to wynikalo ale bisowskie(tez CC) waly mialy troche lepsze wywazenie.W 91 byla serja maluchow ktora wyszla na takich walach.To ze taki wal ma inna konstrukcje wynika z odmiennosci budowy silnika 700, poprostu tam nie dalo sie zrobic wyciec w cylindrach jak to mialo miejsce w 600czy650 poniewaz tam za scianka cylindra jest jeszcze plaszcz wodny do chlodzenia silnika.To wszystko co moge na temat powiedziec. |
-danio- F&F Sympatyk Fiat 126p Oleśnica | 2003-11-25 16:13:00 POzdrawiam DAN. |
gacek_kozik Fiat 126/ Renault Me ... Nowy Sącz | 2003-11-25 16:20:23 Powiedzmy tak CC podobno ma 30 KM tak Mowi FIAT(oczywiscie nie ma) wiec powinien byc wytrzymalszy! Czyz nie.Ale to tylko moja teorja.Choc jesli spojzysz na fiat500sport.com to zobaczysz ze tam nikt nawet nie proponuje walow od CC do maluchow wiec wciaz sprzecznosci.Moim zdaniem zakladaj co masz pod reka i bedzie dobrze,chba nie planujesz osiagac jakis niebotycznych mocy zedu 60 KM? |
-danio- F&F Sympatyk Fiat 126p Oleśnica | 2003-11-25 16:26:06 Nie co ty ja chce mieć 35 KM a le słyszałem ,że wały 650 się ukręcają pozdrawiam. |
frytol ferrari 126 elegance Płock | 2003-11-25 16:41:24 hehe przy 35KM ukrecic wal ? to chyba jakas pomylka |
gacek_kozik Fiat 126/ Renault Me ... Nowy Sącz | 2003-11-25 20:29:19 Pekniecia walow w malcu to z reguly przyczyna drgan zpowodowanych duzym(ogromnym) niewywazeniem ukladu korbowego lub duza ruznica obciazen.Przyczyna sa tez zle nadane konty po szlifowaniu walu. |
-danio- F&F Sympatyk Fiat 126p Oleśnica | 2003-11-25 20:30:51 Dzięki wrzystkim za rade Pozdrawiam DAN. |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2003-11-26 00:17:10 Wykorbienie to samo co w serii. Silnik odrobinę spokojniej pracuje. A reszta bez zmian |
Yaninnya 126, CC Warszawa | 2003-11-26 11:14:59 A powedz, Krzemowy, czy możesz w takim razie załatwić nieobrobiony wał? Można wtedy zrobić go na dłuższy skok. |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2003-11-26 19:19:36 Uszczelniony tak jak wszystko za wyjątkiem silnika Czucza |
Irecki 126p Wroclaw | 2003-11-26 19:36:16 A u mnie seryjny wal sie ukręcil tak po prostu. Nawet nie mam
zbyt mocno zeźbionego silnika. ![]() |
-danio- F&F Sympatyk Fiat 126p Oleśnica | 2003-11-26 22:46:52 Ale jaki lebsz |
schwepes F&F Sympatyk zezłomowałem Kraków | 2003-11-28 18:19:09
jak się naprawdę dobrze wyważy dynamicznie to nie ma żadnej różnicy czy jest to wał z bisa czy z malucha... a wsadzanie wału z bisa bez wyważanie do mocnego silnika dobrym pomysłem nie jest, bo fabryczne wyważenie nigdy nie będzie tak dokładne, jak to wykonane w specjalistycznym zakładzie.. moja opinia -> wał maluchowski wyważony dynamicznie... |