Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Abdull F&F Sympatyk 126p Bielsko - Biała | 2003-11-30 11:45:23 Witam ![]() |
![]() simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2003-11-30 12:31:12 Mnie też to zainteresowało i co ważniejsze czy jest ktoś kto byłby w stanie wytłumaczyć mi (nam) podstawy takiego odelżania. Jaki jest cel i czy znacząco spada trwałość "konika"?? |
![]() evilone F&F Sympatyk Krowa126 ETG Toruń | 2003-11-30 12:55:47 No ja tez sie przylaczam do pytania, jak wytrzymaja koniki, i czy to rzeczywiscie duzo mi da jak sobie nawierty porobie? ![]() |
![]() simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2003-11-30 14:39:11 Domyślam sie jednak, że zrobienie ot tak poprostu nawiertów może raczej zaszkodzić niżeli pomóc ![]() |
![]() widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2003-11-30 16:53:39 jak tak patrzę na te koniki, to wygląda jednak, że dziury są ponawiercane ot-tak - byle więcej... ale może to tylko złudzenie.. |
![]() Koniu F&F Sympatyk CRX Kraków | 2003-11-30 16:55:04 odchudza sie koniki jak i szklanki żeby silnik szybciej się wkręcał na obroty. Tak piszą w mądrych książkach ![]() |