Hydrauliczny rękaw a kjs

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak to jest z hydraulicznym rękawem na kjs-ach, słyszałem że chłopaki lubią się czepiać do takiego rękawa i nie wpuszczają na kjs.Interesuje mnie AK Centrum i kjs-y w pobliżu Wawki
  
 
O AK Centrum możesz być spokojny. Tasm wszystko przechodzi Nie wiem jak z rzemieślnikiem, ale w polskim możesz zapomnieć o startach w przyszłym roku. Porąbało ich do końca i mają się czepiać po maksie. Ręczny hydrauliczny odpada, a rury od silnika nie mogą lecieć środkiem chyba że będą obudowane. Możesz się jeszcze pobawić w KJSy w Skierniewicach i Tomaszowie Maz. Bardzo fajne próby robią i tam też spokojnie przejdziesz BK.
  
 
zalatw sobie lepiej skrzynie biegow od zastavy 750(zsynchronizowana jedynka) i zamow u jakiegos blacharza dluzsze wachacze rurowe do tylu to recznego nie bedziesz wogole potrzebowal(redukcja i bokiem!!!)
  
 
Krzaq a orientujesz sie moze jaka jest cena skrzyni od zastawki 750??????


pozdr
  
 
ja mam takie małe pytanko sorki ze w tym temacie ale ciekawy jestem jak w kjsach bedą patrzeć na przesczepy czy wiecie coś na ten temat
  
 
W okregu bydgoskim...to co masz w dowodzie jest swiete...i tak przydzielaja cie do klasy...a jak ktos zlozy "protest" ze masz cos innego pod maska to juz twoj problem....i tego co sklada...
takze jak masz 1,1 to bedziesz jechal w klasie z SC/CC...a jak masz cos innego...np 2,0... to w ostatniej klasie...
nikt sie nie przypieprza do hydrauliki...do niczego...
najwazniejszy aktualny przeglad...OC..i NW...no nieraz sie obruszaja jak wydech glosno chodzi...ale wystarczy powiedziec..."a ten Cosworth co tam stoi to co???...na podtrzymaniu turbo wyje jak traktor.."...i juz masz badanie w zalatwione
  
 
Ludzie organizujący kjs'y będący członkami automobilklubów też mieli okazję startować w kjs'ach.Wiedzą doskonale, że nie ma nic gorszego jak zostać cofniętym z BK i nie dopuszczonym do kjs'u. Najważniejsze są sprawne hamulce, oponki w niezłym stanie, komplet dokumentów i kaski (aczkolwiek od jakiegoś czasu są zawsze dwa kaski organizatora i pożycza sie je załogom które nie mają "orzeszków")!! Nie spotkałem się nigdy by cofnięto autko za coś ponadto pomimo, że maluszki u nas jeździły z przelotami, a jak wiadomo cicho w tedy nie jest.
  
 
Cytat:
2003-11-30 10:39:54, Krzaq pisze:
zalatw sobie lepiej skrzynie biegow od zastavy 750(zsynchronizowana jedynka) i zamow u jakiegos blacharza dluzsze wachacze rurowe do tylu to recznego nie bedziesz wogole potrzebowal(redukcja i bokiem!!!)



Krzaq wątpie abym znalazł taką skrzynke w dobrym stanie niestety.Myśle że hydrauliczny ręczny to duzo lepszy pomysł.Ma ktoś może spostrzeżenia z jazdy takim rekawem?


[ wiadomość edytowana przez: art126 dnia 2003-11-30 15:59:37 ]
  
 
Cytat:
2003-11-30 11:51:10, lukaszc pisze:
ja mam takie małe pytanko sorki ze w tym temacie ale ciekawy jestem jak w kjsach bedą patrzeć na przesczepy czy wiecie coś na ten temat



black_panther jezdzi 1,1 w kjs'ach i nie ma zadnych problemow
  
 
Cytat:
2003-11-30 10:39:54, Krzaq pisze:
zamow u jakiegos blacharza dluzsze wachacze rurowe do tylu



O co chodzi z tymi wachaczami rurowymi??????
  
 
nie ma zadnego problemu, nbawet jest lepiej bo zawsze wchodzisz z gosciem w gadke i mówsz jak pyta a nie sprawdza ehhe, a co do rekawa, to tez sie zastanawiam bo nie zawsze jest czas i miejsce zby pujs bokiem a i mocy do tego tez trszke tzreba.zobacze jak przeszczepie skrzynie od cc 700 czy dakej bede narzekał na brak mocy na nawrotach hehe i zmodyfikuje w motorku to co juz lezy i czeka na wizyte swiateczna w domku i garazyk...eh bo na arzie brak mocy przejawia sie jak nie chce zerwc nic po nawrocie to nie mozna but i sprzegło i 1 nie zsynchronizowana chociaz ostatnio sie nauczyłem wbijac po nawrocie 1 i nic nie zgrzyta, na video mam i nawet czasami sie koła nie blokuj ajklos tak z miedzygazem malutkim i jest ok.

a co do tych przepisów ze rury obudowane i cos tam to o co chodzi??

pozdro
  
 

Co do tych rurek to chodzi chyba o to że jak masz je wewnątrz auta to niektórzy(AK Polski z tego co się orientuje) nie przepuszczają na BK.Kierują sie chyba tym że jak walniesz dacho-dzwona to gotujacy płyn może wylać się na Ciebie.Dlatego jak je obudujesz to powinno być ok.
  
 
No niestety panom z Ak-polskiego zaczęło odwalać. A wszystko jest spowodowane tym że zaczęło do nich przyjeżdżać subaru i tym podobnych samochodów. I dążą do tego żeby maluchy już nie startowały. Ostatnio cofnęli jednego malca z BK właśnie za te rury i powiedzieli że w przyszłym roku to już nie będzie zmiłuj.

P.S. A tak wogóle to ile w innych miastach chcą za wpisowe na KJS?? W Warszawie od 100-140 zyli.
  
 
w gorzowie 50, 40 dla członków ak gorzów, w lesznie byłem na jednym to 50 a z tego co wiem to od 50 do 150-ale to nocny w szczecinie z noclegiem, al dlamnie 50 to juz duzo wiec jak widze startowe 100pln to mnie sie paliwo w baku przestaje zgadzać.......

pozdro
  
 
50 zeta????? Kurde przenoszę się do was do Gorzowa. Jakie ździerstwo jest u nas. A nie sądzę żeby za te pieniądze były lepsze KJSy u nas. Kurde będę musiał jakoś wpaśc do was na jakiś KJS, ale to po zimie dopiero.